Logistica - Metro Cash&Carry International

Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1: Introducere
1.1 Descriere companie
Metro Cash&Carry International este liderul mondial pe piata cash&carry, detinand 655 de magazine in 29 de tari. Cu o forta de munca la nivel mondial de peste 100.000 de salariati, compania a realizat o cifra de afaceri de peste 33 de miliarde de euro pe anl 2008.
Metro Cash&Carry reprezinta o diviztie de vanzari a grupului Metro, unul din liderii mondiali din domeniu. Acesta isi are sediul in Dusseldorf. Germania, aflandu-se de asemenea in topul firmelor nemtesti din punct de vedere al cotatiilor la bursa.
Vanzarile Metro Group au totalizat in anl 2008 68 de miliarde de Euro. Aceasta companie are peste 300.000 de angajati in 2.200 locatii din 32 de tari. Printre diviziile Metro Group putem enumera Metro/Makro Caash&Carry, hipermarketurile Real, Media Markt si Saturn- principalele centre electronice din Europa si magazinele universale Kaufhof.
Dupa cum se poate observa si din cele mentionate anterior, compania se ocupa cu comercializarea/desfacerea d produse apartinand unei game foarte variate: astfel, acestea variaza d la produse alimentare la electronice, electrocasnice si de intretinere personala. Asadar, cele mai importante divizii ale Metro Group sunt cele privitoare la Cash&Carry, hipermarketuri, magazine generale si magazine specializate pe comercializarea de produse electronice/electrocasnice.
Dar ce este propriu-zis Metro Cash&Carry? Inafara faptului ca reprezinta o divizie a grupului cu acelasi nume, acesta este un magazin specializat pe vanzarea de produse in regim en-gross pentru companii si afaceri. Cumpararea din cadrul unui astfel de magazin presupune crearea anterioara a unei legitimatii, fara de care nu pot fi facute cumparaturi. Clientii intra in magazin, se servesc singuri cu produsele de care au nevoie, iar la iesire pot opta pentru eliberarea unei facturi pe persoana fizica sau pe companie. 
Desi orientat predominant catre nevoile companiilor, Metro are succes si in ceea ce priveste vanzarile catre persoane fizice, acestea reprezentand aproximativ 35% din totalul vanzarilor realizate.
Organizare filiale
In prezent, pe teritoriul Romaniei se afla un numar de 24 de magazine Metro Cash&Carry, conform hartii puse la dispozitie pe site-ul firmei . Dintre acestea, in regiunea de est a Romaniei (partea Moldovei) se afla 4 dintre acestea, mai exact in orasele Suceava, Iasi, Bacau si Galati. 
In Romania, la nivelul anului 2009, Metro Cash&Carry inregistra un numar de 5.731 de angajati si o cifra de afaceri de peste 1,2 miliarde de euro. De asemenea, este important de mentionat faptul ca fiecare centru de distributie comercializa peste 17.500 de produse.
Misiunea si obiectivele companiei
,,Misiunea Metro este de a fi cea mai buna companie de vanzare in regim en-gross Cash&Carry la nivel mondial". 
Citand motivatia publicata pe site-ul firmei, grupul trebuie ,,ca noi, in calitate d grup, precum moleculele, sa ne unim energia, sa ne concentram si sa ne angajam sa facem din aceasta misiune cauza noastra comuna". Daca vor deveni sau n cei mai buni de pe piata internationala de profil depinde intr-o mare masura de modul in care se vor respecta valorile esentiale ale companiei.
Obiective
* Ocuparea pozitiei de leader pe pietele pe care Metro Cash&Carry activeaza.
* Cresterea ratei profitului cu 7 - 10% pana la finele anului 2010.
* Suplimentarea sortimentala anuala cu cel putin 10 produse noi.
* Oferirea de produse de calitate la preturi accesibile 
* Reducerea costurilor de ordin logistic si maximizarea profitului.
* Reducerea nivelurilor stocurilor


Fisiere in arhiva (1):

  • Logistica - Metro Cash&Carry International.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!