Investițiile la Coca-Cola

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 80 în total
Cuvinte : 17720
Mărime: 381.44KB (arhivat)
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. INTRODUCERE
  2. CAPITOLUL I.CONSIDERAŢIUNI GENERALE PRIVIND INVESTIŢIILE ŞI ROLUL LOR ÎN ECONOMIE
  3. 1.1 Noţiuni definitorii privind investiţiile
  4. 1.2 Clasificarea investiţiilor
  5. 1.3. Sursele de finanţare a investiţiilor
  6. CAPITOLUL II. STUDIU PRIVIND FUNDAMENTAREA DECIZIEI DE INVESTIŢII LA ÎNTREPRINDEREA CU CAPITAL STRĂIN “COCA-COLA ÎMBUTELIERE CHŞINĂU”
  7. 2.1 Prezentarea generalǎ a întreprinderii
  8. 2.2. Structura investiţiilor şi dinamica acestora
  9. 2.3 Analiza planului de investiţii
  10. CAPITOLUL III. STRATEGII ŞI OPORTUNITĂŢI DE DEZVOLTARE A CLIMATULUI INVESTIŢIONAL ÎN REPUBLICA MOLDOVA
  11. 3.1 Analiza climatului investiţional în RM
  12. 3.2 Oportunităţi de dezvoltare a climatului investiţional în Republica Moldova
  13. CONCLUZII
  14. BIBLIOGRAFIE
  15. ANEXE

Extras din proiect

INTRODUCERE

Actualitatea temei investigate. În economia oricărei ţări investiţiile reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea economico-socială. Prin investiţii se asigură creşterea gradului de utilizare a resurselor materiale şi de muncă ale societăţii. Este important de subliniat că toate ţările din Europa de Est care au beneficiat de investiţii masive (Ungaria, Cehia, Polonia) au înregistrat o dezvoltare semnificativă a activităţii economice.

Firma doreşte sǎ fructifice toate oportunitatile ce se ivesc pentru satisfacerea, în cat mai mare masura, a clientilor ei, pentru îmbunatatirea situaţiei economice şi a climatului de afaceri în industria de profil şi pe pieţele pe care le serveşte. În acest sens firma va întreprinde acţiuni adecvate. O direcţie primordialǎ de acţiune va fi aceea de perfecţionare continuǎ a tehnologiilor de fabricatie şi de extindere a bazei de clienti.Obiectivul major al firmei care trebuie să fie urmărit atât de investitorii de capital cât şi de managerii săi îl constituie maximizarea valorii de piaţă a acesteia. Aşadar, ţinând cont de ansamblul investitorilor de capital adică atât de acţionari sau asociaţi cât şi de cei care asigură capitalurile împrumutate, putem intelege prin analogie obiectivul major de maximizare a averii acţionarilor în maximizarea averii investitorilor de capitel.

Întreprinderea modernă îşi desfăşoară activitatea într-un spaţiu financiar care îi oferă instrumente şi posibilităţi de acţiune specifice, dar care o supune unor constrângeri deosebite. Conţinutul şi condiţiile financiare la care trebuie să facă faţă întreprinderea, precum şi soluţiile care pot fi găsite sunt legate în mod evident de caracteristicile mediului său financiar precum şi de propriile caracteristici.Astfel, problemele puse gestiunii financiare apar extrem de diferenţiate în funcţie de situatia economica pe care o traverseaza macromediul intreprinderii astfel ca tratarea problemelor unei microîntreprinderi într-o ţară lovita de criza financiara si cu un domeniul constructiilor in prabusire va necesita o atentie aparte.

Este important de a analiza sursele de finanţare, deoarece fără acestea nu pot exista investiţiile. Orice investiţie se bazează pe surse concrete de finanţare. În condiţiile economiei de piaţă sursa principală de finanţare a investiţiilor sînt mijloacele financiare ale firmelor. Mijloacele proprii de finanţare a investiţiilor se formează pe baza profitului obţinut din activitatea economică, acumulării amortizării fondurilor fixe, altor mijloace financiare.

La etapa tranziţiei spre economia de piaţă, cînd apare necesitatea ca majoritatea firmelor să se restructureze tehnic şi să-şi modernizeze utilajele, cea mai mare parte a profitului obţinut este repartizată pentru completarea surselor de finanţare a investiţiilor. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor sursele proprii ale firmelor sînt insuficiente pentru finanţarea investiţiilor necesare. De aceea, în activitatea investiţională, pe lîngă sursele proprii, firmele folosesc şi surse împrumutate, care pot fi: creditele băncilor şi ale diferitor fonduri investiţionale; acumulările din emisiile suplimentare de acţiuni; depunerile fondatorilor firmei.

Elaborarea strategiilor de finanţare şi de atragere a fondurilor, cunoaşterea alternativelor posibile şi obţinerea fondurilor, reprezintă sarcini vitale pentru succesul şi supravieţuirea majorităţii întreprinderilor înfiinţate de întreprinzători privaţi.

Gradul de cercetare a temei. Elaborarea şi promovarea unei politici de stat fundamentate privind investiţiile implică respectarea şi îndeplinirea mai multor condiţii, o parte din care sunt determinate în rezultatul unor cercetări speciale în domeniu.

În RM cercetările vizând diverse aspecte ale investiţiilor în contextul integrării în UE se desfăşoară în mai multe centre şi instituţii de cercetare ştiinţifică, instituţii de învăţământ superior, în unele organe ale administraţiei publice, într-un şir de organizaţii mixte şi private orientate la deservirea micilor întreprinderi, precum şi de diferite programe internaţionale cum ar fi: centrul de documentare - FAO, Agenţia Suedeză de Dezvoltare Internaţională, Agenţia Marii Britanii de Dezvoltare Internaţională, Fondul Internaţional de Dezvoltare a Agriculturii, Agenţia de Dezvoltare Internaţională, Banca Mondială, Banca Europeană de Reconstrucţii şi Dezvoltare.

Considerăm că problemele climatului imvestiţional nu este suficient studiat la nivel ştiinţific, fapt ce atestă actualitatea şi oportunitatea unei analize mai profunde.

Bibliografie

1. Adochiţei Mihai, Finanţele întreprinderii, Editura Sylvi, Bucureşti, 2000 , 320 P.

2. Antoniu N., Neagoe I. ş.a., Finanţele întreprinderilor, Editura Didactică şi Pedagogică R.A., Bucureşti, 1993, 400 P.

3. Bonciu F. – Atragerea şi monitorizarea investiţiilor străine directe, Editura Ştiinţifică, Bucureşti, 1997, 260 P.

4. Barreau Jean, Delahaye Jacqueline, Gestion financière, Editura Dunod, Paris,1991, 160 P.

5. Bistriceanu Gh., Adochiţei M., Negrea E., Finanţele agenţilor economici, Editura Economică, Bucureşti,2001, 400 P.

6. Bran Paul, Finanţele întreprinderii, Editura Economică, Bucureşti,1997, 280 P.

7. Brezeanu Petre, Gestiunea financiară a întreprinderii în economia de piaţă, Editura Fundaţiei „România de Mâine”, Bucureşti, 1999, 360 P.

8. Bucătaru Dumitru, Capitalurile firmei, Editura Sedcom Libris, Iaşi, 1999, 200 P.

9. Cistelecan Lazăr- Economia, eficienţa şi finaţarea investiţiilor, Ed. Economică, București, 2002 , 340 P.

10. Cocriş Vasile, Işan Vasile, Economia afacerilor, vol. 1,2,3, Editura Graphix, Iaşi, 1995, 320 p.

11. Cocriş Vasile, Işan Vasile, Economia afacerilor, vol. 4, Editura Ankarom, Iaşi, 1996, 300 p.

12. Conso Pierre, La gestion finacière de l’ entreprise, Editura Dunod, Paris, 1985, 80 p.

13. Filip Gheorghe, Viabilitatea financiară a întreprinderii şi îndatorarea, în volumul Dimensiunea financiară a întreprinderii, coordonator Turliuc Vasile, Editura Eco’Art, Iaşi, 1995, 220 p.

14. Filip Gheorghe, Îndatorarea şi viabilitatea financiară a întreprinderii, în revista Finanţe. Credit. Contabilitate, nr. 8-9, 1994

15. Georgescu Nicolae, Analiza bilanţului contabil, Editura Economică, Bucureşti, 1999, 110 p.

16. Giurgiu Aurel Ioan, Finanţele firmei, Editura Dacia, Cluj-Napoca, 2001, 500 p.

17. Halpern P., Weston J.F., Brigham E.F., Finanţe manageriale, Editura Economică, Bucureşti, 1998, 380 p.

18. Hoanţă Nicolae, Finanţele firmei, Editura Continent, Sibiu, 1996, 346 p.

19. Hoanţă Nicolae, Capitalul firmei, Editura Economică, Bucureşti, 1998, 314 p.

20. Kiriţescu Costin, Monedă-mică enciclopedie, Editura Ştiinţifică şi Enciclopedică, Bucureşti, 1982, 420 p.

21. Latreyte Josette Pilverdier, Finance d’entreprise, Editura Economică, Paris, 1989, 214 p.

22. Manolescu Gheorghe, Managementul financiar, Editura Economică, Bucureşti, 1995, 520 p.

23. Mihăescu Sorin, Controlul financiar bancar, Editura Sedcom Libris, Iaşi, 2001, 444p.

24. Mironiuc Marilena, Analiza performanţelor economico-financiare ale întreprinderii, Editura Junimea, Iaşi, 1999, 416 p.

25. Munteanu C., Vâlsan C.- Investiţii internaţionale: introducere în studiul investiţiilor străine directe, Ed. Oscar Print, Bucureşti, 1995, 320 p.

26. Neagoe Ion, Finanţele întreprinderii, Editura Ankarom, Iaşi, 1997, 438 p.

27. Neagoe Ion, Onofrei Mihaela, Finanţe şi gestiunea financiară a întreprinderii. Aplicaţii şi studii de caz, Editura Ankarom, Iaşi, 1998, 502 p.

28. Negoescu Gheorghe, Risc şi incertitudine în economia contemporană, Editura Alter Ego Cristian, Galaţi,1995, 108 p.

29. Paraschivescu M.D., Păvăloaia W., Modele de contabilitate şi analiză financiară, Editura Vrantop, Focşani, 1997 , 390 p.

30. Pinches G., Esentials of financial management, Harper Collins Publishers, Kansas, 1990, 70 p.

31. Popa Ana, Investiţii, Editura Universitaria, Craiova, 2008, 466 p.

32. Stancu Ion, Finanţe. Teoria pieţelor financiare. Finanţele întreprinderilor. Analiza şi gestiunea financiară, Editura Economică, Bucureşti, 1997, 438 p.

33. Toma Mihai, Finanţe şi gestiunea financiară, Editura Didactică şi Pedagogică R.A., Bucureşti, 1994, 280 p.

34. Toma Mihai, Alexandru Felicia, Finanţe şi gestiunea financiară de întreprindere, Editura Economică, Bucureşti, 1998, 462 p.

35. Turliuc Vasile, Dimensiunea Financiară a întreprinderii, Editura Eco’Art, Iaşi, 1995, 332 p.

36. Voinea Gheorghe, Boariu Angela, Opinii asupra efectului îndatorării, în revista Finanţe. Credit. Contabilitate. nr.5-6/1994

Preview document

Investițiile la Coca-Cola - Pagina 1
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 2
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 3
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 4
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 5
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 6
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 7
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 8
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 9
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 10
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 11
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 12
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 13
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 14
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 15
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 16
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 17
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 18
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 19
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 20
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 21
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 22
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 23
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 24
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 25
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 26
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 27
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 28
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 29
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 30
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 31
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 32
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 33
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 34
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 35
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 36
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 37
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 38
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 39
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 40
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 41
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 42
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 43
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 44
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 45
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 46
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 47
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 48
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 49
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 50
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 51
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 52
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 53
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 54
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 55
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 56
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 57
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 58
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 59
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 60
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 61
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 62
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 63
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 64
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 65
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 66
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 67
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 68
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 69
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 70
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 71
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 72
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 73
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 74
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 75
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 76
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 77
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 78
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 79
Investițiile la Coca-Cola - Pagina 80

Conținut arhivă zip

  • Investitiile la Coca-Cola.docx

Alții au mai descărcat și

Evaluarea unui proiect de investiții în România în condițiile crizei economice mondiale. studiu de caz biocombustibilul

Evaluarea unui proiect de investiţii în România în condiţiile crizei economice mondiale Studiu de caz: Biocombustibilul Rezumat Cuvinte-cheie:...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Adaptarea societăților transnaționale la specificul cultural al mediului de afaceri din România

INTRODUCERE Asistăm, în ultima vreme, la o dezvoltare şi transformare fără precedent a lumii în care trăim. Aproape totul se schimbă, se...

Coca Cola Company

COCA-COLA 1. Prezentarea societatii Coca -Cola 1.1.Scurt istoric Coca-Cola Produsul care a dat lumii gustul cel mai cunoscut s-a născut în...

Logistică Coca-Cola

Capitolul I: Prezentarea societati 1.1. Scurt istoric Sistemul Coca-Cola și-a dezvoltat operațiunile în România începand cu anul 1991, investind...

Importanța obiectivelor de marketig

ARGUMENT Competenţele pe care am vrut să le dobândesc prin realizarea acestei lucrări sunt: C1. Analizează rolul marketingului în activitatea...

Penetrarea piețelor externe prin investiții străine. Studiu de caz - Coca Cola

Introducere Este foarte dificil să ne imaginăm o lume fără Comerţ, fără posibilitatea de a putea realiza schimburi între ţări, între popoare. În...

Piața întreprinderii - Coca Cola

Scurt istoric Inceputul din Atlanta 1886-1892 Era 1886 si in New York Harbor muncitorii construiau Statuia Libertatii. La opt sute de mile...

Investiții directe Coca-Cola

1. Istoric companie Coca-Cola este bautura racoritoare care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oameni de pe tot globul. Forma...

Investițiile

Capitolul 1. Aspecte generale privind investitiile 1.1. Conceptul de investitie Privind rolul procesului investitional in angrenajul general al...

Ai nevoie de altceva?