Extras din proiect
Programul de marketing urmator presupune o inovatie activa, deoarece se urmareste crearea unui produs nou, mai precis o gama de creme Elmiplant, in vederea lansarii acestuia pe o piata externa, a Frantei, mai exigenta decat cea domestica.
Misiunea companiei:
Sa folosim potentialul plantelor, stiinta si propria experiente, pentru a oferi cosmetice de cea mai buna calitate in intampinarea nevoilor si asteptarilor consumatorilor.
I. DETERMINAREA CONDITIILOR CARE NECESITA ADOPTAREA PROGRAMULUI DE MARKETING INTERNATIONAL
1. Analiza mediului intern si extern al intreprinderii Elmiplant
a) Analiza mediului intern
Natura este o sursa inepuizabila de ingrediente valoroase pentru pastrarea sanatatii si tineretii pielii oricaruia dintre noi. Inca din 1992 cand s-au creat primele produse cosmetice sub numele de Elmiplant.
An de an se adauga in portofoliu noi produse si game numai pe baza de extracte din plante, oferindu-se astazi nu mai putin de 90 de produse.
Compania se numeste Elmi Prodfarm SRL si este o afacere de familie cu capital 100% privat romanesc. Principalul brand care a consacrat-o este Elmiplant. Incepand cu anul 2004 au fost lansate alte noi game - Bioten, Blossom, Vector si relansate o parte din gamele sub marca Elmiplant - gama pentru ingrijirea tenului, a corpului si gama de pudre.
Toate produsele se produc intr-un sediu modern, proiectat si organizat conform Normelor CGMP (Cosmetic Good Manufacturing Practice), care respecta toate cerintele legii cosmeticelor si a Colipa (Normele Uniunii Europene privind produsele cosmetice). Toate procesele care au influenta asupra calitatii produselor pe care le fabricam sunt controlate prin Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000 certificat de o prestigioasa firma de profil, Lloyds Register Quality Assurance Marea Britanie. Materiile prime si ambalajele folosite provin de la companii consacrate in principal din Uniunea Europeana. O mare parte din extractele folosite in produse sunt fabricate in cadrul companiei noastre, plantele fiind culese din zone ecologice din Banat sau Bucovina.
Majoritatea produselor sunt testate dermatologic, hipoalergenic, testate din punct de vedere al eficientei, avand si studii de toleranta cutanata, gratie colabararii permanente cu medici dermatologi din Romania.
Experienta unica acumulata in cei peste 14 ani, a permis sa se creeze produse in care s-a adunat performanta, cercetarea, placerea, siguranta si creativitatea. Astazi Elmiplant este o marca apreciata in special de femei pentru ca este in ton cu nevoile, exigentele si starile lor. Ele stiu cel mai bine de exemplu ca, indiferent de anotimp, o piele frumoasa straluceste de sanatate. Si asta te face intotdeauna sa te simti bine.
Mediul intern al intreprinderii cuprinde totalitatea elementelor ce asigura realizarea obiectului de activitate si este constituit din angajati, grad de notorietate, puncte slabe/puncte forte, indicatori de performanta (CA, volumul vanzarilor), gama de produse, segmentele tinta de consumatori.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Marketing - Gama de Creme Elmiplant.doc