Externalizarea Firmei - SC Hofigal Export - Import SA

Extras din proiect Cum descarc?

I. REZUMAT INTRODUCTIV
Pentru orice afacere este foarte important momentul lansarii precum si modalitatea de intrare pe pietele straine. De aceea, firma care doreste sa se internationalizeze, ar trebui sa detina o afacere foarte bine dezvoltata pe plan intern, cu o capacitate mare de productie, dotata din punct de vedere tehnologic si competitiva in privinta produselor si calitatii acestora.
Prezenta lucrare are un demers complex prin care analizeaza toate etapele de internationalizare a firmei. Ne-am focalizat atentia asupra firmei S.C. Hofigal Import-Export S.A., care fabrica produse naturiste, fiin leaderul pe piata din Romania. Aceasta detine in linia sa de produse o gama variata de suplimente alimentare, acestea din urma constituind si obiectul analizei de fata.
Astfel, am optat pentru un numar de 10 tari: Germania, Belgia, Italia, Franta, Ungaria, Bulgaria, SUA, Egipt si India pentru care am analizat succint mediul economic si potentialul de lansare al afacerii pe aceste piete.
In urma studiului acestor tari, a rezultat ca SUA este leader-ul pietei suplimentelor alimentare pe plan mondial. In Europa, o importanta strategica o au Italia, Germania si Franta, iar celelalte tari analizate nu prezinta cote de piata semnificative in acest domeniu.
Totusi, datorita potentialului de dezvoltare al pietei suplimentelor alimentare, cum ar fi cazul Ungariei si Belgiei, am ales sa aprofundam analiza pentru aceste piete, evidentiind factorii care ar facilita sau ingreuna accesul produselor noastre.Pe langa aceste doua tari, am ales ca o treia tara, Franta, cu o piata mai dezvoltata a suplimentelor alimentare.
Daca in Belgia cererea actuala si potentiala pentru suplimente alimentare este destul de ridicata, in Ungaria, acest domeniu abia incepe sa se dezvolte. In Franta, desi exista o piata dezvoltata a acestor produse, consumatorii francezi isi doresc sa cumpere produse noi, iar numarul consumatorilor de suplimente alimentare creste anual cu o rata de 15-20 % pe an, de aceea am considerat ca avem multe sanse de a intra pe aceasta piata.
In acest sens, am incercat sa obtinem cat mai multe informatii cu privire la starea actuala a pietei suplimentelor alimentare si a consumatorilor acesteia. Am descoperit ca Franta dispune de un segment de piata foarte bine dezvoltat, cu multi intermediari, consumatori si o infrastructura moderna.
Chiar daca, la prima vedere, accesul pe aceasta piata ar parea dificil, prin studierea diverselor surse de informatii, am constatat ca Franta este cea mai buna alegere pentru a ne lansa produsele si a ne face cunoscuta marca. Acest lucru este facilitat si de faptul ca ambele tari fac parte din UE, ceea ce presupune eliminarea barierelor tarifare la importul de produse, dar exista unele reglementari cu privire la suplimentele alimentare pe care S.C. Hofigal S.A. le indeplineste.
Ca metoda de intrare pe piata-tinta, in urma realizarii unei comparatii de tip costuri/ avantaje intre metodele de tranzactii internationale, am optat pentru efectuarea importului indirect in concordanta cu obiectivele si potentialul firmei. 
II. PRODUSUL
- prezentare generala-
S.C. Hofigal Export - Import S.A. are ca obiect de activitate fabricarea de produse naturale, prin valorificarea complexa a plantelor medicinale si aromate obtinute din culturi proprii, realizate in conditii ecologice. In prezent, este unul dintre principalii producatori si furnizori de produse naturiste din Romania, fiind o firma foarte dinamica si singura ale carei produse sunt destinate tuturor categoriilor de consumatori, in primul rand datorita unui excelent raport calitate-pret.
Aflata in plin proces de expansiune si modernizare, Hofigal produce si comercializaza o gama larga de produse din plante medicinale si aromatice, precum: produse farmaceutice si cosmetice, tincturi, uleiuri, extracte hidroalcoolice, extracte in propilenglicol (ca materie prima), dar si suplimente alimentare, asupra carora ne vom canaliza atentia.
Preocupata pentru dezvoltarea si largirea gamei de produse, S.C. Hofigal Export- Import S.A. a realizat prin programele sale de cercetare proprii noi tehnologii de fabricatie care s-au concretizat in lansarea pe piata a noi produse sub forma de suplimente alimentare. Aceasta gama noua de produse are o mare varietate, dar putem mentiona printre cele mai importante categorii, sub forma prezentarii lor, Suplimentele Alimentare Comprimate, Capsule, Capsule Filmate, Ceaiuri, Solutii Gemoderivate, Solutii, Solutii Tincturi, Solutii Uleiuri, Semisolide si Pulberi.
Suplimentele alimentare au o importanta deosebita pentru sanatate prin completarea dietei zilnice, mai ales pentru persoanele care au probleme cu asimilarea substantelor nutritive. Insa aceste suplimente nu au fost create pentru a inlocui mancarea, deoarece ele nu pot furniza toate substantele nutritive din alimente, precum fructele sau legumele.
Pentru a avea efecte benefice asupra orgnismului uman, trebuie sa avem in vedere: evaluarea necesarului de vitamine si minerale, estimaree beneficiilor pe care le-ar aduce consumarea de suplimente alimentare si informarea asupra alegerii si utilizarii acestor suplimente.


Fisiere in arhiva (1):

  • Externalizarea Firmei - SC Hofigal Export - Import SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!