Internationalizarea Pelerinelor

Extras din proiect Cum descarc?

Inca de la inceputul omenirii, umbrela a constituit un accesoriu indispensabil omului, utilizata atat pentru protejarea de razele solare, cat si pentru a fi protejat de ploaie. Prima umbrela a fost inventata de catre un chinez pentru a fi protejat de razele soarelui si semana cu un evantai mare sustinut de un maner inalt. Ulterior, a aparut si umbrela din material rezistent la apa compus din hartie ceruita si lacuita, si umbrela cu spite din metal, inventata de Samuel Fox in secolul XIX-lea.
Treptat, umbrela a devenit un accesoriu modern, necesar oamenilor, care au simtit nevoia unor imbunatatiri si personalizarii acesteia.
Compania "S.C. Umbreluta S.R.L." este o firma de origine romana, ce produce si distribuie pe piata interna umbrele personalizate, fabricate dintr-un material rezistent la conditii climatice si la uzura fizica. Compania ofera clientilor produse de calitate, la preturi avantajoase pentru toate buzunarelor, politica adoptata de firma fiind orientata spre client. 
Compania are capacitatea de a se extinge la nivel interntional, lucru pe care doreste sa il realizeze in viitorul apropiat. Insa, pentru a-si distribui produsele pe o piata din strainatate, firma trebuie sa studieze pietele internationale, sa selecteze pietele potentiale si sa formuleze o strategie de internationalizare. Strategia de internationalizare trebuie sa tina cont de diferentele culturale dintre state, pentru a adopta un limbaj si un comportament specific fiecarei tari, astfel incat sa existe un parteneriat puternic intre partile implicate. 
Obiectivul acestei cercetari este de a observa diferentele culturale ale statelor studiate. In plus, compania doreste sa afle care sunt cerintele pietei pentru a-si putea imbunatati oferta, pentru a-si satisface clientii si pentru a deveni una dintre cele mai mari companii internationale de umbrele.
Capitolul I cuprinde o scurta prezentare a companiei cat si a dezvoltarii activitatii fiind sustinuta de extinderea capacitatii de productie, dar si a imbunatatirii retelei de distributie.
Capitolul II abordeaza piata internationala, piata de interes pentru internationalizarea ,,S.C. AQUA S.R.L". In vederea patrunderii pe piata externa, firma trebuie sa identifice caracteristicile fiecarei piete internationale si in functie de limitele care se impun si pe care si le impune sa aleaga piata cea mai favorabila pentru dezvoltarea departamentului de comert international. Dintre limitele care conditioneaza alegerea unei tari catre care sa exporte amintim: avand in vedere ca firma este la inceputul procesului de internationalizare trebuie sa selecteze o tara cat mai apropiata, ca distanta geografica; dimensiunea economiilor nationale sa aiba un ritm constant de crestere sau macar potential de ridicare a nivelului economiei si clima.
Capitolul III are in vedere identificarea pietei " tinta" pentru internationalizarea firmei. Acest capitol surprinde nevoile consumatorilor, productia locala, importuri, indicatorii cheie ai cererii pentru industrie si gradul de concurenta si ofertele competitorilor.
Capitolul IV are in vedere oportunitatile de afaceri, potentialul pietei si potentialii clienti. Prin urmare este caracterizat potentialul pietei si potentialii clienti ai acesteia.
Capitolul V va studia strategia de intrare pe piata si anume alegerea metodei de intrare pe piata tinta. Aceasta alegere va fi conditionata de factorii pietei, nivelul de control managerial si profitabilitatea urmarita.
Capitolul I. Produsul
Compania "Umbreluta" este o firma nou aparuta pe piata romaneasca, ce are ca obiect de activitate producerea si distribuirea de umbrele personalizate. Umbrela este una speciala, deoarece detine o serie de avantaje ce o diferentiaza de celelalte produse traditionale:
- materialul din care este confectionata este rezistent la conditiile climatice,
- umbrela este pliabila si isi poate mari capacitatea de protectie,
- panza umbrelei este impermeabila,
- sistem multimedia inclus.
Produsul are caracteristici specifice fiecarui tip de utilizator. Astfel, umbrela poate fi folosita atat pentru o persoana, cat si pentru mai multe, fiind detasabila, putandu-si mari capacitatea de protectie. In plus, pentru copii ea este disponibila intr-o larga paleta de culori si cu imprimeuri si diverse.
Sistemul multimedia pe care umbrela il are incorporat contine:
- mp4 player, cu o memorie de 3 GB la care se poate atasa casti si adauga/sterge date printr-un dispozitiv USB incorporat in manerul umbrelei,
- sistem GPS cu harta intregii Europe actualizata,
- conexiune wireless,
- camera video si foto incorporata.
Atributele produsului sunt evidentiate cu ajutorul functiilor indeplinite. 
Functia de baza a produsului este cea de protectie impotriva ploii si a soarelui.
Functia secundara este determinata de avantajele pe care produsului le ofera prin intermediul sistemului multimedia incorporat.
In ceea ce priveste pretul, acesta va fluctua in functie de nivelul veniturilor si puterea de cumparare a clientilor, dar si de costurile de productie si de internationalizare. Momentan, pretul este stabilit in RON pentru ca firma, in prezent, isi comercializeaza produsul doar pe piata romaneasca. Insa, cu ocazia studiului privind internationalizarea firmei, pretul urmeaza sa fie convertit intr-o moneda straina, cel mai preferabi EURO.


Fisiere in arhiva (1):

  • Internationalizarea Pelerinelor.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

Background Note: Belgium" disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/2874.htm accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: Estonia" disponibil la adresa:
http://www.state.gov/p/eur/ci/en/ accesat la data 23.05.2012
,,Background Note: France" disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3842.htm accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: Ireland" disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3180.htm accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: Latvia" disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/5378.htm accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: Luxembourg " disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3182.htm accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: Netherlands" disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3204.htm accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: Slovakia" disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3430.htm accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: Hungary" disponibil la adresa: http://www.state.gov/p/eur/ci/hu/ accesat la data: 23.05.2012
,,Background Note: United Kingdom" disponibil la adresa: http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3846.htm accesat la data de :23.05.2012
,,Biroului Central de Informatii in Agromarketing" disponibil la adresa: www.camib.com accesat la data de : 24.05.2012
,,Departamentul pentru Comert Exterior" disponibil la adresa: www.dce.gov.ro accesat la data: 24.05.2012
Dumitru Zait ,,Management Intercultural. Valorizarea diferentelor culturale ", Ed. Economica, Bucuresti, 2002
,,Economy profile United Kingdom" disponibil la adresa : http://www.doingbusiness.org/data/exploreeconomies/united-kingdom accesat la data: 25.05.2012
,,Economy profile United Kingdom" disponibil la adresa: http://www.doingbusiness.org/~/media/fpdkm/doing%20business/documents/profiles/country/GBR.pdf accesat la data: 26.05.2012
,,Global EDGE" disponibil la adresa: www.globaledge.msu.edu accesat la data: 24.05.2012
Hofstede, Geert ,,Managementul structurilor multiculturale", Ed. Economica, Bucuresti, 1996


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!