Marketing - gama de creme Elmiplant

Proiect
8.7/10 (3 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 3540
Mărime: 294.19KB (arhivat)
Publicat de: Iancu Burcea
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ion Gheorghiu

Extras din proiect

Programul de marketing urmator presupune o inovatie activa, deoarece se urmareste crearea unui produs nou, mai precis o gama de creme Elmiplant, in vederea lansarii acestuia pe o piata externa, a Frantei, mai exigenta decat cea domestica.

Misiunea companiei:

Sa folosim potentialul plantelor, stiinta si propria experiente, pentru a oferi cosmetice de cea mai buna calitate in intampinarea nevoilor si asteptarilor consumatorilor.

I. DETERMINAREA CONDITIILOR CARE NECESITA ADOPTAREA PROGRAMULUI DE MARKETING INTERNATIONAL

1. Analiza mediului intern si extern al intreprinderii Elmiplant

a) Analiza mediului intern

Natura este o sursa inepuizabila de ingrediente valoroase pentru pastrarea sanatatii si tineretii pielii oricaruia dintre noi. Inca din 1992 cand s-au creat primele produse cosmetice sub numele de Elmiplant.

An de an se adauga in portofoliu noi produse si game numai pe baza de extracte din plante, oferindu-se astazi nu mai putin de 90 de produse.

Compania se numeste Elmi Prodfarm SRL si este o afacere de familie cu capital 100% privat romanesc. Principalul brand care a consacrat-o este Elmiplant. Incepand cu anul 2004 au fost lansate alte noi game - Bioten, Blossom, Vector si relansate o parte din gamele sub marca Elmiplant - gama pentru ingrijirea tenului, a corpului si gama de pudre.

Toate produsele se produc intr-un sediu modern, proiectat si organizat conform Normelor CGMP (Cosmetic Good Manufacturing Practice), care respecta toate cerintele legii cosmeticelor si a Colipa (Normele Uniunii Europene privind produsele cosmetice). Toate procesele care au influenta asupra calitatii produselor pe care le fabricam sunt controlate prin Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000 certificat de o prestigioasa firma de profil, Lloyds Register Quality Assurance  Marea Britanie. Materiile prime si ambalajele folosite provin de la companii consacrate in principal din Uniunea Europeana. O mare parte din extractele folosite in produse sunt fabricate in cadrul companiei noastre, plantele fiind culese din zone ecologice din Banat sau Bucovina.

Majoritatea produselor sunt testate dermatologic, hipoalergenic, testate din punct de vedere al eficientei, avand si studii de toleranta cutanata, gratie colabararii permanente cu medici dermatologi din Romania.

Experienta unica acumulata in cei peste 14 ani, a permis sa se creeze produse in care s-a adunat performanta, cercetarea, placerea, siguranta si creativitatea. Astazi Elmiplant este o marca apreciata in special de femei pentru ca este in ton cu nevoile, exigentele si starile lor. Ele stiu cel mai bine de exemplu ca, indiferent de anotimp, o piele frumoasa straluceste de sanatate. Si asta te face intotdeauna sa te simti bine.

Mediul intern al intreprinderii cuprinde totalitatea elementelor ce asigura realizarea obiectului de activitate si este constituit din angajati, grad de notorietate, puncte slabe/puncte forte, indicatori de performanta (CA, volumul vanzarilor), gama de produse, segmentele tinta de consumatori.

Preview document

Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 1
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 2
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 3
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 4
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 5
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 6
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 7
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 8
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 9
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 10
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 11
Marketing - gama de creme Elmiplant - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Marketing - Gama de Creme Elmiplant.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Sănătatea angajaților - protecția și securitatea muncii

ABSTRACT În aceastã lucrare vom prezenta problema sãnãtãţii angajaţilor într-o organizaţie, atât din punct de vedere teoretic cât şi practic, dar...

Program publicitar - crema antirid

Rezumat introductiv În acest proiect am pornit de la un brief de agenţie în care am sintetizat toate datele legate de firmă şi de producţia ei,...

Program de marketing internațional pentru lansarea unei noi creme Gerocossen pe piața din Spania

GEROCOSSEN oferă consumatorilor linii complete de produse pentru îngrijirea şi înfrumuseţarea tenului şi parului, în formule unice, cu principii...

Lansarea unui produs cosmetic pe o piața străină

I. PREZENTAREA GENERALA COMPANIEI GEROVITAL PLANT S.C. Gerovital Cosmetics S.A este o societate cu capital majoritar privat, ce produce şi...

Plan de Publicitate Gerovital

Planul de publicitate pentru brandul Gerovital H3 Evolution cuprinde două etape importante, respectiv brieful de agenţie şi programul publicitar....

Farmec SA

1. INTRODUCTION Cu peste 400 de produse în portofoliu și peste 600 de angajați, Farmec SA este unul dintre cei mai mari producători și comercianți...

Public Relations - Farmec

„Batrana” companie FARMEC este cel mai longeviv producator de cosmetice de pe piata romaneasca. Astazi, ridurile ei nu se mai vad atat de pronuntat...

Ai nevoie de altceva?