Cuprins
- Prezentare generală 3
- De ce “ Joyful” ? 3
- Slogan 3
- Sigla 4
- Amplasare 4
- Schiţă hypermarket 5
- Caracteristici generale 6
- Raionul Igienă şi Întreţinere 7
- Prezentare generală a raionului 7
- Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 8
- Calculul linearului 10
- Calculul linearului pe grupe de mărfuri 12
- Tabel cu rezultate calcule 15
- Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 16
- Tehnici de promovare 17
- Raionul Confecţii şi Încălţăminte 18
- Prezentare generală a raionului 18
- Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 19
- Calculul linearului pe grupe de mărfuri 22
- Tabel cu rezultate calcule 25
- Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 26
- Tehnici de promovare 26
- Raionul Electronice si Electrocasnice 27
- Prezentare generală a raionului 27
- Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 27
- Calculul linearului pe grupe de mărfuri 29
- Tabel cu rezultate calcule 32
- Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 33
- Tehnici de promovare 34
- Raionul Bazar şi Outlet 35
- Prezentare generală a raionului 35
- Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 36
- Calculul linearului 38
- Calculul linearului pe grupe de mărfuri 39
- Tabel cu rezultate calcule 42
- Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 43
- Tehnici de promovare 44
- Raionul Produse alimentare 45
- Prezentare generală a raionului 45
- Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 46
- Calculul linearului pe grupe de mărfuri 48
- Tabel cu rezultate calcule 51
- Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 52
- Tehnici de promovare 53
- Planograma pentru produsul “Iaurt” 54
Extras din proiect
JOYFUL
~Hypermarket~
Prezentare generală
De ce “ Joyful” ?
Noi am ales ca hypermarket-ul nostru să poarte denumirea de ‘’Joyful‘’ pentru că “joyful” înseamnă ” mulţumit”, “ vesel “, “fericit”. Dorim să-i facem pe clienţii noştri să se simtă fericiţi când vin să-şi facă cumparăturile de la noi si să fie încântanţi de calitatea produselor noastre.
Sloganul nostru este: ‘’ Joyful, pentru o viaţă fericită! ’’
Clienţii vin în hypermarket-ul nostru pentru că le oferim produse de înaltă calitate la preţuri tentante, ceea ce îi face să se simtă multumiţi şi fericiţi dorindu-şi să revină. Este definit ca o frază publicitară concisă, sonoră, originală şi ifluentă, uşor memorabilă conceput pentru a promova politica hipermarketului şi produsele aflate în interiorul acestuia. Sloganul nu este folosit pentru a informa, a face cunoscut un lucru, ci pentru a susţine, a incita la cumpărături. Are menirea de a imprima în memoria publicului ţintă promisiunea facută către consumatori.
Sigla
Culoarea roşie este foarte puternică, captând foarte repede atenţia.Această culoare are efect de a stimula oamenii să ia decizii în mod rapid. Noi am ales culoarea rosie pentru a ne atrage clienţii, iar galbenul pentru a le stimula apetitul.
Amplasare
Hipermarket-ul nostru este amplasat in cartierul Dacia din Iaşi , mai exact la capăt Dacia. Noi am ales această zonă deoarece am considerat că ar fi atât un avantaj pentru noi cât şi pentru cumpărători. Avantajul nostru este că în această zonă nu dispunem de o concurenţă puternică , iar clienţii noştri şi-ar putea face cumpărăturile numai cât coboară din bloc, asigurându-le comoditatea.
La hipermaket- ul nostru pot veni atât oamenii din zonă cât şi cei din cartierele apropiate: Alexandru Cel Bun, Canta, Păcurari şi altele. Este uşor de a ajunge la hipermarket-ul nostru chiar şi cu mijlocul de transport în comun.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Merchandising - Joyful Hypermarket.docx