Management

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 31 în total
Cuvinte : 11465
Mărime: 63.42KB (arhivat)
Publicat de: Valentin Ghinea
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

1.Prezentarea de ansamblu a unitatii economice

 Profilul activitatii, dimensiunea si complexitatea activitatii

S.C. “ AGRIGEMMA ” S.R.L. a fost infiintata la 22 iulie 1997 si a desfasurat pana in anul 2000 activitatea de comert en gros cu produse de papetarie. Din ianuarie 2000 a inceput activitatea de tiparire imprimate tipizate cu un aparat de multiplicat RISO 6110 in format A4. In noiembrie 2001 a mai achizitionat un risograph FR 3910 format A3 si s-a constatat o crestere a productiei cu 50 %. In februarie 2003 societatea a mai achizitionat un risograph cu cilindru A4. In prezent societatea desfasoara atat productie de imprimate tipizate cat si comert cu ridicata cu produse de birotica si papetarie.

Societatea comerciala “AGRIGEMMA” S.R.L. este persoana juridica romana avand forma de “societate cu raspundere limitata” cu asociat unic, in persoana domnului Cosma Iulian, urmand sa-si desfasoare activitatea in conformitate cu legile romane in vigoare.

Sediul societatii comerciale “AGRIGEMMA” S.R.L. este in Constanta, str. Pescarilor, nr. 22,bl. MZ 10, et.7, ap.22, avand punct de lucru in Constanta, str. Trandafirului, nr. 5.

Societatea comerciala “AGRIGEMMA” S.R.L. are ca activitati imprimarea cartilor, partiturilor muzicale, hartiilor, afiselor, cartilor de joc si altor articole in contul editorilor; timbre postale, timbre fiscale, bilete de banca, formulare, albume. Tiparirea cuprinde si reproducerea cu mijloace de multiplicare, gofrari, fotocopieri, termocopiere cat si reproducerea generata prin intermediul calculatoarelor electronice. Alte activitati ale societatii sunt legatorie si finisare, comert cu ridicata cu bunuri de consum diverse, cum sunt: hartie si carton, carti reviste, ziare si rechizite.

Capitalul social subscris al societatii comerciale “AGRIGEMMA” S.R.L. este in suma de 500 (cinci sute) RON, impartit in 50 de parti sociale, a cate 10 RON.

Societatea isi desfasoara activitatea la punctul de lucru in Constanta, str. Trandafirului, nr. 5 pe o suprafata de 150 mp, compartimentata in birouri, depozite, hale de productie. Aici isi desfasoara activitatea un numar de 32 angajati divizati pe compartimente.

Veniturile obtinute in anul 2003 au fost constituite din 53 % venituri din productia vanduta si 47 % venituri din vanzarea marfurilor.

 Fluxul tehnologic pentru produsele si serviciile obtinute

Caracteristici ale proceselor de aprovizionare, producţie şi vânzare

Schiţa unitãţii

Depozit materii prime Tipografie Depozit produse finite Magazin desfacere Marfa

Magazie auxiliarã Grup sanitar Vesti ar Birou aprovizionare Birou contabilitate Birou comerci al Di rector Secretariat

Salã protocol

Curte mijloace de transport

Parcare mijloace auto

Figura nr. 1

1 2 3 4 5

6 7 8 9 10 11 12 13

14

Curte mijloace de transport

Societatea îşi desfãşoarã activitatea într-un singur punct de lucru, spaţiul fiind compartimentat ca în figura 1 .

1. Depozit materii prime – unde materia primã este depozitatã pe rafturi şi pe europaleţi de lemn

2. Secţia de producţie unde sunt amplasate:

- douã Risographe;

- o ghilotinã electricã pentru hârtie;

- o ghilotinã manualã pentru hârtie şi carton;

- douã capsatoare;

- un aparat pentru biguit cartonul;

- douã mese de lucru pentru legãtorie şi arhivare.

Pe lângã pereţi sunt montate rafturi pentru depozitare temporarã a materiilor prime şi produselor finite.

3. Depozit produse finite – este dotat cu rafturi metalice şi europaleţi. Perioada de depozitare a produsului finit este relativ micã 1-2 zile deoarece execuţia producţiei se face pe bazã de comandã certã.

4. Magazin de desfacere – este dotat cu rafturi, birou, imprimantã şi calculator.

5. Depozit marfã – este prevãzut cu rafturi şi europaleţi pentru depozitarea mãrfurilor.

6. Depozit materiale auxiliare – unde sunt depozitate materialele care intrã în procesul de producţie cât şi cele pentru întreţinere şi consum, obiecte inventar care nu sunt date în folosinţã.

7. Grup sanitar prevãzut şi cu duş pe lângã dotãrile obligatorii.

8. Vestiar pentru personalul de la producţie

9. Aprovizionare – birouri pentru merceolog şi gestionari.

10. Birou contabilitate dotat cu trei birouri, trei calculatoare, trei imprimante, rafturi şi aer condiţionat.

11. Birou comercial dotat cu birou, calculator, imprimantã, rafturi şi aer condiţionat.

12. Birou director dotat cu bibliotecã, birou, calculator, imprimantã şi aer condiţionat.

13. Secretariat dotat cu birou, calculator, imprimantã, scanner şi rafturi.

14. Salã protocol dotatã cu un birou mare de 12 persoane, bibliotecã, televizor şi aer condiţionat.

Mijloace de transport Dacia papuc, Dacia 1310, Skoda Octavia

 Obiectivele de dezvoltare si modernizare a firmei

Datorita existentei unei cereri mari de produse tipizate societatea este nevoita sa limiteze numarul de comenzi primite din cauza capacitatii de productie reduse.

Socitatea comerciala “AGRIGEMMA” S.R.L. si-a propus ca in anul 2005 sa isi extinda spatiul de depozitare si sa mai construiasca un atelier de productie odata cu cresterea numarului de salariati pentru a mari capacitatea de productie si implicit veniturile realizate. Aceste masuri se datoreaza faptului ca numarul de clienti a crescut foarte mult in ultimii 2 ani, respectiv de la 57 clienti permenenti la 180, carora li se mai adauga o medie de 300 parteneri sporadici. Extinderea sectorului de productie va duce si la diversificarea activitatii curente, astfel se preconizeaza sa se inceapa activitatea de serigrafie, poligrafie iar activitatea de tiparire sa se execute cu mai multe utilaje.

Strategia de dezvoltarea in perspectiva a S.C. AGRIGEMMA S.R.L. presupune efectuarea unor modificari in structura organizatorica a societatii.

Astfel, se urmareste imbunatatirea calitatii si eficientei managementului personalului, precum si a rolului acestuia. Intensificarea utilizarii de tehnologii moderne utilizand forta de munca cu o inalta calificare, care manifesta creativitate si flexibilitate sau calificarea personalului existent pentru a raspunde exigentelor noilor cerinte.

Preview document

Management - Pagina 1
Management - Pagina 2
Management - Pagina 3
Management - Pagina 4
Management - Pagina 5
Management - Pagina 6
Management - Pagina 7
Management - Pagina 8
Management - Pagina 9
Management - Pagina 10
Management - Pagina 11
Management - Pagina 12
Management - Pagina 13
Management - Pagina 14
Management - Pagina 15
Management - Pagina 16
Management - Pagina 17
Management - Pagina 18
Management - Pagina 19
Management - Pagina 20
Management - Pagina 21
Management - Pagina 22
Management - Pagina 23
Management - Pagina 24
Management - Pagina 25
Management - Pagina 26
Management - Pagina 27
Management - Pagina 28
Management - Pagina 29
Management - Pagina 30
Management - Pagina 31

Conținut arhivă zip

  • Management.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

Strategii de Afaceri - Studiu de Caz

Austral AUSTRAL TRADE este un lider pe piata importului, productiei si distributiei de articole de birotica si papetarie, oferind, de 13 ani,...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Managementul relațiilor cu clienții - studiu de caz Carrefour Focșani

Printr-o orientare deschisă şi sinceră către soluţionarea cât mai rapidă a problemelor clientului, marketingul deschide “poarta succesului”. Drept...

Particularitățile managementului de consultanță în afaceri

Introducere Actualitatea temei: Perioada de timp, începând cu ultima decadă a mileniului doi şi până în prezent, este caracterizată de o serie de...

Leadershipul și managementul - analiză comparativă pe baza materialelor SA Carmez

INTRODUCERE Actualitatea temei: Trecerea la econimia de piaţă este condiţionată, decisiv, de implementarea în toate componentele economiei a...

Analiza riscului de țară și managementul riscurilor bancare

Capitolul 1. Definirea riscului şi concepte ale teoriei riscului 1.1. Conceptul de risc Riscul şi incertitudinea reprezintă două fenomene cu care...

Managementul Investiției într-o Întreprindere Nouă

Introducere « Investiţiile reprezintă un proces de decizii, luate astăzi pentru a obţine rezultate necunoscute mâine şi nu înseamnă altceva decât...

Elaborarea sistemului de management al societății pe acțiuni

Introducere Construirea economiei de piaţă este un proces nou, de o complexitate deosebită, ce necesită multiple mutaţii economice, sociale şi...

Indicatori de performanță - managementul în organizația viitorului

INTRODUCERE Cuvantul “proiect poate fi utilizat pentru a descrie o incercare de conducere si coordonare a unui anumit numar de activitati pentru...

Managementul participativ și motivația personalului

Introducere Managementul participativ reprezintă un sistem managerial bazat pe atragerea personalului sub formă deliberativă sau consultativă la...

Ai nevoie de altceva?