Distribuirea Materialelor Publicitare

Proiect
4/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 34 în total
Cuvinte : 5570
Mărime: 234.75KB (arhivat)
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Nelu Florea
feaa, marketing,

Extras din proiect

Sc Pro On You Impex SRL are ca si domeniu de activitate promovarea atat prin intermediul bannerelor electronice amplasate in mijloacele de transport in comun cat si distribuirea de pliante pe plan local si judetean

Adresa firmei: Strada Arcu Nr.46, telefon 0744318753, fax 259239

Sc Pro On You Impex SRL este mereu aproape de clientii sai. Pune la dispozitia clientilor sai serviciul de distribuire a pliantelor, in conditii de maxima siguranta si pe intregul teritoriu al Iasului.

Diagrama procesului actual :

2.Identificarea problemelor (formularea unor ipoteze privind non-calitatea)

Romanii nu mai gasesc scrisori in cutiile postale, ci pliante care promit reduceri si promotii fara egal. Casutele din tabla de la parterul fiecarui imobil au fost practic invadate de pliante. Insa firmele care se ocupa de distributia lor sunt de alta parere.

O cercetare de piata realizata de InBox Marketing arata ca numarul de pliante primite de fiecare gospodarie este de numai 35 pe an in Romania, fata de 700, in medie, in Europa de Vest.

Ceea ce nu evidentiaza cercetarea este ca exista o diferenta enorma intre sat si oras. Daca, in centrele urbane mari, marketingul bazat pe pliante aduce sute de mesaje in cutiile postale in fiecare an, la sat, aceste produse de promovare sunt practic inexistente.

Foarte eficient

Letterbox marketingul sau promovarea prin pliante este considerat cel mai eficient canal de promovare pentru sectorul de retail. Principalele avantaje sunt costurile reduse in comparatie cu alte medii, cum ar fi televiziunea. In plus, letterbox marketingul permite tintirea potentialilor clienti in proximitatea marilor centre comerciale.

Aceste avantaje au fost sesizate si de marii retalieri. In Europa Centrala, circa 40% din bugetul de promovare a sectorului de retail este alocat acestui canal de comunicare. Proportia este si mai mare in Europa de Vest - 65%.

Cercetarea realizata de InBox Marketing arata ca in Romania utilizarea promovarii prin pliante este inca redusa, dar eficienta este sporita.

Cum functioneaza !

Letterbox marketingul profesionist utilizeaza baze de date de zone si cladiri. De exemplu, Bucurestiul este impartit in 267 de zone omogene socio-demografic. Pentru fiecare zona dintre ele este estimat salariul mediu individual.

Estimarea se bazeaza pe profesie si pe pozitia in cadrul companiei pentru un esantion reprezentativ de locuitori. Este utilizata si baza de date cu salariul mediu pentru diverse profesii.

Suprafata fiecarei zone este marginita de patru strazi (N, E, S, V). Strazile incluse in fiecare zona sunt ordonate alfabetic, listate si marcate pe o harta a zonei respective.

Dupa ce a fost facuta impartirea, sunt selectate zonele cele mai atractive, folosind indicii de proximitate si de venituri. Retailerul urmeaza sa aleaga zonele de interes pentru el.

Pliantele sunt distribuite conform dorintei retailerului, iar firma care organizeaza intreaga operatiune verifica in timp real calitatea distributiei. Aceasta verificare presupune si raportarea in fiecare zi catre client a starii campaniei.

Stresant, dar de succes

Preview document

Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 1
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 2
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 3
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 4
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 5
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 6
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 7
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 8
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 9
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 10
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 11
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 12
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 13
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 14
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 15
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 16
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 17
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 18
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 19
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 20
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 21
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 22
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 23
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 24
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 25
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 26
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 27
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 28
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 29
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 30
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 31
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 32
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 33
Distribuirea Materialelor Publicitare - Pagina 34

Conținut arhivă zip

  • Distribuirea Materialelor Publicitare.doc

Alții au mai descărcat și

Tactici și strategii în negocierea internațională

În CAPITOLUL 1 al prezentei lucrari intitulat Comunicarea - rol în afacerile internationale am prezentat importanta acestui proces în contextul...

Corespondența cu partenerii externi

Clientii unei societati comerciale pot fi societati comerciale persoane juridice sau persoane fizice, beneficiari potentiali si efectivi ai...

Identificarea Principalelor Sisteme Informaționale și Aplicații Informatice ce Sprijină Prelucrarea Datelor

S.C. PostMaster S.R.L. îşi are sediul central în Bucuresti fiind alcatuita din 45 de birouri locale. Obiectul studiului nostru de caz va fi aplicat...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Turism rural oportunitate și-sau afacere - Pensiunea Turistică Phoenix Simeria

INTRODUCERE În cadrul contemporan actual tot mai mulți oameni doresc sa călatorească și să cunoască locuri și persoane noi. Mulți dintre ei...

Promovarea Afacerilor Economice Internaționale

CAPITOLUL I CONSIDERAŢII NOŢIONALE I.1. Noţiunea de afaceri internaţionale Niciodata în istoria sa, omenirea nu a fost atât de mult implicată în...

Lansarea unui Nou Produs pe Piață - Mini Încărcătorul pe Șenile MT52

I. PREZENTAREA COMPANIEI SI A MINI ÎNCARCATORULUI PE SENILE MT52 I.1 Prezentarea companiei Firma Gedai Company s-a înfiintat în februarie 1990....

Above-The-Tine vs Below-The-Line

Apariţie : Această nominalizare apare în deceniul al şaselea al secolului trecut. Este vorba despre o distincţie folosită în domeniul...

Studiu Privind Modalități de Valorificare a Județului Hunedoara prin Prisma Turismului Rural și a Agroturismului

INTRODUCERE Motivul pentru care am ales această temă , pentru lucrarea de disertaţie este potențialul turistic bogat al zonei ( relieful , clima ,...

Tehnici Promotionale Specifice Unitătilor de Alimentatie și Hotelărie

Argument Marketingul turistic este activitatea de comunicare si promovare a ofertei turistice responsabilă de indentificarea, anticiparea si...

Campanie publicitară la Geko House SRL

I. Introducere 1. Prezentarea firmei şi a produselor sale a) date de identificare a firmei: - Nume firmă: S.C. EURO-HOLD S.R.L.; - Cod fiscal...

Campania de promovare a Castelului Cantacuzino din Bușteni

Partea I- IDENTIFICAREA UNEI BUNE PRACTICI DE PROMOVARE A UNEI DESTINAȚII TURISTICE INTERNAȚIONALE Palatul Buckingham 1.1 Scurtă prezentare a...

Ai nevoie de altceva?