Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 32 în total
Cuvinte : 7052
Mărime: 52.64KB (arhivat)
Publicat de: Octavian Pîrvu
Puncte necesare: 7
Management International , REI , An III.

Extras din proiect

Del Monte Fresh Produce Company este o companie multinaţională care se extinde pe verticală şi care îşi are originile în SUA (California). Este unul dintre cei mai importanţi producători, comercianţi şi distribuitori de fructe şi legume proaspete, întregi şi tăiate; de fructe şi legume preparate, de sucuri naturale, de snacks-uri şi deserturi din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Del Monte Fresh Produce Company îşi comercializează produsele pe plan mondial sub marca Del Monte, care este un simbol de calitate, prospeţime şi încredere încă din 1892.

Numele de Del Monte a fost folosit pentru prima data în 1886 pe un pachet de cafea pentru prestigiosul Hotel Del Monte din Monterey, California. Mai târziu, Del Monte a fost o marcă premium a California Packing Corporation (CalPak). În 1898 Del Monte Corporation s-a împărţit în 2 entităţi separate: Del Monte Tropical Fruit şi Del Monte Foods, iar în 1993 un nou proprietar al firmei Del Monte Tropical Fruit i-a schimbat numele în Fresh Del Monte Produce.

Fresh Del Monte Produce Inc. este compania-mamă a firmei Del Monte Fresh Produce Company. Ne vom referi pe scurt la aceasta din urmă prin denumirea Del Monte.

Del Monte este o companie ce cultivă, împachetează, transportă şi distribuie singură toate produsele. Ea are o reţea de distribuţie cu 45 de centre care include transportul maritim (23 de vase proprii) şi transportul terestru (700 de camioane). Zonele în care operează sunt: America de Nord, Europa/Africa/Orientul Mijlociu, Asia-Pacific şi America Latină.

Produsele care include fructe şi legume ca: banane, ananas, mango, papaya, kiwi, citrice, nectarine, cireşe, caise, pepene roşu şi galben, cartofi, roşii, ceapă şi altele sunt comercializate ca fructe şi legume proaspete, salate, snaks-uri, îngheţată şi băuturi naturale.

Misiunea firmei: din fermele noastre la dvs., ne îngrijim produsele pentru a vă aduce tot ceea ce este mai bun. ( From our farms to you, we nurture our products to give you the very best.)

Premisele companiei:

-Produse de calitate

-Angajaţi profesionişti

-Tehnologie de vârf

-Reţea de destribuţie locală

-Peste 100 de ani de tradiţie

Valorile companiei:

-Responsabilitate socială. Compania Del Monte consideră că are o responsabilitate de a-şi desfăşura afacerile în cele mai bune condiţii. Ea protejează mediul înconjurător în care îşi cultivă produsele, vinde clieinţilor săi produse de înaltă calitate şi asigură o atmosferă de lucru în care angajaţii săi din întreaga lume pot munci în condiţii de siguranţă şi sănătate.

-Obligaţia de a proteja mediu înconjurător. Del Monte îşi recunoaşte responsabilitatea şi obligaţia de a proteja mediul şi aplică această politică tuturor filialelor şi produselor sale. Programele sale de protejare a mediului sunt supravegheate permanent. Produsele Del Monte respectă recomandările de protecţie a recoltei şi nu includ produsele interzise de SUA, Uniunea Europeană sau de Organizaţia mondială a sănătăţii.

-Comunitate. Del Monte crede în asigurarea infrastructurii necesare pentru a promova implicarea în cadrul comunităţilor din lume. Compania este mândră de investiţia în comunitate şi de contribuţiile aduse de angajaţii săi peste tot în lume.

-Caritate. Firma Del Monte se implică în multe proiecte caritabile. Habitat for Humanity este cel mai reuşit proiect pentru comunitate din istoria SUA. Prin acest proiect s-au construi peste 70.000 de case în întreaga lume (one house at a time) pentru familii nevoiaşe. Del Monte participă la proiect de 2 ani ca sponsor, iar angajaţii săi ca voluntari.

Preview document

Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 1
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 2
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 3
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 4
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 5
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 6
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 7
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 8
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 9
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 10
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 11
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 12
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 13
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 14
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 15
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 16
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 17
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 18
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 19
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 20
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 21
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 22
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 23
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 24
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 25
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 26
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 27
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 28
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 29
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 30
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 31
Implantarea unei companii pe piața românească - Del Monte Fresh Produce Company - Pagina 32

Conținut arhivă zip

  • Implantarea unei Companii pe Piata Romaneasca - Del Monte Fresh Produce Company.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?