Managementul calității - idee de afacere

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 5870
Mărime: 167.07KB (arhivat)
Publicat de: Andreea B.
Puncte necesare: 6
Univ Al. I. Cuza FEAA Mng. Calitatii An 4

Extras din proiect

Descrirea ideii de afaceri

S.C. Carisma Beauty Center a fost infiintata in anul 2000, avand ca principal obiect de activitate prestarea de servicii de infrumusetare si modelare corporala.

Firma isi desfasoara activitatea in municipiul Iasi din anul 2000, la ora actuala fiind un lider pe piata saloanelor de infrumusetare. Experienta de peste 6 ani in acest domeniu a dus la oferirea unor servicii superioare pe piata de servii pe care activeaza.

La ora actuala, societatea detine un portofoliu de clienti ce contine 3500 de persoane. Fiind un salon de infrumusetare renumit pe piata municipiului Iasi, gradul de utilizare a capacitatii firmei este unul foarte ridicat, fapt care a dus, spre exemplu pentru perioada de weekend, la o programare cu cel putin doua zile inainte.

Calitatea serviciilor oferite sunt in continua crestere, utilizand produse naturale, si respectand protectia mediului (toate produsele folosite si ambalajele sunt reciclabile 100%).

Strategia de afaceri urmarita este una de crestere a capacitatii de servicii oferite si totodata si una de diversificare. Referitor la diversificare, se poate preciza ca salonul urmareste sa poata oferi cat mai curand si servicii de bronzare la solar, impachetari, masaj profesionist, precum si servicii de intretinere faciala.

Motivul acestei strategii este acela ca in momentul de fata salonul intampina unele dificultati in a oferi serviciile sale cat mai multor persoane (mai ales in perioada de weekend). Aceasta situatie se datoreaza cresterii contunua a numarului de clienti, in timp ce numarul personalului si a bazei materiale este insuficienta. De aceea se urmareste utilarea salonului cu un numar mai mare de aparate pentru cresterea eficientei.

Referitor la diversificare, in cadrul salonului s-a remarcat , in randul clientilor, dorinta de a beneficia si de alte servicii complementare. Acestea ar consta in bronzarea la solar, masaje si intretineri faciale. De aceea se urmareste ca intr-un orizont de timp cat mai scurt sa se construeasca cateva anexe la cladirea actuala si sa fie utilate cu un solar profesional, o masa de masaj de ultima generatie.

Prin toate acestea, salonul isi propune sa devina un etalon in domeniul de infrumusetare din municipiul Iasi. Se doreste ca atat prin baza materiala, dar mai ales prin calitatea serviciilor oferite, salonul de infrumusetare Carisma Beuty Center sa devina numarul 1 in acest domeniu, in oras.

Prin dotarea cu o noua baza materiala si diversificarea serviciilor oferite, se estimeaza ca salonul va beneficia de un numar tot mai mare de clienti. Astfel, numar estimat de clienti saptamanal, in functie de sectorul de activitate, este prezentat in tabelul urmator:

Sectorul de activitate Numar estimat de clienti / saptamana

frizerie 4*11*6=265

solar

masaj 9*6=54

intretinere faciala 1*9*6=54

impachetari 1*3*6=16

In urma investitiei se urmareste optinerea, in municipiul Iasi, a unei cote de piata de 35%. Aceasta cota, estimata valoric, ar reprezenta aproximativ

Pentru a largi gama serviciilor propuse dorim contractarea unui credit de 80.000 RON. Perioada pentru care am dori finantarea este de 3 ani, estimandu-se o rata a dobanzii de aproximativ 8%.

Descrierea societatii

S.C Carisma Beauty Center S.R.L. a fost înregistrata la Registrul Comertului Iasi aprilie 2000, cu numarul J/22/16543/2000 ca societate cu capital integral privat si cu personalitate juridica romana. Activitatea societatii se desfasoara conform legii 31/1990 cu privire la organizarea si conducerea societatilor comerciale. Forma juridica aleasa confera actionarilor raspundere limitata, capital social mic, formulare simple si un obiect de activitate limitat.

Preview document

Managementul calității - idee de afacere - Pagina 1
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 2
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 3
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 4
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 5
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 6
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 7
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 8
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 9
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 10
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 11
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 12
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 13
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 14
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 15
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 16
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 17
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 18
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 19
Managementul calității - idee de afacere - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Managementul Calitatii - Idee de Afacere.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Plan de Afaceri al Firmei Expert Catering

INTRODUCERE Este cert faptul că în ultima perioadă se remarcă o evoluţie din ce în ce mai accelerată a economiei în ansamblul ei, evoluţie...

Strategia de Marketing pentru Dezvoltarea unei Afaceri în Domeniul Turismului

Cap 1. Prezentarea ideii de afacere in turism Introducere Dezvoltarea unei afaceri in domeniul turismului in contextul economiei mondiale...

Plan de Afaceri - Hotel President

PLAN DE AFACERI HOTELUL „President” 1. Afacerea 1.1. Scopul şi obiectivele planului de afaceri Prezentul plan de afaceri este acela de a se...

Oportunitatea economică și planul de afacere

INTRODUCERE Ideea de oportunitate are ca scop coordonarea și desfășurarea unei activități care are loc într-o firmă. Antreprenorul român Marius...

Networkingul, Benchmarkingul și Schimbarea

1. Networkingul 1.1. Networkingul – aspecte generale Networking-ul, mai intai de toate, este format din oameni care vorbesc unii cu altii,...

Evaluarea unei Idei de Afaceri

Acest plan de afaceri s-a elaborat cu scopul principal de a se evalua viabilitatea unei idei de afaceri.Ideea de afaceri se refera la inchiriera...

Căi de eficientizare a activității de marketing a Unic SA

Am ales şi tratat cu multă plăcere şi cu mult interes această temă deopotrivă fundamentală, utilă şi pasionantă pentru teoria şi practica...

Plan de Afaceri - Restaurant

Capitolul I Aspecte generale Restaurantul este o unitate de alimentaţie publica, care prepară în bucătăria proprie mâncăruri şi le desface...

Ai nevoie de altceva?