Misiune de Audit Intern

Extras din proiect Cum descarc?

PREZENTAREA INSTITUTIEI
Primaria Municipiului Radauti este situata pe strada Piata Unirii, nr. 2, cod 725400, judetul Suceava. Chiar in zona centrala, orasul isi etaleaza principalele sale obiective turistice, plasate intr-un cadru arhitectonic aparte, ceea ce a facut ca Radautiul sa capete faima unei asezari urbane pitoresti. 
Parcul Central, prin bogatia de specii si armonia culorilor, evidentiaza cu o deosebita eleganta sediul Primariei Municipiului Radauti, cladire declarata monument de arhitectura, datand din secolul al XIX lea. Prin munca in echipa depusa de colectivul acestei institutii au putut prinde viata o serie de proiecte importante in modernizarea si dezvoltarea municipiului Radauti: blocuri de locuinte ANL pentru tineri, bloc de locuinte pentru medicii rezidenti, blocuri de locuinte sociale, reabilitarea si modernizarea Ambulatoriului Spitalului ,,Sf. Cosma si Damian" - Radauti, amenajarea de parcari de cartier in cartierele Obor, Mihai Viteazu si Piata Mica, realizarea unui nou pasaj de trecere la nivel cu calea ferata, realizarea de sensuri giratorii, reabilitarea celor doua parcuri centrale si a parcului ,,Alexandru Sahia" si lista ar putea continua. 
Relatiile externe foarte bune ale municipiului s-au materializat de-a lungul timpului prin incheierea unor acorduri de infratire si colaborare cu o serie de localitati din Europa:
-Franta Pontault-Combault (Franta) - decembrie 1989
-Portugalia Caminha (Portugalia) - 29 mai 1998
-Germania Beilstein (Germania) - 29 mai 1998
-Italia Ragusa (Italia) - 29 mai 1998
-Republica Moldova Briceni (Republica Moldova) - 29 mai 1998
-Republica Moldova Drochia (Republica Moldova) - 21 iunie 2001
-Polonia Gliwice (Polonia) - 28 noiembrie 2002
-Cipru Girne (Cipru) - 27 noiembrie 2003
Primaria Municipiului Radauti este unul din centrele de executie bugetara a carei sursa de finantare este bugetul local, alaturi de finantarea venitutrilor proprii realizate de aceasta precum sponsorizari, fonduri europene dar si bugetul de stat.
Din cadrul primariei a fost ales de catre echipa de auditori Compartimentul de achizitii publice (din cadrul Serviciului de Administratie Publica, Resurse Umane, Achizitii Publice si Programe) pentru realizarea misiunii de audit intern.
In cadrul Primariei din Radauti, Compartimentul de achizitii publice se ocupa cu: 
- elaborarea programului anual al achizitiilor publice, pe baza necesitatilor si prioritatilor comunicate de celelalte compartimente din cadrul autoritatii contractante;
- aplicarea si finalizarea procedurilor de atribuire;
- constituirea si pastrarea dosarului achizitiei publice
- urmarirea respectarii prevederilor legale cu privire la executarea contractelor de achizitii publice ; informeaza in scris conducatorul institutiei ori de cate ori sunt incalcari sau nu sunt respectate intocmai clauzele prevazute in contractele de achizitii publice;
- se ocupa cu serviciile de elaborare a materialelor de promovare si marketing al produselor turistice, inclusiv realizarea, construirea si inchirierea standurilor expozitionale in cadrul targurilor si evenimentelor nationale de turism aferente proiectului "Tezaure etnoistorice bucovinene".
- inregistreaza si conduce evidenta tuturor contractelor de achizitii publice incheiate de catre Municipiul Radauti in registrul special de evidenta a contractelor aprobat de primarul Aurel Olarean.
Competentele Compartimentului de achizitii publice din cadrul Primariei sunt:
- avizeaza documentatiile intocmite de compartimentele de munca cu privire la organizarea achizitiilor publice;
- avizeaza contractele de achizitii publice incheiate de Municipiul Radauti cu privire la respectarea prevederilor legale in vigoare referitor la procedurile de atribuire a contractelor de achizitii publice si de executare a lor;
- informeaza in scris conducatorul institutiei orice incalcare a prevederilor legale cu privire la atribuirea, incheierea si executarea contractelor de achizitii publice.
Responsabilitatile Compartimentului de achizitii publice din cadrul Primariei sunt: 
- raspunde de respectarea prevederilor legale cu privire la atribuirea, incheierea si executarea contractelor de achizitii publice in cadrul Municipiului
- primeste informatii la cerere de la toate compartimentele de munca din primarie necesare atribuirii, incheierii si executarii contractelor de achizitii publice;
- transmite informatii, note interne care contin date sau proceduri de urmat pentru atribuirea, incheierea si executarea contractelor de achizitii publice;
- conlucreaza direct cu directorul economic privind alocarea resurselor bugetare si utilizarea lor conform clauzelor contractuale din contractele de achizitii publice.


Fisiere in arhiva (1):

  • Misiune de Audit Intern.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!