Elemente Strategice in Previziunea Cheltuielilor si a Indicatorilor Economici privind Modernizarea Tehnologica a unei Societati Comerciale - SC Agricola SRL Focsani

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
CAPITOLUL I
STRATEGIA COMPONENTA A PREVIZIUNII STRATEGICE
6
7
1.1. Semnificatia strategiei 7
1.2. Componentele strategiei 8
1.3. Necesitatea previziunii strategice 13
1.4. Forme de previziune strategica 14
CAPITOLUL II
ELEMENTE GENERALE DE COST
17
2.1. Conceptul de cost si tipologia acestuia 17
2.2. Relatia cost -prag de rentabilitate- randamentele de scara 20
2.3. Structura costului de productie 21
2.4. Exemple privind cheltuielile fixe si variabile in functie de stadiul functionarii firmei 26
CAPITOLUL III
PREZENTAREA AGENTULUI ECONOMIC S.C. AGRICOLA S.R.L. FOCSANI
28
3.1. Date generale 28
3.2. Situatia personalului angajat 29
3.3. Situatia patrimoniului 29
3.4. Produsele si serviciile agentului economic 31
3.5. Principali furnizori de materii prime: 31
3.6. Principalii clienti 31
3.7. Concurentii 32
CAPITOLUL IV 
STRATEGIA DE MODERNIZARE TEHNOLOGICA A SOCIETATII S.C. AGRICOLA S.R.L. FOCSANI
33
4.1. Misiunea strategiei 33
4.2. Obiectivul strategiei si modalitatea de realizare 33
4.3.Descrierea tehnica a obiectului strategiei 34
4.4. Previziunea planului de cultura si a capacitatilor de productie dupa retehnologizare
38
CAPITOLUL V
PREVIZIUNEA CHELTUIELILOR SI INDICATORILOR ECONOMICI ASOCIATI DECIZIEI DE MODERNIZARE TEHNOLOGICA
41
5.1. Esalonarea investitiei 41
5.2. Previziunea cheltuielilor privind achizitiile de utilaje 42
5.3. Previziunea principalelor elemente de cheltuieli 42
5.3.1. Cheltuieli cu materiale consumabile (seminte, pesticide, ingrasaminte) 43
5.3.2. Previziunea cheltuielilor cu munca mecanizata 45
5.3.3. Cheltuieli cu redeventa 49
5.3.4. Cheltuieli cu taxe si impozite 49
5.3.5. Cheltuieli cu forta de munca 50
5.3.6. Cheltuielile cu amortizarile 50
5.3.7. Alte cheltuieli de exploatare 52
5.4. Sinteza la previziunea cheltuielilor 52
5.5. Principalii indicatori tehnico-economici ai investitiei 56
5.5.1. Prognoza veniturilor 56
5.5.2. Indicatori financiari 58
Capitolul VI
CONCLUZII 61
Bibliografie 64


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Pentru solutionarea sarcinilor strategice de dezvoltare a economiei tarii este necesara mobilizareai resurselor investitionale considerabile. Cresterea investitiilor este unul din factorii de baza, care contribuie la cresterea nivelului productiei industriale, ameliorarea complexa a economiei nationale, solutionarea problemelor ce tin de retehnologizarea intreprinderilor. 
Insa, pentru atragerea investitiilor este necesar un climat investitional mai favorabil, care include stabilitatea macroeconomica pe termen lung, stabilitatea legislatiei ce va asigura drepturile investitorilor si reguli clare privind activitatea investitionala, dezvoltarea infrastructurii de afaceri, inclusiv serviciile financiare, juridice etc., precum si alte componente, printre care transparenta in activitatea organelor de stat, increderea in mediul de afaceri etc. 
In ansamblu, tara noastra ar putea fi examinata ca o tara atractiva din punct de vedere economic. Insa, volumul real de investitii atrase in economia tarii nu corespund nici potentialului tarii, nici cerintelor dezvoltarii economiei nationale. Ameliorarea situatiei e posibila doar in cazul desfasurarii unei politici rationale de stimulare a activitatii investitionale. Actualmente, actiunile multor organe ale administratiei publice in acest domeniu deseori sint neconsecutive si necoordonate, prioritatile in politica investitionala nu sint bine determinate, ceea ce contribuie la scaderea calitatii investitiilor atrase. 
Astfel, se impune necesitatea asigurarii unei cresteri calitative a investitiilor. Un ,,salt investitional" calitativ va contribui la dezvoltarea sectorului de producere a marfurilor si prestare a serviciilor.
CAPITOLUL I
STRATEGIA COMPONENTA A PREVIZIUNII STRATEGICE
1.1. Semnificatia strategiei
H. Mintzberg (1987) considera ca strategia nu poate fi redusa la o simpla definire, de aceea propune prezentarea conceptului in cinci moduri, intr-o maniera complexa:
-Strategia ca plan, prin care desemneaza un curs prestabilit de actiune, o linie directoare sau un set de linii directoare pentru a solutiona o situatie. Astfeldefinita, strategia prezinta doua caracteristici:
-premerge situatia careia i se aplica;
-este dezvoltata constient si cu un anumit scop.
-Strategia ca tactica, manevra, aplicata in scopul dejucarii intentiilor concurentilor sau oponentilor.
-Strategia ca model, stabileste o suita de actiuni in plancomportamental, deoarece strategia rezulta din actiunile oamenilor si nu din intentiile lor.
-Strategia ca pozitie, care specifica modalitatile de identificare a locului pe care-l ocupa organizatia in mediul sau, cel mai adesea pe piata. Prin aceasta definire, strategia devine o forta de mediere intre contextul intern si extern al organizatiei.
-Strategia ca perspectiva, care implica nu doar o pozitionare pe piata, dar si o modalitate proprie de a percepe mediul extern.
Aceasta ultima definitie sugereaza ca, inainte de toate, strategia ramane un concept, o reprezentare abstracta.
1.2. Componentele strategiei
R. Daft considera ca strategia are patru componente: scopul, alocarea resurselor, competentele caracteristice (distinctive) si sinergia.
-Scopul se refera la numarul si specificul afacerilor organizatiei, la produsele si serviciile care definesc domeniul in care organizatia intra in corelatie cu mediul.
-Alocarea resurselor se refera la nivelul resurselor si la modelul folosit de organizatie pentru distribuirea resurselor in vederea indeplinirii obiectivelor strategice. Se poate stabili si provenienta resurselor.
-Competentele distinctive se refera la pozitia pe care o organizatie o dezvolta fata de competitorii sai prin deciziile sale referitoare la alocarea resurselor sau la scop.
-Sinergia defineste conditiile care exista atunci cand partile componente ale organizatiei interactioneaza, producand un efect mai mare decat cel obtinut prin actiunea separata a partilor.
Sase sunt componentele misiunii organizatiei: filosofia, imaginea externa, autodefinirea, campul de actiune, tehnologia, modalitatile de supravietuire in conditiile concurentei. O. Nicolescu detaliaza astfel componentele strategiei:
1. Misiunea organizatiei
2. Obiectivele strategiei 
3. Optiunile strategice 
4. Resursele 
5. Termenele
6. Avantajul competitiv
1. Misiunea organizatiei (vocatia, ,,credo-ul", carta), punctul de plecare in elaboarea strategiei, reprezinta un ansamblu de principii care ghideza activitatea acesteia, expresia generala a ratiunii sale de a exista, enuntand directia de evolutie a organizatiei, in concordanta cu asteptarile firesti ale detinatorilor de interese. Abordata ca produs al colaborarii/conlucrarii acestora, ea urmareste asigurarea consensului in ceea ce priveste obiectivele prevazute, in contextul conceperii si promovarii unor politici adecvate de utilizarea a resurselor. Misiunea genereaza imaginea organizatiei, scopurile, intentiile, aspiratiile fundamentale pentru un orizont mare de timp.
Misiunea se poate exprima fie printr-o singura fraza cu continut general, fie extins, cuprinzand referiri la activitatea organizatiei sau la piata deservita. Cel mai adesea, ea mentioneaza orientarea comerciala (principalii clienti, aria geografica, piata produselor), domeniul de activitate in care actioneaza (produse/servicii, tehnologii, imagine publica), politica sociala (responsabilitatea fata de comunitatea locala). Ca atare, enunturile nu sunt menite sa exprime scopuri concrete, ci sa redea o orientare generala si o filosofie care sa calauzeasca organizatia.
2. Obiectivele strategiei reprezinta o exprimare in termeni cantitativi a unor stari viitoare dorite pentru organizatie. Acestea, impreuna cu sistemul de valori al managementului si cu misiunea organizatiei definesc un set de valori fundamentale si de autoconstrangeri relativ durabile in timp, care precizeaza filosofia de baza a organizatiei si cadrul de referinta fundamental pentru alegerea obiectivelor si pentru actiunile acesteia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Elemente Strategice in Previziunea Cheltuielilor si a Indicatorilor Economici privind Modernizarea Tehnologica a unei Societati Comerciale - SC Agricola SRL Focsani.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!