Infiintarea unei Afaceri - Covrigi

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I. Motivatia alegerii produsului 
CAPITOLUL II. Date generale despre firma 
CAPITOLUL III. Furnizori
3.1 APA NOVA BUCURESTI
3.2 F.D.F.E.E. ELECTRICA MUNTENIA SUD S.A.
3.3 VODAFONE ROMANIA S.A.
3.4 S.C. REINVENT STRATEGIES S.R.L
3.5 METRO Cash & Carry Romania S.R.L.
3.6 S.C MAXIGEL S.R.L
3.7 SC DEDEMAN S.R.L
CAPITOLUL IV. Cheltuieli generate cu deschiderea unitatii 
4.1 Principalele cheltuieli de dotare a spatiului
4.2 Cheltuielile generate de renovoarea spatiului
CAPITOLUL V. Cheltuieli fixe lunare
CAPITOLUL VI Determinarea venituri lunare
6.1 Venituri lunare
6.2 Determinarea profitului si a perioadei de recuperare a investitiei
Concluzii
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul I Motivatia alegerii produsului
Piata produselor de patiserie ( unde se incadreaza si covrigii) inregistreaza o crestere constanta, atat cantitativ cat si valoric. Aceasta afacere este considerata una dintre cele mai putin costisitoare ramuri din sectorul alimentatiei, beneficiind in acelasi timp de o cerere in progres, determinata in primul rand de faptul ca produsele oferite sunt ieftine si originale si deci accesibile tuturor categoriilor de consumatori. Oferta inregistreaza o certa diversificare, fie datorita insusirii de catre producatori a unor propuneri venite din partea clientilor, fie datorita unor initiative ale acestora din urma.
Din punct de vedere al producatorilor, se poate observa in ultimul timp preocuparea permanenta pentru calitate, igiena si inovatie care a condus la importante schimbari in structura liniilor de patiserie. Unele dintre acestea sunt complet noi, altele s-au modificat permanent de-a lungul timpului.
In contextul concurential european, inovatia constituie primul avantaj competitiv al unei intreprinderi. Inovatia devine, in sectorul agroalimentar, esentiala in existenta intreprinderii pe piata. Afectata pe de o parte de cresterile privind materiile prime, piata produselor agroalimentare cunoaste, pe de alta parte, presiuni puternice in sectorul de retail agroalimentar, consecinta a limitarii impuse de consumatori in majorarile de preturi.
Inovatia este singurul factor de diferentiere a intreprinderii intr-o piata cu segmentare din ce in ce mai importanta a preturilor pe tip de produs alimentar. Piata romaneasca ofera oportunitati de a fructifica aceste noi segmente cu marja de profit importanta. 
Concurenti: In zona aleasa momentan nu mai exista o alta covrigarie. Putem considera concurenti: o shaormerie, o patiserie, un Fornetti. Mentionam ca niciuna dintre acestea nu sunt foarte aproape de covrigaria noastra, acestea aflandu-se la cel putin 100 - 200 m.
Capitolul II Date generale despre firma
Denumirea societatii: S.C Milu Concept S.R.L
Forma de proprietate: Societate comerciala cu raspundere limitata, cu capital privat romanesc. Societatea a fost infiintata in anul 2009. Piata de desfacere este reprezentata de cea a municipiului Bucuresti. Obiectul de activitate al societatii il reprezinta realizarea produselor de patiserie, in special covrigi. 
Sediul social: judetul Teleorman
Cod unic de inregistrare 25835325
Numar de ordine in registrul comertului J34/156/06.04.2010 
Amplasarea spatiului de productie: societatea isi desfasoara activitatea de productie si desfacere in incinta bazarului 16 Februarie. Spatiul este inchiriat de la societatea Teomod Style Trading S.R.L. Spatiul detine toate dotarile necesare pentru desfasurarea activitatii de productie: retea hidranti, canalizare, incalzire cu centrala, aer conditionat, si alte locuri special amenajate pentru utilajele de productie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Infiintarea unei Afaceri - Covrigi.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!