Marca Milka

Extras din proiect Cum descarc?

Introducere 
Milka este ciocolata care vine din lumea magica a Alpilor, o lume a puritatii si o lume plina de culori vii , ca albastrul cerului si verdele crud al ierbii, o lume care are o farama de magie. Valorile marcii sunt : naturalete, autenticitate, finete, puritate, bucurie, inocenta , iar misiunea ei este sa incante consumatorii cu placerea celei mai fine ciocolata.
Personalitatea marcii Milka este reprezentata de spiritul lumii pure din Alpi. Acolo incepe lumea Milka. Iar daca vrei sa intri in acesta lume mitica trebuie mai intai sa crezi ca aceasta exista. Un loc unde personajele principale sunt vacutele mov din Alpi, care dau lapte proaspat pentru ca noi sa ne putem bucura de cea mai fina ciocolata. La Milka Incorporated, fabrica de ciocolata din lumea fantastica a Alpilor , toate animalutele - vacute, marmote, cartite, ursi - se straduiesc sa ofere lumii cea mai fina si dulce ciocolata. Simpatice din fire si foarte sprintene, aceste animalute sunt sufletul echipei de ,,ciocolatieri" din Alpi.
Ciocolata Milka este una din cele mai cunoscute si delicioase ciocolate de pe piata nationala si internationala fiind o ciocolata cu lapte pur din Alpi. Este marca cu cea mai rapida ascensiune, ce a ajuns in pozitie de top pe segmentul de tablete, precum si la nivelul pietei de ciocolata.
Comercializata si sustinuta prin activitati de marketing in peste 18 tari din Europa, Milka este una din cele mai dinamice brand-uri din lume , fiind usor de recunoscut prin ambalajul mov si simbolul vacutei. Inca de la aparitia sa in anul 1901 , Milka a fost asociata cu Alpii creandu-se astfel o latura importanta a identitatii marcii, aceasta jucand un rol important in lumea mov a publicitatii Milka. Succesul imaginii Milka se datoreaza integrarii reusitei a trei elemente importante : culoarea mov, mediul alpin si combinatia inteligenta intre traditional si modern.
Am ales sa facem proiectul despre acest brand deoarece a avut o evolutie foarte buna pe piata romaneasca de ciocolata fiind foarte apreciata de catre consumatori, deoarece este facuta dintr-o reteta speciala cu lapte pur din Alpii elvetieni , acolo unde aerul este curat , iar vacutele dau laptele cel mai bun.
1. Cercetare documentara 
1.1,,Povestea ciocolatei"
Ciocolata a fost descoperita si consumata timp de mai multe secole pe plaiurile Americii de Sud inainte de a ajunge in Europa. Pentru azteci arborele de cacao era sacru, fiind mancarea zeilor, si fructele sale erau folosite pe post de moneda de schimb.
Ciocolata se consuma atunci sub forma de fiertura rece careia i se adaugau diverse arome, in special cea de ardei iute.Bautura, preparata prin fermentare, avea spuma care era deosebit de apreciata de azteci, semanand intr-un fel cu berea. Prin urmare, avea un gust amar si condimentat. Aztecii obisnuiau sa o consume in cantitati mari datorita efectelor sale benefice asupra organismului.
La inceput europenii nu erau foarte incantati de aceasta bautura, dar odata cu adaugarea zaharului ea a inceput sa se raspandeasca, intai in randul nobililor si apoi in coffee houses. 
Prin colonializare, plantatiile de arbore de cafea s-au raspandit si in alte parti ale globului, precum insulele Caraibe. Istoria ciocolatei este legata si de sclavie , existand chiar si acum voci care incrimineaza modul in care se face exploatarea arborilor de cacao.
Consumul de ciocolata a explodat odata cu inventarea procesului care permite transformarea ciocolatei in tablete, adica incepand cu secolul 19. Procesul de fabricare s-a tot perfectionat pentru a face ciocolata din ce in ce mai fina si pentru a obtine acel efect de topire in gura. 
1.2 ,,Povestea'' marcii Milka
In anul 1797 pe 9 octombrie se naste in Elvetia, la Boudry, Philippe Suchard. In septembrie 1814, el isi incepe ucenicia de cofetar in ciocolateria din Berna a fratelui sau Frederic. In mai 1824 el isi indeplineste un mare vis: Philippe Suchard pleca in lunga calatorie spre America. 
Ceasurile si broderiile elvetiene, pe care le avea in bagajul sau , trebuiau sa il transforme intr-un om de afaceri de succes. Dar, cum deseori se intampla in viata, lucrurile se petrec altfel, si el nu isi poate vinde marfa cu succesul dorit. ,,Ghinionul unuia, norocul altuia". Astfel, insa el isi incearca pentru a doua oara sansa in tara sa natala, care avea sa ii aduca noroc. Pe 17 noiembrie, Philippe printr-un anunt publicat, el face reclama pentru un nou desert proaspat, "au chocolat fin de sa fabrique", ceea ce inseamna in romana "ciocolata fina de casa". Din pacate, nu se cunoaste exact cum producea acesta ciocolata. Probabil ca totul era produs manual, la acea vreme neexistand in Neuenburg nici macar o moara de apa. La un an dupa deschiderea ciocolateriei, Philippe Suchard pune in practica cel de-al doilea proiect al sau.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marca Milka.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!