Fundamentarea si Realizarea Veniturilor Bugetare

Extras din proiect Cum descarc?

Cap.1 Organizarea si functionarea societatii
1.1 Scurt istoric 
SC CANTEX LOGISTIQUE SRL cu sediul social in Botosani, strada Calea Natoinala nr. 4 . , este o societate privata cu capital integral strain care a luat fiinta in februarie 1994. Ea este inscrisa la O.R.C. Botosani avand certificatul de inmatriculare, J07/584/1994, cod unic de inregistrare fiscala R15906828.
SC CANTEX LOGISTIQUE isi desfasoara activitatea intr-un mediu profesionist, care valorifica abilitatile si competentele angajatilor, firma fiind hotarita sa se dezvolte impreuna cu oamenii sai.
1.2.Obiect de activitate
Societatea are ca obiect principal de activitate comertul cu ridicata al imbracamintei si incaltamintei.
Sociatetea isi desfasoara activitatea in sistem lohn (materiile prime sunt importate), produsele comercializate fiind evidentiate la pret de manopera.
Capitalul social subscris si varsat este in valoare de 10.000.000 lei. Cifra de afaceri pe anul 2004 este 125.250.000.000 lei (valoarea vanzarilor la export detine o pondere de 90%, vanzari la intern 10%), iar profitul net pentru anul 2004 este de 175.000.000 lei.
1.3. Structura organizatorica 
SC CANTEX LOGISTIQUE SRL functioneaza conform legislatiei romanesti avand o structura proprie si statut propriu. 
Compartimente si atributii pentru fiecare compartiment :
- Financiar-contabil: atributii: verificarea, operarea si contarea documentelor primare in conformitate cu Legea contabilitatii nr.82/1991 cu modificarile ulterioare; gestionearea documentelor cu regim special, prevazute de lege, intocmind Fisa documentelor cu regim special; intocmeste situatia mijloacelor fixe si calculul amortizarii in conformitate cu Legea 15/1994 si modificarile ulterioare ; evidentierea extracontabila a miscarilor de valori materiale aflate in custodia unitatii; calculul si evidentierea impozitelor si taxelor locale si ale bugetului general consolidat ; intocmirea si depunerea lunara la organele fiscale, in termenul prevazut de lege, decontul de TVA precum si cererea de rambursare si/sau compensare atunci cand este cazul ; intocmeste si depune,in termenul prevazut de lege, declaratia privind obligatiile de plata la bugetul consolidat si la bugetele locale; intocmirea registrului de evidenta fiscala cerut de Legea 414 privind impozitul pe profit cu modificarile ulterioare si declaratia privind impozitul pe profit; intocmeste factura fiscala pentru diverse operatiuni economice interne; intocmirea lunara a situatiei exporturilor, respectiv urmarirea incasarii lor; raspunde de intocmirea lunara a balantei de verificare si bianual de intocmirea bilantului contabil, dupa inventarierea conturilor pe care le are in administrare; intocmeste lunar bugetul de venituri si cheltuieli precum si situatiile ocazionale pentru Centrul de Statistica; intocmeste lunar Registrul Jurnal, si anual, Registrul Inventar; tine legatura in mod permanent cu responsabilul financiar al grupului CANTEX, in ceea ce priveste situatiile financiare ale acestei firme; pastreaza secretul asupra informatiilor la care are acces, fata de persoanele neautorizate legal;
- Logistica: intocmeste dosare tehnice pentru fiecare comanda primita de la clienti care urmeaza a fi lansata in productie ( consumuri de materii prime si accesorii, cum ar fi tesatura, captuseala, ata, nasturi, embleme, etichete, agatatori, huse pentru ambalare, cutii pentru transportat, pentru fiecare tip de produs pentru care s-a primit comanda). Acest compartiment tine legatura si cu furnizorii de accesorii, studiaza ofertele, lanseaza comenzi, urmareste receptionarea accesoriilor, lansarea in productie.
- Comercial: tine legatura cu toti clientii (interni si externi), primeste precomenzile, le preda compartimentului logistic pentru intocmirea dosarelor tehnice, urmareste respectarea termenelor de livrare. 
- Magazia de materii prime: face receptia materiilor prime si accesoriilor din import temporar si din tara, elibereaza pe baza de aviz si trimite catre fabricile cu care societatea are incheiate contracte, materiile prime si accesoriile necesare fiecarei comenzi; la sfarsitul perioadei efectueaza inventarierea stocurilor si trimite un exemplar al listelor de inventar la contabilitate spre valorificare.
- Personal: incheie contractele individuale de munca, tine legatura cu Directia Muncii, Ag. De Somaj, Casa de Pensii, intocmeste pontajele si statele de plata, se subordoneaza compartimentului Financiar, depune declaratiile lunare privind obligatiile la Bugetul general consolidat la Administratia Financiara.


Fisiere in arhiva (1):

  • Fundamentarea si Realizarea Veniturilor Bugetare.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!