Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 1600
Mărime: 1.07MB (arhivat)
Publicat de: Patricia Cojocariu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Cornelia NOVAC
UNIVERSITATEA “DUNAREA DE JOS” GALAŢI FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE, SPECIALIZAREA: SISTEME INFORMATICE PENTRU MANAGEMENTUL RESURSELOR

Extras din proiect

DESCRIEREA ACTIVITĂŢII FIRMEI

Suntem o firmă care organizează cursuri festive. Obiectivul nostru este de a planifica un curs festiv într-un interval de timp cât mai scurt. Bugetul pentru care urmaeză organizarea cursului festiv este în dependeţa de ce îşi propun tineri absolveti, suma 2000RON lei.

Cerinţele grupului de absolvenţi sunt:

- Cursul festiv să se desfăşoare într-un local cît mai frumos şi cît mai mare;

- Cursul festiv să se desfăşoare înaite de o saptamână de prezentarea Lucrarii de licentă;

- Partea festivă să se desfăşoare într-un restaurant din aceeaşi localitate;

- Restaurantul să fie ales dintr-o zonă cît mai frumoasă a oraşului respectiv;

- Găsirea unei echipe care sa filmeze şi să fotografieze toată activitatea festivă;

- Robele absovenţilor să fie unicate şi conform specificaţiilor grupui de absovenţi;

- Robele băieţilor şi a fetelor să fie de aceeaşi culoare.

Time frame general:

Din estimarile unor astefel de tipuri de proiecte, proiectul va fi finalizat în maxim o luna de zile lucratoare.

Buget estimat:

Bugetul necesar pentru finalizare proiectului în timpul stabilit şi cu cerinţele menţionate de grupul de absolvenţi este de 2000RON.

Sarcinile de organizare a cursului festiv vor fi îndeplinite de următorul personal:

- Managerul de proiect care va coordona toată activitatea şi probleme care pot apare pe parcurs. Acesta va fi cel care va coordona şi superviza personalul care va participa la îndeplinirea cerinţelor;

- Planificatoru de curs festiv este persoana care se va ocupa de grupul în cauză;

- Secretara care se va ocupa de legătura cu cuplul, tehnoredactarea documentelor(invitaţiilor);

- Asitenul menegerul care va colabora cu organizatorul de curs festiv şi se va ocupa cu comandarea meniurilor ce se vor servi, rezervarea la restaurant, comandarea robelor domnişoarelor şi băeţilor, închirerea localului, rezervarea unui cameraman şi fotograf etc;

- Stilist pentru realizarea coafurii şi machiaj;

- DJ care va asigura muzica de la cursul festiv;

- Informatician care va realiza invitaţiile ce vor fi date la profesori şi multe alte personae din personalul didactic;

- Organizator sală pentru aranjarea sălii unde va avea loc cursul festiv, dar se va ocupa şi de comandarea cu buchetelor pentru profesori;

Pe lângă personal care se va ocupa de realizarea cursului festiv ca şi resurse material vor fi:

- Calculatoare 6 buc pentru: manager de proiect, palnificator de curs festiv, secretară, asistent manager, DJ, informatician;

- Telfoane mobile 4 buc pentru manager de proiect, organizator, secretar, asistent manager;

- Produse de papetărie(imprimantă, toner implrimantă, hârtie, carton);

- Muzică cu licenţă.

Fiecare din peroanal va avea alocată o perioadă maximă în care va fi disponibil:

- Managerul de proiect munceşte pe zi 7 ore pentru toate proiectele pe care le are;

- Planificatorul de curs festiv va munci 7 ore pe zi doar pentru grupul de absolveţi care a fost ales;

- Secreatara va munci 7 ore pe zi pentru toată activitatea din cadrul firmei;

- Asitent manager va munci 7 ore doar împreuna cu organizatorul cu care colaborează;

- Asistent va munci 7 ore doar impreuna cu asistentul manager sau managerul de proiect;

- Stilis va munci 7 ore pe zi pentru toate activităţile pe care le are în decursul unui zile;

- DJ va munci 7 ore pe zi pentru toate activităţile pe care le are în decursul unei zile;

- Organizator de sală va munci 8 ore pe zi pentru toate activităţile pe care le are în decursul unei zile.

Etapele care se vor desfăşura pe parcrsul perioadei sunt:

1. Întilnirea cu grupul de absolventi care doreşte organizarea cursului festiv/balului de absovire

1.1. Satbilirea perioadei în care se doreşte organizarea cursului festiv(Durata: 0,5 oră; Personal: Manager de Proiect, Planificator, Asistent Manager, Absolvenţi).

1.2. Stabilirea cerinţelor (Durata: 1,67 oră; Personal: Absolvenţi, Manager de Proiect, Planificator, Asistent Manager).

1.3. Specificarea bugetului de care dispune pentru organizarea cursului festiv(Durata: 0,6 oră; Personal: Absolvenţi, Manager de Proiect, Planificator, Asistent Manager).

2. Găsirea locaţie pentru desfăşurarea petrecerei - balului de absolvire după curs festiv

2.1. Cautarea unui local conform cerinţelor tinerilor absolvenţi (Durată: 1,14zile; Personal: Planificator, Asistent Manager).

2.2. Identificarea localurilor care sunt disponibile conform perioadei precizate(Durată: 3 ore; Personal: Planificator, Asitent Manager).

Preview document

Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 1
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 2
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 3
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 4
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 5
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 6
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 7
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 8
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 9
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 10
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 11
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 12
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 13
Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Managenetul Proiectelor Informatice - Microsoft Office Project
    • FIRMA-CURS VESTIV.doc
    • Proiect Foaie TILU.doc

Alții au mai descărcat și

Soluții open-source de informatizare a activităților compartimentelor de resurse

CAPITOLUL I Managementul resurselor umane – prezent şi perspective 1.1 Istoricul şi evoluţia managementului resurselor umane Performanţele...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

Aplicații Microsoft Project 2003

Software-ul Microsoft Project este unul dintre cele mai puternice aplicaţii ce oferă numeroase funcţii pentru planificarea, urmărirea şi analiza...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Managementul Întreprinderilor Mici și Mijlocii

Capitolul 1. Initiativa promovarii unei afaceri mici Rolul afacerilor mici si mijlocii Afacerile mici si mijlocii ofera celui care vrea sansa de...

Ai nevoie de altceva?