Management Strategic Orange

Cuprins proiect Cum descarc?

, viziune, valori, obiective pg.5
2. Structura organizationala pg.6
3. Strategii aplicate de Orange pg.8
4. Piata firmei pg.9
5. Concurenta pe piata din Romania pg.9
6. Diagnosticul pozitiei strategice pentru Romania
6.1. Servicii/ produse comercializate de firma pg.11
6.2. Domenii de activitate strategica pg.11
6.3. Furnizori si sisteme concurentiale pg.12
7. Portofoliu de activitati
7.1. Evaluarea DAS-urilor pg.13
7.2. Evaluarea pozitiei concurentiale pentru fiecare DAS pg.14
8. Formularea strategiei pg.15
9. Concluzii, limite si propuneri pg.17


Extras din proiect Cum descarc?

Orange
In lume sunt peste 50 de milioane de oameni pe care ii despart distante, care vorbesc limbi diferite si au moduri de viata diferite. Dar toti au ales acelasi lucru: sa comunice asa cum simt, sa priveasca cu deschidere si optimism spre viitor. Pe toti ii apropie Orange, una din cele mai importante companii de comunicatii la nivel mondial. Intrarea pe piata romaneasca in 1996 a insemnat inceperea drumului spre implementarea unor valori solide ce definesc maniera de tratare a clientilor si de dezvoltare a solutiilor optime. De fapt, Orange inseamna schimbarea tiparelor existente in incercarea de a progresa permanent pentru a oferi servicii de calitate, inovatii si transparenta.
Situatia financiara solida a companiei ii permite acesteia orientarea catre o strategie pe termen lung. Parte a grupului Orange, divizie a companiei France Telecom, a raportat in al treilea semestru al anului 2004 o cifra de afaceri de 448 milioane euro si o crestere substantiala a bazei de clienti de 4.37 milioane in 30.09.2004. Profitul operational inaintea cheltuielilor cu amortizarea a atins 147 milioane de euro, in raport cu 108 milioane de euro in primul semestru din 2003. Pentru anul 2005 se are in vedere o crestere a veniturilor de 981 milioane dolari.
Orange Romania are un capital social in valoare de 935,97 miliarde de lei. Structura actionariatului include Orange Franta - 51%, Wirefree Services Belgia - 22,26%, Alcatel Olanda - 2,87%, doua companii romanesti - MBL Computers si Radcom, fiecare cu cate un pachet de 1,6 % din actiunile operatorului, iar restul de 20,67% sunt in proprietatea a opt firme de investitii controlate de AIG Consortium.
Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 186 de milioane de clienti pe cinci continente. Compania a inregistrat, in Romania, in primele noua luni din acest an venituri de 800 milioane de euro, in scadere cu 18,1% fata de aceeasi perioada din anul anterior, cand a avut venituri de 977 milioane de euro, din cauza conditiilor economice si a presiunilor competitive. 
In ceea ce priveste cel de-al treilea trimestru, veniturile Orange Romania au scazut la 269 milioane de euro (-22,9%), de la 349 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut.
Orange are o retea de distributie ce cuprinde peste 1.000 de magazine in toata tara. 
I. Misiune, valori, viziune, obiective
Misiune
"Orange crede in viitor. Orange face o diferenta in viata oamenilor creand servicii simple si inovatoare care ajuta oamenii sa comunice si sa interactioneze mai bine."
"Ne rasplatim clientii valorosi cu capodopere pirotehnice, jocuri de artificii si laser. Cream, producem si executam spectacole la un nivel atat de ridicat incat clientii nostri, mari si mici, vor avea o noua viziune despre expertiza si standardul serviciilor noastre. Sa ascultam, sa planificam, sa implementam, sa satisfacem, sa invatam, sa ne dezvoltam".
Valori
Valorile promovate de Orange prin produse, servicii, promovare sunt creativitatea, indrazneala,dinamismul, grija pentru detalii, consecventa si curajul.
Viziune
Viziunea companiei Orange contureaza schimbarea tiparelor si dezvoltarea continua pentru a oferi clientului serviciile de care are nevoie intr-o societate comoda, ocupata si destul de superficiala.
Obiective
Ca si obiective pe termen mediu Orange isi propune: 
- atragerea de noi clienti
- acoperire EDGE = 70% din acoperirea Orange
- continuarea achizitiei de clienti noi
- imbunatatirea calitatii retelei si imbunatatirea calitatii Serviciului Clienti
- mentinerea si dezvoltarea unui brand puternic
- dezvoltarea de noi servicii
II. Structura organizationala
Organizarea si structura organizatorica a companiei
Procesul de organizare consta in gruparea activitatilor necesare pentru indeplinirea obiectivelor firmei si atribuirea fiecarei grupe unui manager,care are autoritatea necesara pentru orientarea,antrenarea si coordonarea oamenilor ce realizeaza aceste activitati. In cadrul companiei Orange Romania structura organizatorica consta din mai multe nivele ierarhice,ce permit o colaborare cat mai eficienta intre grupuri. Cu cat autoritatea managerilor este mai precis definita, cu atat vor fi mai clare deciziile luate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Management Strategic Orange.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!