Merchandising - Joyful Hypermarket

Cuprins proiect Cum descarc?

Prezentare generală 3
De ce “ Joyful” ? 3
Slogan 3
Sigla 4
Amplasare 4
Schiţă hypermarket 5
Caracteristici generale 6
Raionul Igienă şi Întreţinere 7
Prezentare generală a raionului 7
Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 8
Calculul linearului 10
Calculul linearului pe grupe de mărfuri 12
Tabel cu rezultate calcule 15
Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 16
Tehnici de promovare 17
Raionul Confecţii şi Încălţăminte 18
Prezentare generală a raionului 18
Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 19
Calculul linearului pe grupe de mărfuri 22
Tabel cu rezultate calcule 25
Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 26
Tehnici de promovare 26
Raionul Electronice si Electrocasnice 27
Prezentare generală a raionului 27
Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 27
Calculul linearului pe grupe de mărfuri 29
Tabel cu rezultate calcule 32
Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 33
Tehnici de promovare 34
Raionul Bazar şi Outlet 35
Prezentare generală a raionului 35
Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 36
Calculul linearului 38
Calculul linearului pe grupe de mărfuri 39
Tabel cu rezultate calcule 42
Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 43
Tehnici de promovare 44
Raionul Produse alimentare 45
Prezentare generală a raionului 45
Principalele grupe de mărfuri existente în cadrul raionului 46
Calculul linearului pe grupe de mărfuri 48
Tabel cu rezultate calcule 51
Amplasarea produselor pe gondole în funcţie de liniarul grupei 52
Tehnici de promovare 53
Planograma pentru produsul “Iaurt” 54


Extras din proiect Cum descarc?

JOYFUL
~Hypermarket~
Prezentare generală
De ce “ Joyful” ?
Noi am ales ca hypermarket-ul nostru să poarte denumirea de ‘’Joyful‘’ pentru că “joyful” înseamnă ” mulţumit”, “ vesel “, “fericit”. Dorim să-i facem pe clienţii noştri să se simtă fericiţi când vin să-şi facă cumparăturile de la noi si să fie încântanţi de calitatea produselor noastre. 
Sloganul nostru este: ‘’ Joyful, pentru o viaţă fericită! ’’
Clienţii vin în hypermarket-ul nostru pentru că le oferim produse de înaltă calitate la preţuri tentante, ceea ce îi face să se simtă multumiţi şi fericiţi dorindu-şi să revină. Este definit ca o frază publicitară concisă, sonoră, originală şi ifluentă, uşor memorabilă conceput pentru a promova politica hipermarketului şi produsele aflate în interiorul acestuia. Sloganul nu este folosit pentru a informa, a face cunoscut un lucru, ci pentru a susţine, a incita la cumpărături. Are menirea de a imprima în memoria publicului ţintă promisiunea facută către consumatori.
Sigla
Culoarea roşie este foarte puternică, captând foarte repede atenţia.Această culoare are efect de a stimula oamenii să ia decizii în mod rapid. Noi am ales culoarea rosie pentru a ne atrage clienţii, iar galbenul pentru a le stimula apetitul.
Amplasare
Hipermarket-ul nostru este amplasat in cartierul Dacia din Iaşi , mai exact la capăt Dacia. Noi am ales această zonă deoarece am considerat că ar fi atât un avantaj pentru noi cât şi pentru cumpărători. Avantajul nostru este că în această zonă nu dispunem de o concurenţă puternică , iar clienţii noştri şi-ar putea face cumpărăturile numai cât coboară din bloc, asigurându-le comoditatea.
La hipermaket- ul nostru pot veni atât oamenii din zonă cât şi cei din cartierele apropiate: Alexandru Cel Bun, Canta, Păcurari şi altele. Este uşor de a ajunge la hipermarket-ul nostru chiar şi cu mijlocul de transport în comun.


Fisiere în arhivă (1):

  • Merchandising - Joyful Hypermarket.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!