Merchandising - Joyful Hypermarket

Cuprins proiect Cum descarc?

Prezentare generala 3
De ce " Joyful" ? 3
Slogan 3
Sigla 4
Amplasare 4
Schita hypermarket 5
Caracteristici generale 6
Raionul Igiena si Intretinere 7
Prezentare generala a raionului 7
Principalele grupe de marfuri existente in cadrul raionului 8
Calculul linearului 10
Calculul linearului pe grupe de marfuri 12
Tabel cu rezultate calcule 15
Amplasarea produselor pe gondole in functie de liniarul grupei 16
Tehnici de promovare 17
Raionul Confectii si Incaltaminte 18
Prezentare generala a raionului 18
Principalele grupe de marfuri existente in cadrul raionului 19
Calculul linearului pe grupe de marfuri 22
Tabel cu rezultate calcule 25
Amplasarea produselor pe gondole in functie de liniarul grupei 26
Tehnici de promovare 26
Raionul Electronice si Electrocasnice 27
Prezentare generala a raionului 27
Principalele grupe de marfuri existente in cadrul raionului 27
Calculul linearului pe grupe de marfuri 29
Tabel cu rezultate calcule 32
Amplasarea produselor pe gondole in functie de liniarul grupei 33
Tehnici de promovare 34
Raionul Bazar si Outlet 35
Prezentare generala a raionului 35
Principalele grupe de marfuri existente in cadrul raionului 36
Calculul linearului 38
Calculul linearului pe grupe de marfuri 39
Tabel cu rezultate calcule 42
Amplasarea produselor pe gondole in functie de liniarul grupei 43
Tehnici de promovare 44
Raionul Produse alimentare 45
Prezentare generala a raionului 45
Principalele grupe de marfuri existente in cadrul raionului 46
Calculul linearului pe grupe de marfuri 48
Tabel cu rezultate calcule 51
Amplasarea produselor pe gondole in functie de liniarul grupei 52
Tehnici de promovare 53
Planograma pentru produsul "Iaurt" 54


Extras din proiect Cum descarc?

JOYFUL
~Hypermarket~
Prezentare generala
De ce " Joyful" ?
Noi am ales ca hypermarket-ul nostru sa poarte denumirea de ''Joyful'' pentru ca "joyful" inseamna " multumit", " vesel ", "fericit". Dorim sa-i facem pe clientii nostri sa se simta fericiti cand vin sa-si faca cumparaturile de la noi si sa fie incantanti de calitatea produselor noastre. 
Sloganul nostru este: '' Joyful, pentru o viata fericita! ''
Clientii vin in hypermarket-ul nostru pentru ca le oferim produse de inalta calitate la preturi tentante, ceea ce ii face sa se simta multumiti si fericiti dorindu-si sa revina. Este definit ca o fraza publicitara concisa, sonora, originala si ifluenta, usor memorabila conceput pentru a promova politica hipermarketului si produsele aflate in interiorul acestuia. Sloganul nu este folosit pentru a informa, a face cunoscut un lucru, ci pentru a sustine, a incita la cumparaturi. Are menirea de a imprima in memoria publicului tinta promisiunea facuta catre consumatori.
Sigla
Culoarea rosie este foarte puternica, captand foarte repede atentia.Aceasta culoare are efect de a stimula oamenii sa ia decizii in mod rapid. Noi am ales culoarea rosie pentru a ne atrage clientii, iar galbenul pentru a le stimula apetitul.
Amplasare
Hipermarket-ul nostru este amplasat in cartierul Dacia din Iasi , mai exact la capat Dacia. Noi am ales aceasta zona deoarece am considerat ca ar fi atat un avantaj pentru noi cat si pentru cumparatori. Avantajul nostru este ca in aceasta zona nu dispunem de o concurenta puternica , iar clientii nostri si-ar putea face cumparaturile numai cat coboara din bloc, asigurandu-le comoditatea.
La hipermaket- ul nostru pot veni atat oamenii din zona cat si cei din cartierele apropiate: Alexandru Cel Bun, Canta, Pacurari si altele. Este usor de a ajunge la hipermarket-ul nostru chiar si cu mijlocul de transport in comun.


Fisiere in arhiva (1):

  • Merchandising - Joyful Hypermarket.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!