Externalizarea Firmei - SC Hofigal Export - Import SA

Extras din proiect Cum descarc?

I. REZUMAT INTRODUCTIV
Pentru orice afacere este foarte important momentul lansării precum şi modalitatea de intrare pe pieţele străine. De aceea, firma care doreşte să se internaţionalizeze, ar trebui să deţină o afacere foarte bine dezvoltată pe plan intern, cu o capacitate mare de producţie, dotată din punct de vedere tehnologic şi competitivă în privinţa produselor şi calităţii acestora.
Prezenta lucrare are un demers complex prin care analizează toate etapele de internaţionalizare a firmei. Ne-am focalizat atenţia asupra firmei S.C. Hofigal Import-Export S.A., care fabrică produse naturiste, fiin leaderul pe piaţa din România. Aceasta deţine în linia sa de produse o gamă variată de suplimente alimentare, acestea din urmă constituind şi obiectul analizei de faţă.
Astfel, am optat pentru un număr de 10 ţări: Germania, Belgia, Italia, Franţa, Ungaria, Bulgaria, SUA, Egipt şi India pentru care am analizat succint mediul economic şi potenţialul de lansare al afacerii pe aceste pieţe.
În urma studiului acestor ţări, a rezultat că SUA este leader-ul pieţei suplimentelor alimentare pe plan mondial. În Europa, o importanţă strategică o au Italia, Germania şi Franţa, iar celelalte ţări analizate nu prezintă cote de piaţă semnificative în acest domeniu.
Totuşi, datorită potenţialului de dezvoltare al pieţei suplimentelor alimentare, cum ar fi cazul Ungariei şi Belgiei, am ales să aprofundăm analiza pentru aceste pieţe, evidenţiind factorii care ar facilita sau îngreuna accesul produselor noastre.Pe lângă aceste două ţări, am ales ca o treia ţară, Franţa, cu o piaţă mai dezvoltată a suplimentelor alimentare.
Dacă în Belgia cererea actuală şi potenţială pentru suplimente alimentare este destul de ridicată, în Ungaria, acest domeniu abia începe să se dezvolte. In Franţa, deşi există o piaţă dezvoltată a acestor produse, consumatorii francezi îşi doresc să cumpere produse noi, iar numărul consumatorilor de suplimente alimentare creşte anual cu o rată de 15-20 % pe an, de aceea am considerat că avem multe şanse de a intra pe această piaţă.
În acest sens, am încercat să obţinem cât mai multe informaţii cu privire la starea actuală a pieţei suplimentelor alimentare şi a consumatorilor acesteia. Am descoperit că Franţa dispune de un segment de piaţă foarte bine dezvoltat, cu mulţi intermediari, consumatori şi o infrastructură modernă.
Chiar dacă, la prima vedere, accesul pe această piaţă ar părea dificil, prin studierea diverselor surse de informaţii, am constatat că Franţa este cea mai bună alegere pentru a ne lansa produsele şi a ne face cunoscută marca. Acest lucru este facilitat şi de faptul că ambele ţări fac parte din UE, ceea ce presupune eliminarea barierelor tarifare la importul de produse, dar există unele reglementări cu privire la suplimentele alimentare pe care S.C. Hofigal S.A. le îndeplineşte.
Ca metodă de intrare pe piaţă-ţintă, în urma realizării unei comparaţii de tip costuri/ avantaje între metodele de tranzacţii internaţionale, am optat pentru efectuarea importului indirect în concordanţă cu obiectivele şi potenţialul firmei. 
II. PRODUSUL
- prezentare generală-
S.C. Hofigal Export - Import S.A. are ca obiect de activitate fabricarea de produse naturale, prin valorificarea complexă a plantelor medicinale şi aromate obţinute din culturi proprii, realizate în condiţii ecologice. În prezent, este unul dintre principalii producători şi furnizori de produse naturiste din România, fiind o firmă foarte dinamică şi singura ale cărei produse sunt destinate tuturor categoriilor de consumatori, în primul rând datorită unui excelent raport calitate-preţ.
Aflată în plin proces de expansiune şi modernizare, Hofigal produce şi comercializază o gamă largă de produse din plante medicinale şi aromatice, precum: produse farmaceutice şi cosmetice, tincturi, uleiuri, extracte hidroalcoolice, extracte în propilenglicol (ca materie primă), dar şi suplimente alimentare, asupra cărora ne vom canaliza atenţia.
Preocupată pentru dezvoltarea şi lărgirea gamei de produse, S.C. Hofigal Export- Import S.A. a realizat prin programele sale de cercetare proprii noi tehnologii de fabricaţie care s-au concretizat în lansarea pe piaţă a noi produse sub formă de suplimente alimentare. Această gamă nouă de produse are o mare varietate, dar putem menţiona printre cele mai importante categorii, sub forma prezentării lor, Suplimentele Alimentare Comprimate, Capsule, Capsule Filmate, Ceaiuri, Soluţii Gemoderivate, Soluţii, Soluţii Tincturi, Soluţii Uleiuri, Semisolide şi Pulberi.
Suplimentele alimentare au o importanţă deosebită pentru sănătate prin completarea dietei zilnice, mai ales pentru persoanele care au probleme cu asimilarea substanţelor nutritive. Însă aceste suplimente nu au fost create pentru a înlocui mâncarea, deoarece ele nu pot furniza toate substanţele nutritive din alimente, precum fructele sau legumele.
Pentru a avea efecte benefice asupra orgnismului uman, trebuie să avem în vedere: evaluarea necesarului de vitamine şi minerale, estimaree beneficiilor pe care le-ar aduce consumarea de suplimente alimentare şi informarea asupra alegerii şi utilizării acestor suplimente.


Fisiere în arhivă (1):

  • Externalizarea Firmei - SC Hofigal Export - Import SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!