Hotel Poienița

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 32 în total
Cuvinte : 6747
Mărime: 60.57KB (arhivat)
Publicat de: Costache Farcaș
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof. Tiberius Epure

Cuprins

  1. Cap.1 - Plan de afaceri
  2. Cap.2 - Intreprinderea- hotel
  3. Cap.3 - Proiectare hotel
  4. Cap.4 - Documentatia
  5. Cap.5 - Structura hotelului
  6. Cap.6 - Management si personal
  7. Cap.7 - Facilitati
  8. Cap.8 - Asociati
  9. Cap.9 - Activitati specifice sectiunilor serviciului front- office
  10. Cap.10 - Organigrama hotelului
  11. Cap.11 - Bilant

Extras din proiect

Cap.1 - Plan de afaceri

1) Rezumatul planului de afaceri

a) Scopul planului de afaceri - Planul de afaceri întocmit serveste pentru estimarea posibilitatii de desfacere a unei afaceri pe suprafeţele suplimentare ale întreprinderii S.A.''POIENITZA'', ce se doreşte a se realiza şi pentru evaluarea rezultatelor într-o perioadă de timp determinată.

b)Analiza pieţelor:

-mărimea pieţelor ţintă

-caracteristicile pieţelor ţintă

c) Organizarea personalului

d) Informaţii financiare

2) Analiza pieţei

Analiza pieţei trebuie să reflecte informaţii privind domeniul de activi¬tate, problemele actuale şi de perspectivă precum şi cercetările de piaţă ale firmei.

Se remarcă următoarele subcapitole:

- descrierea domeniului de activitate, mărimea acestuia, istoric prezent, viitor, caracteristici de dezvoltare, principalii clienţi;

- piaţa ţintă

- caracteristici ale pieţelor ţintă şi segmentelor acestora

- detalierea pieţelor ţintă şi a mijloacelor de penetrare a acestora;

- preţurile şi profitul marginal ţintă;

- identificarea competitorilor pe piaţa ţintă;

- concept detaliat de atragere a unor noi clienţi;

- tendinţe şi schimbări anticipate pe principala piaţă ţintă.

- elaborarea şi interpretarea testului de marketing

- identificarea principalilor competitori.

3) Managementul activităţii principale a organismului economic

- identificarea şi descrierea locurilor unde se desfăşoară principalele activităţi ale organismului economic;

- creşteri anticipate ale capacităţilor (investiţii, costuri directe şi indirecte).

- Furnizorii firmei

- identificarea principalilor furnizori

- relaţii contractuale existente şi viitoare cu furnizorii firmei.

4) Managementul organismului economic

1 ) Structura organizatorică a firmei

- Organigrama firmei

- Explicarea organigramei firmei

2) Managerii cheie

- nume, poziţii

- descrierea poziţiei dobândite în firmă şi a principalelor sarcini;

- principalele responsabilităţi şi autoritatea ierarhică – nivelul de salarii.

3) Planificarea viitoarelor posturi în echipe de management

4) Tipul legal de firmă, proprietate, parteneriat

¬5) Proprietari

6) Consiliul de administraţie

¬

5) Necesarul de fonduri şi folosirea lor

Folosirea fondurilor .

- cheltuieli de capital

- fond de rulment

- active

- obţinerea de fonduri

Strategii financiare pe termen lung

- emisiune de acţiuni şi obligaţiuni

- achiziţia firmei de către o altă organizaţie

- nivelul serviciului, datorii, scadenţe

- lichidarea firmei

6) Informaţii financiare

Istoricul situaţiei financiare al firmei

- bilanţul pe ultimii trei ani

- situaţia veniturilor, a cheltuielilor şi a rezultatelor

- contul de profit şi pierderi .

Perspectiva situaţiei financiare a firmei pentru perioada următoare, reflectată în:

- bilanţul anual .

- situaţia veniturilor, a cheltuielilor şi a rezultatelor

- controlul de profit şi pierderi

Rezumatul problemelor semnificative

Modul de prospectare a informaţiilor financiare

Analize financiare

- analiza indicatorilor financiari

- analiza tendinţelor principalilor indicatori financiari.

- Perspectiva situaţiei financiare

Factorii ce pot influenţa succesul planului sunt:

- complexitatea

- orizontul de planificare

- nr. de organizaţii şi indivizi implicaţi;

- vulnerabilitatea faţă de factori necontrolabili.

Elementele unui plan sunt:

- scopul

- obiectivele

- activităţile

- orarul

- standardele de performanţă

- protecţia

Cap.2 – Intreprinderea- hotel

Hotelul S.C. POIENITZA S.R.L. ai carui proprietari sunt Florea Laura, Axinte Gabriela si Chiosea Amalia este o unitate de cazare amplasata in Poiana Brasov, care pe langa serviciile de baza ofera o gama variata de alte servicii hoteliere pentru a satisface nevoile, cerintele, necesitatile si preferintele turistilor si pentru a obtine eficienta economica.

Preview document

Hotel Poienița - Pagina 1
Hotel Poienița - Pagina 2
Hotel Poienița - Pagina 3
Hotel Poienița - Pagina 4
Hotel Poienița - Pagina 5
Hotel Poienița - Pagina 6
Hotel Poienița - Pagina 7
Hotel Poienița - Pagina 8
Hotel Poienița - Pagina 9
Hotel Poienița - Pagina 10
Hotel Poienița - Pagina 11
Hotel Poienița - Pagina 12
Hotel Poienița - Pagina 13
Hotel Poienița - Pagina 14
Hotel Poienița - Pagina 15
Hotel Poienița - Pagina 16
Hotel Poienița - Pagina 17
Hotel Poienița - Pagina 18
Hotel Poienița - Pagina 19
Hotel Poienița - Pagina 20
Hotel Poienița - Pagina 21
Hotel Poienița - Pagina 22
Hotel Poienița - Pagina 23
Hotel Poienița - Pagina 24
Hotel Poienița - Pagina 25
Hotel Poienița - Pagina 26
Hotel Poienița - Pagina 27
Hotel Poienița - Pagina 28
Hotel Poienița - Pagina 29
Hotel Poienița - Pagina 30
Hotel Poienița - Pagina 31
Hotel Poienița - Pagina 32

Conținut arhivă zip

  • Cuprins.doc
  • Hotel Poienita.doc
  • PROIECT.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de Afaceri - Hotel Al Monte

1. Sumarul planului de afaceri 1.1 Obiective Supremaţie de piaţă Extinderea, prin furnizarea în mod continuu de produse, servicii, soluţii utile...

Planul de afaceri al unui hotel de 3 stele

SINTEZA PLANULUI Hotelul “Casa Mureşan“ doreşte să îşi extindă afacerea, clienţii vizaţi nefiind doar turiştii ci şi persoanele juridice, prin...

Analiza Situației Financiare la SC Rusca SA

1 PREZENTAREA GENERALA A S.C. RUSCA SA 1.1 ELEMENTE DE IDENTIFICARE Denumirea: SC RUSCA SA Sediul: HUNEDOARA, B-DUL DACIA, NR.10, Jud. HUNEDOARA...

Gestiune hotelieră - Hotel Belvedere Vatra Dornei

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALĂ A HOTELULUI BELVEDERE 1.1. Amplasarea hotelului Hotelul Belvedere 4**** este un hotel nou pe meleagurile...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Analiza Diagnostic SC Turism Felix SA

1. SINTEZA ANALIZEI DIAGNOSTIC A SC TURISM FELIX SA 1.1. PREZENTAREA GENERALĂ A S.C. TURISM FELIX S.A A. Elemente de identificare a) Denumire:...

Turismul balnear la nivelul Județului Bihor

INTRODUCERE Turismul balnear ocupă un loc important în turismul românesc, datorită prezenței pe teritoriul românesc a numeroase izvoare termale și...

Studiu Privind Potentialul Turistic al Stațiunii Balneoclimaterice Băile Felix

2 INTRODUCERE Exstă o sumedenie de staţiuni balneoclimatice existente pe teritoruiul României. Acest lucru se datorează faptului că, pe teritoriul...

Studiu privind dezvoltarea turismului balnear pe plan internațional și în România

CAPITOLUL I TURISMUL BALNEAR – REPERE TEORETICE 1.1 Caracteristici ale turismului balnear Turismul de tratament și cură balneo-medicală este o...

Analiza Produsului Turistic al Hotelului Internațional Băile Felix

INTRODUCERE Turismul este, în înţelegerea multor profesionişti, cu precădere, o problemă de piaţă şi administraţie empirică În timp ce aceste...

Județul Bihor

Pe teritoriul actual al orasului Oradea, in urma sapaturilor arheologice, sau gasit urme ale civilizatiei din epocile: neolitica, bronzului si...

Serviciile de cazare hotelieră - studiu de caz Hotel Crișana Băile Felix

CAPITOLUL I: TURISMUL ŞI PERSPECTIVELE LUI 1.1. Turismul, ramură a economiei naţionale Turismul este, în înţelegerea multor profesionişti, cu...

Program de Marketing pentru Valorificarea Optimă a Potențialului Turistic din Stațiunea Balneară Băile Felix

Capitolul I. Consideraţii privind utilizarea concepţiei de marketing în valorificarea resurselor turistice Termenul de marketing (de origine...

Ai nevoie de altceva?