Dosarul de negociere

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Informație despre Ciocolata ROSHEN 3-4 
2. Informație despre partenerul S.A. „Bucuria” ...4-6 
3. Definirea marjei de negociere ..7 
4. Proiectarea câtorva scenarii pentru mersul negocierilor ...8-10 
5. Caracteristica echipei de negocieri cu care mă voi confrunta la masa tratativelor ..10-11 
6. Materiale finale pentru etapa prenegociere 11 
BIBLIOGRAFIE 12


Extras din proiect Cum descarc?

I. Informație despre Ciocolata ROSHEN 
Ciocolata ROSHEN este o ciocolată de calitate superioară, ce cuprinde o gamă de tablete formate din două mari categorii: Ciocolata neagră Classic ROSHEN cu conținut de cacao de 70 și 50%, cu migdale sărate, susan și bucăți de caramel sărat și ciocolată cu lapte Lacmi - tablete la 90 g - 115 g și tablete la 275-300 g. O categorie aparte de tablete de ciocolată sunt ROSHEN Nougat cu conținut de portocale, cocos, alune și afine. În afară de mine produce acest produs întreprinderile din Ucraina Kremenchung și Boryspil, din Lituania Fabrica Klaipeda Confectionary și cele din Budapesta, Ungaria Bonbonetti Choco KFT. 
În Republica Moldova, pe piață sunt stabilite următoarele prețuri la ciocolata ROSHEN: 
- Ciocolata Roshen albă aerată 85 g - 14,90 lei; 
- Ciocolata Roshen lapte cu cocos 90 g - 12,49 lei; 
- Ciocolata Roshen neagră aerată 80 g - 14,90 lei; 
- Ciocolata Roshen neagră cu migdale 90 g - 11,90 lei; - Bomboane glazurate Roshen cu nepolitane 190 g - 21,90 lei; - Bomboane Roshen Shooters cu tequila 150 g - 28,90 lei ș.a. 
Pentru a se realiza acest produs, este necesar ca unitatea economică în cauză să deține certificate conform standardelor internaționale de calitate și siguranță în produsele alimentare. De asemenea, se va aplica sistemul de control al calității, care va corespunde cerințelor ISO 
9001:2008 și sistemul de control al siguranței produselor alimentare, conform standardelor ISO 22000:2005. La fel, în mod obligatoriu va fi dotat cu tehnologie de monitorizare a calității produselor. În ceea ce privește dezvoltarea tehnologiilor și lansarea produselor de înaltă calitate, se va baza pe specialiști antrenați și certificați de centrele internaționale specializate. 
Principalii concurenți sunt: Kraft Foods Ukraine CJSC, Korona, Lviv Compania de cofetărie Svitoch (Nestle), AVK, KONTI. Toate mărcile comerciale de mai sus pot fi caracterizate de concurenți puternici în diferite segmente țintă. 
În procesul negocierii cu un partener, fabrica dată va ține cont de unele aspecte esențiale, de exemplu succesul tranzacției specifice, cât și de durata și calitatea relației dintre ele. Cu alte cuvinte, părțile lucrează nu numai pentru prezent dar și pentru viitor. Odată cu conlucrarea dintre ambele parți se vor realiza produse (ciocolate) de calitate superioară, cifra de afaceri va crește și reputație bună în rândul consumatorilor va fi pentru implimentarea unei ciocolate deosebite. 
La aprecierea calității produselor pe bază de ciocolată o foarte mare importanță o reprezintă caracteristicile organoleptice. Aspectul exterior care se examinează la temperatura de 16-18 grade. Produsele de calitate superioară trebuie să prezinte suprafața lucioasă, curată, nestratificată, fără pete sau bule de aer. 
Culoarea este valabilă de la maron deschis până la maron închis în funcție de tipul ciocolatei. Consistența ciocolatei trebuie să fie fină, relativ tare și casantă la rupere. 
În Moldova se poate apela pentru o expertiză a ciocolatei la orice persoană care posedă cunoștiințe de specialitate în domeniul dat, au un stagiu în cercetare. Dacă expertiza este cerută de părți, instanța este cea care stabilește dacă este necesară sau nu o expertiză ca mijloc de probațiune. Odată încuviințată cererea de expertiză, persoana expertului se stabilește cu acordul părților, sau din oficiu. Instanța are dreptul de a se pronunța aupra persoanei expertului, în privința capacității și imparțialității lui. Numărul experților într-un litigiu trebuie să fie impar, unul în procesele simple, trei sau cinci în cazurile mai delicate, concluziile formulându-se în expresie majoritară. Dacă apar diferențe de opinie între experți, opiniile separte se consemnează în cadrul raportului de expertiză, ramânând la latitudinea instanței validarea raportului ca atare, sau ordonarea unei expertize suplimentare, ori a unei noi expertize.[1] 
II. Informație despre partenerul S.A. „Bucuria” 
Bucuria este o companie producătoare de patiserie și cofetărie (dulciuri, biscuiți, etc) care activează în Chișinău, Republica Moldova. A fost fondată în septembrie 1946. 
- În 1949 a fost dată în exploatare secția de macaroane (cu o capacitate de 10 tone pe zi), iar în 1952 cea de biscuiți (cu o capacitate de 14 tone pe zi). 
- În anul 1955 fabrica producea 7,5 tone de bomboane și 4,5 tone de ciocolată pe zi. Către anul 1986 capacitățile de producere au ajuns la 42 mii de tone de produse de cofetărie pe an. 
- În 1955 denumirea fabricii a fost schimbată în Fabrica de cofetărie și macaroane, iar peste șapte ani, în 1962, la denumirea în cauză este adăugat un nou nume - „Bucuria”. 
- În 1977 „Bucuria” capătă statutul de întreprindere de cercetare și experimentare. Aceasta a avut loc datorită implementării active în procesul de producere a tipurilor ne tradiționale de materie primă. 
- Către anul 1986 capacitățile de producere au ajuns la 42 mii de tone de produse de cofetărie pe an. 
- Timp de mulți ani fabrica, din motive clare, a existat ca întreprindere de stat, iar în septembrie 1991 a devenit întreprindere de arendă. 
- La 28 septembrie 1992, prin acord cu colectivul de muncă și în conformitate cu Legea Republicii Moldova „Privind societățile pe acțiuni”, întreprinderea de arendă a devenit societate pe acțiuni de tip închis cu capital mixt de stat și privatizat. Astfel întreprinderea a primit statutul de SACP „Bucuria”. 
- În 1994, în conformitate cu legislația Republicii Moldova, SACP „Bucuria” și-a schimbat forma de proprietate - acum este o societate pe acțiuni de tip deschis cu formă privată a capitalului.


Fisiere în arhivă (1):

  • Dosarul de negociere.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1) https://www.scrigroup.com/management/cominicare/NEGOCIEREA-Fundamenteteoretic82589.php 
2) http://dspace.usm.md:8080/xmlui/bitstream/handle/123456789/1797/Rotaru%20Veronica .pdf?sequence=1&isAllowed=y 
3) https://comunicarelibera.files.wordpress.com/2016/10/na.pdf 
4) https://administrare.info/administra%C8%9Bie-public%C4%83/1374-preg%C4%83tireanegocierii-prenegocierea


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 6€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!