Diverta - Cercetare Calitativa

Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Prezentarea marcii 
Diverta a aparut pe piata romaneasca de papetarie si birotica in anul 2001 , prin unificarea retelei @Libra cu Office Net , inovand astfel conceptul de librarie clasica prin introducerea de activitati noi pe langa cele de vanzare de carte. Infiintata de Octavian Radu si avand 51 de magazine la sfarsitul anului 2011 in intreaga tara , compania isi dezvolta in mod constant gama de produse si servicii pentru a raspunde cerintelor pietei reusind sa atraga anual mai mult de 9 milioane de vizitatori Magazinele Diverta detin o sectiune diversificata de carti si ofera , o gama larga de servicii , de la vanzare de bilete si inchirieri de filme pana la servicii foto , video si de imprimare Lantul de retail Diverta , Depozitul de carte distributie , lider pe piata de distributie de carte , libraria on - line Dol.ro , sunt toate membre ale aceluiasi holding 
Dupa 12 ani de prezenta pe piata de retail , numele lantului de magazine a devenit mai mult decat o marca : Diverta inseamna locul pe care il viziteaza, in fiecare luna, peste 750.000 de persoane. Motivatia acestora a fost multipla: dorinta de a afla care sunt noutatile culturale, intentia de a achizitiona produse sau nevoia de a petrece timp " intr-un loc care le place ".
Valorile brand-ului DIVERTA sunt: calitate; diversitate; profesionalism; functionalitate; grija pentru client 
Clientii pot fi preponderent persoane fizice sau firme Printre produsele cumparate cu precadere de persoane fizice se numara articolele de papetarie , rechizitele scolare etc. , in timp ce institutiile achizitioneaza in special articole si consumabile de birou , sisteme de calcul si accesorii 
Logo-ul Diverta reuneste dinamismul, energia, pasiunea si inovatia care stau la baza noului concept, fiind un logo simplu, dar direct. Formele geometrice se afla intr-o sinergie perfecta, fapt ce denota o miscare continua, modernitate si energie prin intermediul culorii care se afla intr-o continua schimbare prin degrade-ul pe verticala, in timp ce stabilitatea este conferita de cercurile ce formeaza patratul. Multitudinea de alte forme ce pot fi create in cadrul patratului din elementele circulare sugereaza diversitatea. Fonturile utilizate sunt indraznete, nonconformiste si creative, sugerand ideea de nou. 
Avand un slogan inovativ "Mereu ceva nou", Diverta lanseaza in anul 2008 un nou concept de magazine, si anume un spatiu de shopping pe 3 zone de interes, concepute in functie de preocuparile consumatorilor "Imi place","Ma joc si invat","Am succes". Asadar, fiecare membru al familiei se regaseste intr-un spatiu in care are posibilitatea sa experimenteze, in asa fel incat relaxarea sa fie imbinata cu experienta de shopping.
"Imi place" - este locul unde se afla produse destinate timpului liber, pornind de la carti (beletristica, arta,etc.), filme, jocuri, muzica, pana la colectii fashion pentru office si cadouri originale. Deasemenea , se pot testa produse ("touch & try") si te poti delecta in zona de lectura cu o carte care te intereseaza 
"Ma joc si invat" - locul unde granita dintre educatie si joc dispare.
In aceasta zona, copiii gasesc produse care le dezvolta imaginatia si abilitatile in activitatile de la scoala sau de acasa, intr-un mod specific varstei - educatie prin joc. 
In zona "Ma joc si invat", copiii pot desena, se pot juca inteligent si isi pot face noi prieteni. 
"Am succes" - locul unde ai la indemana tot ce este necesar in viata ta profesionala.
Produsele care se gasesc aici reprezinta noutati in materie de gadget IT&C, carti de business (afaceri, marketing,etc.) si papetarie (accesorii de birou, articole din hartie,etc.).
In aceasta zona suntem la curent cu noutatile din afaceri, putem urmari stiri sau citi presa business, exista conexiune wireless si putem achizitiona cele mai recente titluri din domenii care ne intereseaza in activitatea profesionala.
In prima parte a anului 2010, Diverta a intrat in insolventa, avand datorii de circa 10 milioane de euro si credite de investitii de 8,5 milioane de euro. Cifra de afaceri a companiei a fost de 48 milioane de euro in 2008, scazand la 30 milioane de euro in 2009 si la 22 milioane de euro in 2010. Cea mai mare pondere (34%) din afacerile Diverta a fost reprezentata de segmentul carte, urmat de papetarie (22%), media (17%), jucarii (11%), IT (7%), servicii (6%)
Impreuna cu magazinul online dol.ro a fost lansata sectiunea eBooks.dol.ro si portalul de fidelizare clubdiverta.ro. Prin acest portal clientii beneficiaza de carduri de fidelitate, concursuri cu premii, reduceri de pana la 30% si promotii periodice. Strategia Diverta de a majora in 2012 ponderea veniturilor provenite din vanzarile on - line debuteaza prin aceasta lansare. Aceasta, pe langa rolul de vanzare va avea si rolul de suport al strategiilor de marketing si de comunicare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Diverta - Cercetare Calitativa.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

www.google.ro
www.diverta.ro
www.studentie.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!