Cuprins
- 1. Descrierea organizatiei : domeniu de activitate , dimensiune , misiune , obiective , valori , structura.
- 2. Identificarea si definirea problemei , respective a legaturilor acesteia cu alte probleme din cadrul organizatiei
- 3. Cauzele care au condus la problema
- 4. Obiective atinse prin solutionarea problemei
- 5. Analiza SWOT relativa la problema analizata
- 6. Solutii pentru rezolvarea problemei
- 7. Descrierea criteriilor de decizie utilizate pentru alegere solutiei optime
- 8. Identificarea,argumentarea si prezentarea solutiei optime
- 9. Modalitati de evaluare a atingerii obiectivelor
- 10.Concluzii
Extras din proiect
S.C. DEDEMAN S.R.L
Firma s-a înfiintat în 1992 si în decursul celor peste 15 ani de activitate, DEDEMAN a reusit sa deschida o retea formata din 9 centre comerciale, compania aflandu-se intr-o continua extindere.
Sub sloganul "totul pentru interior, totul pentru exterior" în reteaua de magazine Dedeman se pot gasi peste 40.000 articole din gama instalatii, termice, sanitare, gaz, canalizari, instalatii electrice, materiale pentru amenajari interioare, materiale de constructii, scule electrice si unelte pentru constructii, echipament de protectie, materiale pentru curatenie, articole de gradina, mobila de cea mai buna calitate.
In acest proiect avem in vedere numai cele doua filiale din Iasi:
- Str.Manta Rosie,nr.9
- Str.Luca Arbore,nr.14.
1. Descrierea organizatiei
Domeniu de activitate:Cod C.A.E.N 5246-Comert cu amanuntul cu articole de fierarie, cu articole din sticla si cu cele pentru vopsit
Aceasta clasa include:
- vanzarile cu amanuntul, prin magazine specializate, ale articolelor de fierarie;
- vanzarile cu amanuntul, prin magazine specializate, a vopselelor, lacurilor si emailurilor;
- vanzarile cu amanuntul, prin magazine specializate, a produselor din sticla plata;
- vanzarile cu amanuntul, prin magazine specializate, a materialelor pentru mici lucrari in
gospodarii si al altor materiale de constructie, ca de ex.: caramizi, lemn, echipament sanitar;
-vanzarile cu amanuntul de produse artizanale;
- vanzarile cu amanuntul de saune.
Dimensiune:este o organizatie mijlocie cu 247de angajati specializati in domeniul in care lucreaza.
Misiunea organizatiei:misiunea firmei este de a fi cea mai bune firma in domeniul sau de activitate din Iasi . A fi cei mai buni inseamna a oferi produse de calitate superioara importate(Italia,Franta,Spania,Slovacia,Polonia) sau de la furnizori nationali,sevicii excelente oferite de angajati ,astfel incat clientii sa apeleze la noi cand au nevoie de “totul pentru interior,totul pentru exterior”.
Obiective:S.C DEDEMAN S.R.L este o firma regionala si are ca obiectiv principal sa devina o firma nationala.
Alte obiective ar fi:
- mentinerea si dezvoltarea pietei
- profitabilitate
- imbunatatirea imaginii firmei si a conditiilor de munca
- maximizarea vanzarilor.
Valori: Pretuim eficienta, cunoasterea si spiritul de cooperare, care ne permit sa fim orientati catre nevoile mereu in schimbare ale clientilor nostri.
In compania noastra punem omul potrivit la locul potrivit, la timpul potrivit. Ne recunoastem reciproc rostul si valoarea, ceea ce ne leaga unii de altii si ne da putinta de a
depasi limitele si obstacolele.
Ca oameni ne pasa de cei din jurul nostru, cautam sa le fim aproape si ne gandim permanent cum sa imbunatatim lucrurile care sunt importante pentru ei.
Structura:Director General,Contabil,Sefi raioane,Sef parc auto,agenti vanzari,lucratori comerciali,casiere,soferi livrari,personal curatenie.
2. In anul 2006 in cadrul firmei Dedeman s-a constatat o scadere a vanzarilor cu 10% fata de anul anterior.
Scaderea vanzarilor constituie o reala problema in prezent.Nerezolvarea promta a problemei duce la scaderea profitabilitii,lipsa primelor angajatilor(firma obisnuieste sa ofere prime de Craciun,al 13 lea si chiar al 14 lea salariu) si o potentiala scadere a salariilor(un exemplu ar putea fi agentii de vanzari ale caror salarii depind de vanzarile effectuate).a
Preview document
Conținut arhivă zip
- Management Dedeman.doc