Extras din proiect
Sc Pro On You Impex SRL are ca si domeniu de activitate promovarea atat prin intermediul bannerelor electronice amplasate in mijloacele de transport in comun cat si distribuirea de pliante pe plan local si judetean
Adresa firmei: Strada Arcu Nr.46, telefon 0744318753, fax 259239
Sc Pro On You Impex SRL este mereu aproape de clientii sai. Pune la dispozitia clientilor sai serviciul de distribuire a pliantelor, in conditii de maxima siguranta si pe intregul teritoriu al Iasului.
Diagrama procesului actual :
2.Identificarea problemelor (formularea unor ipoteze privind non-calitatea)
Romanii nu mai gasesc scrisori in cutiile postale, ci pliante care promit reduceri si promotii fara egal. Casutele din tabla de la parterul fiecarui imobil au fost practic invadate de pliante. Insa firmele care se ocupa de distributia lor sunt de alta parere.
O cercetare de piata realizata de InBox Marketing arata ca numarul de pliante primite de fiecare gospodarie este de numai 35 pe an in Romania, fata de 700, in medie, in Europa de Vest.
Ceea ce nu evidentiaza cercetarea este ca exista o diferenta enorma intre sat si oras. Daca, in centrele urbane mari, marketingul bazat pe pliante aduce sute de mesaje in cutiile postale in fiecare an, la sat, aceste produse de promovare sunt practic inexistente.
Foarte eficient
Letterbox marketingul sau promovarea prin pliante este considerat cel mai eficient canal de promovare pentru sectorul de retail. Principalele avantaje sunt costurile reduse in comparatie cu alte medii, cum ar fi televiziunea. In plus, letterbox marketingul permite tintirea potentialilor clienti in proximitatea marilor centre comerciale.
Aceste avantaje au fost sesizate si de marii retalieri. In Europa Centrala, circa 40% din bugetul de promovare a sectorului de retail este alocat acestui canal de comunicare. Proportia este si mai mare in Europa de Vest - 65%.
Cercetarea realizata de InBox Marketing arata ca in Romania utilizarea promovarii prin pliante este inca redusa, dar eficienta este sporita.
Cum functioneaza !
Letterbox marketingul profesionist utilizeaza baze de date de zone si cladiri. De exemplu, Bucurestiul este impartit in 267 de zone omogene socio-demografic. Pentru fiecare zona dintre ele este estimat salariul mediu individual.
Estimarea se bazeaza pe profesie si pe pozitia in cadrul companiei pentru un esantion reprezentativ de locuitori. Este utilizata si baza de date cu salariul mediu pentru diverse profesii.
Suprafata fiecarei zone este marginita de patru strazi (N, E, S, V). Strazile incluse in fiecare zona sunt ordonate alfabetic, listate si marcate pe o harta a zonei respective.
Dupa ce a fost facuta impartirea, sunt selectate zonele cele mai atractive, folosind indicii de proximitate si de venituri. Retailerul urmeaza sa aleaga zonele de interes pentru el.
Pliantele sunt distribuite conform dorintei retailerului, iar firma care organizeaza intreaga operatiune verifica in timp real calitatea distributiei. Aceasta verificare presupune si raportarea in fiecare zi catre client a starii campaniei.
Stresant, dar de succes
Preview document
Conținut arhivă zip
- Distribuirea Materialelor Publicitare.doc