McDonald’s - Studiu de Caz

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 18 în total
Mărime: 11.73MB (arhivat)
Publicat de: Nicodim Cucu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lazau Alina
Este o prezentare power point a brandului Mcdonald's

Extras din proiect

McDonald's este cel mai mare şi mai cunoscut lanţ de restaurante cu servire rapidă din lume, operând peste 30.000 de restaurante în 121 de ţări.

McDonald's este în topul vânzărilor din SUA în domeniul fast-food-ului.

Istoricul Corporaţiei McDonald’s

Fraţii Dic şi Mac McDonald au deschis

primul lor restaurant, cu un meniu limitat, cu

scopul de a vinde cât mai mulţi hamburgeri de

15 cenţi, milkshake-uri şi pungi de cartofi prăjiţi.

Succesul lor l-a atras pe Ray Kroc, un

vânzător, care a văzut potenţialul firmei,

semnând un contract de franciză cu

cei doi fraţi în 1954.

În 1964 Kroc a cumpărat afacerea, reuşind ca până în 1969 să deschidă aproape 1500 de restaurante, iar la nivelul întregii companii, se vindeau aproximativ 3.5 milioane de hamburgeri zilnic.

Ray Kroc îşi deschide primul restaurant în Des Plaines, Illinois (lângă Chicago), punându-se astfel bazele Corporaţiei McDonald.

Anii ’60 au însemnat o rapidă

expansiune pentru McDonald’s.

Astfel, au deschis restaurante

peste tot în Canada, Puerto

Rico, extinzând spaţiul interior al

acestora, pentru a oferi locuri de servit.

Au introdus logo-uri şi reclame, Mascota

fiind Ronald McDonald.

De-a lungul anilor ’70, au fost construite lângă restaurantele McDonald's locuri de joacă pentru copii şi parcari.

De asemenea, a fost extins meniul cu o linie completă pentru dejun, introdusă în 1977 şi cu "Happy Meals" în 1979.

Conținut arhivă zip

  • McDonald's - Studiu de Caz.ppt

Te-ar putea interesa și

Contractul de franciză - studiu de caz

INTRODUCERE Lucrarea de faţă îşi propune să se concentreze asupra importanţei contractului de franciză într-o reţea care leagă titularul afacerii...

Societățile transnaționale și implicațiile lor asupra economiei mondiale - studiu de caz - McDonald’s Corporation

Argument La început de secol XXI, corporaţiile transnaţionale reprezintă una din marile forţe ce acţionează în domeniul economic, financiar,...

Francizarea internationala. Studiu de caz

Introducere Prezenta lucrare de licență are ca scop evidențierea noțiunilor generale și particularităților francizării internaționale precum și...

Mediul cultural și influența culturii asupra afacerilor internaționale

INTRODUCERE Mi-am propus ca în această lucrare să fac o pledoarie argumentată în favoarea interdependenței structurale între climatul cultural și...

Efectele Aditivilor Alimentari asupra Sănătății Consumatorului

„Una este sa mănânci un măr sănătos şi alta este să bei un compot de mere conservat cu aditivi“ prof. dr. Mencinicopschi INTRODUCERE Astăzi,...

Mediul de Marketing al SC McDonalds's SRL Sibiu - Studiu de Caz

1. Noţiuni generale privind Mediul de marketing al intreprinderii Mediul de marketing cuprinde totalitatea factorilor care pot avea o influenţa...

Analiza Politicii de Aprovizionare - Studiu de Caz - Mcdonald's

Aprovizionarea reprezintă procesul de procurare a resurselor de către producători, comercianţi sau consumatori. Activitatea de aprovizionare este...

Strategii de Preț în Mixul de Marketing al Întreprinderii

CE ESTE PREŢUL? În activitatea oricărei întreprinderi producătoare de bunuri şi servicii, preţul deţine un rol special, de maximă importanţă...

Ai nevoie de altceva?