Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 3350
Mărime: 1.75MB (arhivat)
Publicat de: Mirona Savu
Puncte necesare: 8
Universitatea “Lucian Blaga” Sibiu Facultatea de Ştiinţe Economice

Extras din proiect

Best Western International, un nume de referinţă în industria hotelieră mondială, îşi întâmpină oaspeţii de peste jumătate de secol.

Cu prilejul fiecărui sejur vă invităm să descoperiţi una din cele 4.000 de adrese răspândite în peste 80 de ţări, ce conferă lanţului Best Western un renume fără egal. Pentru o întâlnire de afaceri, un sfârşit de săptămână, un eveniment cultural sau o vacanţă, Best Western are cu certitudine o ofertă irezistibilă.

În România, Best Western este o prezenţă reală, puternică şi dinamică, cu un prestigiu confirmat de succesul celor şapte hoteluri afiliate, operate independent şi aflate în proprietate privată.

Cu eleganţă şi personalitate memorabilă, hotelurile subscriu aceloraşi valori şi se remarcă prin atitudinea impecabilă a unei echipe performante, dedicate serviciului, ce îşi asumă calitatea.

Implementarea şi dezvoltarea lanţului Best Western în România este coordonată exclusiv de societatea CONCEPT Consult & Prospect SRL.

Întrucât fiecare călătorie este o experienţă unică, vă invităm în universul nostru de confort şi valoare!

Program de fidelitate:

Best Western în România recunoaşte încrederea şi onorează loialitatea prin trei programe dedicate, special concepute pentru fidelitatea oaspeţilor şi partenerilor săi.

Chiar şi o singură înnoptare la unul din hotelurile Best Western în România vă aduce avantaje exclusive, iar mai devreme decât banuiţi vă vom răsplăti cu beneficii atractive:

- Best Friend - cu fiecare sejur eşti mai aproape de o vacanţă gratuită pentru tine şi familia ta!

- Best Business - cu fiecare alegere Best Western pentru întâlnirile şi călătoriile de afaceri ale companiei tale, o petrecere gratuită cu colegii capătă contur !

- Best Partner - Fiecare rezervare pentru clienţii tăi este un pas către un cadou ce te va încânta !

Afilierea Best Western

Best Western este astăzi cel mai mare lanţ hotelier mondial, cu peste 4100 hoteluri în mai mult de 87 de ţări, incluzand mai mult de 1200 hoteluri în Europa dintre care deja 14 în România.

Fiecare hotel are avantajul de a fi condus şi operat independent.

Trei motive puternice pentru afilierea la Best Western:

- Creşterea notorietăţii;

- Dezvoltarea pieţei Dumneavoastră;

- Beneficiaţi de un cross-marketing puternic.

Succesul Best Western:

- Spiritul Best Western;

- Avantaje comerciale;

- Rezultate şi performanţe;

- Informaţii şi tehnologie;

- Controlul calităţii.

Cum să devii membru al Best Western?

Cu mai mult de 4 000 de hoteluri în peste 80 de ţări, Best Western este un nume recunoscut astăzi la nivel internaţional prin calitate, servicii şi valoare. Puternicul nume de marcă şi logo-ul universal sunt recunoscute şi apreciate de clienţi în întreaga lume. De la o publicitate agresivă şi programe de marketing corespunzătoare până la o echipă de vânzări proactivă, Best Western oferă VALOARE.

Spre deosebire de lanţurile francizate, Best Western este o organizaţie non-profit, creată de membrii pentru membrii săi. Aproape 80% din hotelurile afiliate în Statele Unite, Canada şi Caraibe sunt clasificate la 3 stele şi aproape 80% din cele europene sunt de categoria 3 sau 4 stele.

Cum globalizarea a devenit forţa conducătoare pe piaţa zilelor noastre, un nume de marcă recunoscut reprezintă un atuu puternic. Totuşi, clienţii încă solicită servicii personalizate. Best Western vă oferă şansa de a păstra savoarea specifică hotelului Dumneavoastră adăugându-i în acelaşi timp forţa celui mai mare lanţ hotelier mondial.

Beneficii:

Cu o puternică prezenţă globală şi o marcă recunoscută de public, Best Western poate creşte notorietatea hotelului dumneavoastră. În plus, hotelurile membre păstrează o strânsă legatură între ele pentru a-şi genera vânzări unul altuia. De asemenea, Best Western vă pune la dispoziţie programe şi servicii competitive, ce includ:

Preview document

Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 1
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 2
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 3
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 4
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 5
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 6
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 7
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 8
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 9
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 10
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 11
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 12
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 13
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 14
Management în comert, turism și servicii - lanțul hotelier Best Western - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Management in Comert, Turism si Servicii - Lantul Hotelier Best Western.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?