Înființarea unei afaceri - covrigi

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2392
Mărime: 23.97KB (arhivat)
Publicat de: Robertina Ion
Puncte necesare: 8
Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir Facultatea Management Turistic si Comercial

Cuprins

  1. CAPITOLUL I. Motivaţia alegerii produsului
  2. CAPITOLUL II. Date generale despre firmă
  3. CAPITOLUL III. Furnizori
  4. 3.1 APA NOVA BUCUREŞTI
  5. 3.2 F.D.F.E.E. ELECTRICA MUNTENIA SUD S.A.
  6. 3.3 VODAFONE ROMÂNIA S.A.
  7. 3.4 S.C. REINVENT STRATEGIES S.R.L
  8. 3.5 METRO Cash & Carry România S.R.L.
  9. 3.6 S.C MAXIGEL S.R.L
  10. 3.7 SC DEDEMAN S.R.L
  11. CAPITOLUL IV. Cheltuieli generate cu deschiderea unitatii
  12. 4.1 Principalele cheltuieli de dotare a spaţiului
  13. 4.2 Cheltuielile generate de renovoarea spaţiului
  14. CAPITOLUL V. Cheltuieli fixe lunare
  15. CAPITOLUL VI Determinarea venituri lunare
  16. 6.1 Venituri lunare
  17. 6.2 Determinarea profitului şi a perioadei de recuperare a investiţiei
  18. Concluzii
  19. Bibliografie

Extras din proiect

Capitolul I Motivaţia alegerii produsului

Piaţa produselor de patiserie ( unde se încadrează şi covrigii) înregistrează o creştere constantă, atât cantitativ cât şi valoric. Această afacere este considerată una dintre cele mai puţin costisitoare ramuri din sectorul alimentaţiei, beneficiind în acelaşi timp de o cerere în progres, determinată în primul rând de faptul că produsele oferite sunt ieftine şi originale şi deci accesibile tuturor categoriilor de consumatori. Oferta înregistrează o certă diversificare, fie datorită însuşirii de către producători a unor propuneri venite din partea clienţilor, fie datorită unor iniţiative ale acestora din urmă.

Din punct de vedere al producătorilor, se poate observa în ultimul timp preocuparea permanentă pentru calitate, igienă şi inovaţie care a condus la importante schimbări în structura liniilor de patiserie. Unele dintre acestea sunt complet noi, altele s-au modificat permanent de-a lungul timpului.

În contextul concurenţial european, inovaţia constituie primul avantaj competitiv al unei întreprinderi. Inovaţia devine, în sectorul agroalimentar, esenţială în existenţa întreprinderii pe piaţă. Afectată pe de o parte de creşterile privind materiile prime, piaţa produselor agroalimentare cunoaşte, pe de altă parte, presiuni puternice în sectorul de retail agroalimentar, consecinţă a limitării impuse de consumatori în majorările de preţuri.

Inovaţia este singurul factor de diferenţiere a întreprinderii într-o piaţă cu segmentare din ce în ce mai importantă a preţurilor pe tip de produs alimentar. Piaţa românească ofera oportunităţi de a fructifica aceste noi segmente cu marja de profit importantă.

Concurenţi: În zona aleasă momentan nu mai există o altă covrigărie. Putem considera concurenţi: o shaormerie, o patiserie, un Fornetti. Menţionăm că niciuna dintre acestea nu sunt foarte aproape de covrigăria noastră, acestea aflându-se la cel puţin 100 – 200 m.

Capitolul II Date generale despre firmă

Denumirea societãţii: S.C Milu Concept S.R.L

Forma de proprietate: Societate comercialã cu raspundere limitata, cu capital privat românesc. Societatea a fost înfiinţatã în anul 2009. Piaţa de desfacere este reprezentatã de cea a municipiului Bucureşti. Obiectul de activitate al societaţii îl reprezintã realizarea produselor de patiserie, în special covrigi.

Sediul social: judeţul Teleorman

Cod unic de înregistrare 25835325

Număr de ordine in registrul comerţului J34/156/06.04.2010

Amplasarea spaţiului de producţie: societatea îşi desfăşoară activitatea de producţie si desfacere in incinta bazarului 16 Februarie. Spatiul este inchiriat de la societatea Teomod Style Trading S.R.L. Spaţiul deţine toate dotările necesare pentru desfăsurarea activităţii de producţie: reţea hidranţi, canalizare, încălzire cu centrală, aer condiţionat, şi alte locuri special amenajate pentru utilajele de producţie.

Preview document

Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 1
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 2
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 3
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 4
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 5
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 6
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 7
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 8
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 9
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 10
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 11
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 12
Înființarea unei afaceri - covrigi - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Infiintarea unei Afaceri - Covrigi.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de afacere - Cofetăria Magic

1. Prezentarea generala a firmei 1.1 Istoricul firmei Cofetaria Magic a fost infiintata la 25.10.1999, cu un capital social integral de...

Plan de afacere - producerea și comercializarea vestimentației textile pentru femei

Plan de afacere 1.Afacerea 1.1.Prezentarea firmei S.C.”SunShine”SRL este o societate cu capital exclusiv privat, care isi va incepe activitatea...

Plan de Afaceri - Laborator Patiserie

1. Sumar executiv. Principalul scop al unu plan de afaceri este de a determina drumul de parcurs al unei intreprinderi intr-o anumita perioada de...

Analiza pieței și a potențialului intern al SC Panificație Moldova SRL

Cap I – Baza de informații 1.1 Prezentarea S.C. PANIFICAȚIE MOLDOVA S.R.L Societatea comercială PANIFICAȚIE MOLDOVA S.R.L s-a înființat în anul...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Plan de afaceri - covrigărie

Capitolul 1: Prezentarea generală a ideii de afaceri Ideea de afacere pe care noi o propunem este una obişnuită : deschiderea unei covrigării....

Plan de Afacere SC Covrigelul SRL

1. Descrierea planului de afacere Date de identificare a agentului economic -Denumirea societăţii: SC COVRIGELUL SRL; -Număr de înregistrare:...

Planul de afaceri al covrigăriei SC Raiul Pofticioșilor SRL-D ICLOD

Capitolul 1: Prezentarea generală a ideii de afaceri Ideea de afacere pe care noi o propunem este una obişnuită:deschiderea unei covrigării....

Plan de afaceri cu privire la funcționarea SRL Kovrigprim

Capitolul I: Prezentarea generală a afacerii 1.1.Avantajele deschiderii afacerii Ideea de afacere pe care o propunem este una obişnuită:...

Ai nevoie de altceva?