Internaționalizarea pelerinelor

Extras din proiect Cum descarc?

Încă de la începutul omenirii, umbrela a constituit un accesoriu indispensabil omului, utilizată atât pentru protejarea de razele solare, cât şi pentru a fi protejat de ploaie. Prima umbrelă a fost inventată de către un chinez pentru a fi protejat de razele soarelui şi semăna cu un evantai mare susţinut de un mâner înalt. Ulterior, a apărut şi umbrela din material rezistent la apă compus din hârtie ceruită şi lăcuită, şi umbrela cu spiţe din metal, inventată de Samuel Fox în secolul XIX-lea.
Treptat, umbrela a devenit un accesoriu modern, necesar oamenilor, care au simţit nevoia unor îmbunătăţiri şi personalizării acesteia.
Compania ”S.C. Umbreluţa S.R.L.” este o firmă de origine română, ce produce şi distribuie pe piaţa internă umbrele personalizate, fabricate dintr-un material rezistent la condiţii climatice şi la uzura fizică. Compania oferă clienţilor produse de calitate, la preţuri avantajoase pentru toate buzunarelor, politica adoptată de firmă fiind orientată spre client. 
Compania are capacitatea de a se extinge la nivel internţional, lucru pe care doreşte să îl realizeze în viitorul apropiat. Însă, pentru a-şi distribui produsele pe o piaţă din străinătate, firmă trebuie să studieze pieţele internaţionale, să selecteze pieţele potenţiale şi să formuleze o strategie de internaţionalizare. Strategia de internaţionalizare trebuie să ţină cont de diferenţele culturale dintre state, pentru a adopta un limbaj şi un comportament specific fiecărei ţări, astfel încât să existe un parteneriat puternic între părţile implicate. 
Obiectivul acestei cercetări este de a observa diferenţele culturale ale statelor studiate. În plus, compania doreşte să afle care sunt cerinţele pieţei pentru a-şi putea îmbunătăţi oferta, pentru a-şi satisface clienţii şi pentru a deveni una dintre cele mai mari companii internaţionale de umbrele.
Capitolul I cuprinde o scurtă prezentare a companiei cât şi a dezvoltării activităţii fiind susţinută de extinderea capacităţii de producţie, dar şi a îmbunătăţirii reţelei de distribuţie.
Capitolul II abordează piaţa internaţională, piaţa de interes pentru internaţionalizarea „S.C. AQUA S.R.L”. În vederea pătrunderii pe piaţa externă, firma trebuie să identifice caracteristicile fiecărei pieţe internaţionale şi în funcţie de limitele care se impun şi pe care şi le impune să aleagă piaţa cea mai favorabilă pentru dezvoltarea departamentului de comerţ internaţional. Dintre limitele care condiţionează alegerea unei ţări către care să exporte amintim: având în vedere că firma este la începutul procesului de internaţionalizare trebuie să selecteze o ţară cât mai apropiată, ca distanţă geografică; dimensiunea economiilor naţionale să aibă un ritm constant de creştere sau măcar potenţial de ridicare a nivelului economiei şi clima.
Capitolul III are în vedere identificarea pieţei “ ţintă” pentru internaţionalizarea firmei. Acest capitol surprinde nevoile consumatorilor, producţia locală, importuri, indicatorii cheie ai cererii pentru industrie şi gradul de concurenţă şi ofertele competitorilor.
Capitolul IV are în vedere oportunităţile de afaceri, potenţialul pieţei şi potenţialii clienţi. Prin urmare este caracterizat potenţialul pieţei şi potenţialii clienţi ai acesteia.
Capitolul V va studia strategia de intrare pe piaţă şi anume alegerea metodei de intrare pe piaţa ţintă. Această alegere va fi condiţionată de factorii pieţei, nivelul de control managerial şi profitabilitatea urmărită.
Capitolul I. Produsul
Compania ”Umbreluţa” este o firmă nou apărută pe piaţa românească, ce are ca obiect de activitate producerea şi distribuirea de umbrele personalizate. Umbrela este una specială, deoarece deţine o serie de avantaje ce o diferenţiază de celelalte produse tradiţionale:
- materialul din care este confecţionată este rezistent la condiţiile climatice,
- umbrela este pliabilă şi îşi poate mări capacitatea de protecţie,
- pânza umbrelei este impermeabilă,
- sistem multimedia inclus.
Produsul are caracteristici specifice fiecărui tip de utilizator. Astfel, umbrela poate fi folosită atât pentru o persoană, cât şi pentru mai multe, fiind detaşabilă, putându-şi mări capacitatea de protecţie. În plus, pentru copii ea este disponibilă într-o largă paletă de culori şi cu imprimeuri şi diverse.
Sistemul multimedia pe care umbrela îl are încorporat conţine:
- mp4 player, cu o memorie de 3 GB la care se poate ataşa căşti şi adăuga/şterge date printr-un dispozitiv USB încorporat în mânerul umbrelei,
- sistem GPS cu harta întregii Europe actualizată,
- conexiune wireless,
- cameră video şi foto incorporată.
Atributele produsului sunt evidenţiate cu ajutorul funcţiilor îndeplinite. 
Funcţia de bază a produsului este cea de protecţie împotriva ploii şi a soarelui.
Funcţia secundară este determinată de avantajele pe care produsului le oferă prin intermediul sistemului multimedia încorporat.
În ceea ce priveşte preţul, acesta va fluctua în funcţie de nivelul veniturilor şi puterea de cumpărare a clienţilor, dar şi de costurile de producţie şi de internaţionalizare. Momentan, preţul este stabilit în RON pentru că firma, în prezent, îşi comercializează produsul doar pe piaţa românească. Însă, cu ocazia studiului privind internaţionalizarea firmei, preţul urmează să fie convertit într-o monedă străină, cel mai preferabi EURO.


Fisiere în arhivă (1):

  • Internationalizarea Pelerinelor.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

Background Note: Belgium” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/2874.htm accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: Estonia” disponibil la adresa:
http://www.state.gov/p/eur/ci/en/ accesat la data 23.05.2012
„Background Note: France” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3842.htm accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: Ireland” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3180.htm accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: Latvia” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/5378.htm accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: Luxembourg ” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3182.htm accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: Netherlands” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3204.htm accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: Slovakia” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3430.htm accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: Hungary” disponibil la adresa: http://www.state.gov/p/eur/ci/hu/ accesat la data: 23.05.2012
„Background Note: United Kingdom” disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3846.htm accesat la data de :23.05.2012
„Biroului Central de Informatii în Agromarketing” disponibil la adresa: www.camib.com accesat la data de : 24.05.2012
„Departamentul pentru Comerţ Exterior” disponibil la adresa: www.dce.gov.ro accesat la data: 24.05.2012
Dumitru Zaiț „Management Intercultural. Valorizarea diferențelor culturale ”, Ed. Economica, București, 2002
„Economy profile United Kingdom” disponibil la adresa : http://www.doingbusiness.org/data/exploreeconomies/united-kingdom accesat la data: 25.05.2012
„Economy profile United Kingdom” disponibil la adresa: http://www.doingbusiness.org/~/media/fpdkm/doing%20business/documents/profiles/country/GBR.pdf accesat la data: 26.05.2012
„Global EDGE” disponibil la adresa: www.globaledge.msu.edu accesat la data: 24.05.2012
Hofstede, Geert „Managementul structurilor multiculturale”, Ed. Economică, București, 1996


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!