Mediul concurențial - farmacia Citypharma SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 16 în total
Mărime: 165.68KB (arhivat)
Publicat de: Marcela Grecu
Puncte necesare: 0

Extras din proiect

Realizati un proiect care sa cuprinda urmatoarele informatii:

Identificati principalii concurenti fizici si virtuali aflati in localitatea dumneavoastra.

Realizati un tablou comparativ cu caracteristicile principalilor concurenti.

Listati punctele tari si punctele slabe ale principalilor concurenti si comparatile cu cele pe care le are firma/magazinul aleas/a.

Intocmiti analiza SWOT a firmei alese.

Compania a fost infiintata in anul 1999 si este situata in Falticeni, judetul Suceava. Ceea ce isi propune firma City pharma S.R.L este sa ofere produse de calitate ca medicamente, plante medicinale, homeopatie, produse intretinere. Compania noastra are un personal de 7 angajati. Produsele si serviciile noastre au ca piata principala de desfacere Romania.

Date de contact

*Numele companiei:City pharma S.R.L

*Persoana de contact: Arteni Niculina

*Adresa: b-dul revolutiei nr 4 , bloc 1 parter

*Localitate: Falticeni

*Judet: Suceava

*Telefon: 0230/541571

Principalii concurenti ai farmaciei City Pharma SRL sunt :

CONCURENtI FIZICI:

-SENSIBLU SRL FALTICENI

FLORIS SRL FALTICENI

In comparatie cu cele doua farmacii prezentate mai sus farmacia City Pharm Falticeni are urmatoarele caracteristici :

Puncte tari:

-produse de calitate

-un numar mare de personal

-are foarte multe oferte

-poti sa cumperi medicamente cu cardul oferit de farmacie

-comercializeaza produse naturiste si produse cosmetice

-este situata intr-un spatiu avantajos

PUNCTE SLABE

-nu are program Non Stop.

Conținut arhivă zip

  • Mediul Concurential - Farmacia CityPharma SRL.pptx

Alții au mai descărcat și

Marketing - Cravata

Rezumat introductiv Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei Fashion si activitatea departamentului de marketing din...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?