Monografie Henkel

Proiect
6.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 1672
Mărime: 56.48KB (arhivat)
Publicat de: Cristian Giurgiu
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

1.Denumire : HENKEL ROMANIA S.R.L.

2.Forma juridica : S.R.L.

3.Forma de proprietate: Companie privata cu raspundere limitata

4.Sediul social : Str. Ioniţă Vornicul Nr. 1-7, Sector 2, Bucureşti,Romania

5.Asezare: Henkel are doua fabrici in Bucuresti si Campia Turzii, dar detine produse in fiecare oras al Romaniei, in special in hipermarket-uri.

6.Obiectul de activitate :Cod grupă :5147 ; Cod Unic de Inregistrare : - Comert cu ridicata al altor bunuri de consum nealimentare

7.Istoric Henkel România a fost înfiinţată în 1994 ca filială a companiei Henkel Austria (devenită în 1998 Henkel Central Eastern Europe). Compania are în prezent 490 de angajaţi, iar portofoliul său cuprinde peste 30 de mărci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenţi, adezivi comerciali şi profesionali până la tehnologii. De la înfiinţarea sa în România, Henkel a lansat cu succes pe piaţa românească un important număr de mărci din portofoliul internaţional Henkel, precum : Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Perwoll, Clin, Bref , Somat– dintre detergenţi; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, Brillance, Syoss, Perfect Mousse, Hattric, dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Moment, Super Attak, Loctite şi Teroson – dintre adezivi şi tehnologii.

În anul 2010, compania Henkel România a înregistrat o cifră de afaceri de aprox. 560 milioane lei (cca. 133 milioane EUR). Toate cele trei divizii ale companiei au contribuit din plin la acest rezultat, compania înregistrând creşteri de cote de piaţă pe toate segmentele pe care activează. Şi în anul 2010 inovaţiile au reprezentat cel mai important motor de creştere a vânzărilor companiei. Henkel România a acordat o foarte mare atenţie promovării mărcilor sale şi în anul 2010, situându-se printre cei mai importanţi 10 investitori în media din România.

În calitate de membru responsabil al societăţii româneşti, Henkel România este implicată activ în susţinerea mai multor proiecte culturale, activităţi caritabile, sportive şi proiecte educative. Dintre proiectele pe termen lung ale companiei merită a fi menţionate: Premiul Henkel CEE pentru Artă (care anul acesta aniversează 10 ani), susţinerea Festivalului Brazilor de Crăciun, susţinerea Centrului de zi pentru Copiii din Petrila, ambele în parteneriat cu organizaţia Salvaţi Copiii România, susţinerea Centrului Comunitar Câmpia Turzii, precum şi multe alte acţiuni de sponsorizare a unor cămine de copiii şi bătrâni, precum şi a unor asociaţii caritabile.

8.Structura de conducere: Henkel Austria GmbH este asociat unic al Henkel Romania

9.Organigrama: La conducerea companiei Henkel România, se află cei patru membri ai Consiliului de Conducere: Liviu Sfrija (Preşedinte şi Business Unit Manager Divizia Detergenţi şi Produse pentru Îngrijirea locuinţei), Martin Schittengruber (Business Unit Manager Divizia Produse cosmetice/de toaletă), Wolfgang Zettl (Business Unit Manager Divizia Adezivi Tehnologii) şi Niculae Olteanu (Financial Director).

10.Structuri formale : prin compartimentele şi treptele ierarhice existente, asigură realizarea obiectivelor societăţii, în domeniile: cercetare, proiectare, producţie, dezvoltare, comercializare, financiar-contabil, corelarea şi urmărirea lor.

Structura organizatorică a unităţii este de tip ierarhic funcţional, asigurând unitatea decizională şi de acţiune. Ea oglindeşte atât activităţile de concepţie, cât şi cele de bază şi auxiliare, reflectând relaţiile de subordonare şi de colaborare

11. Structuri informale: având în vedere că această organizaie se comportă pe baza unui cod de conduită relațiile profesionale rămân la stadiul de relații profesionale, acest lucru întâmplându-se în timpul programului iar în timpul rămas probabil angajaii acestei firme fie au o legătură strânsă în particular fie rămân la stadiul de relație profesională.

Henkel ofera angajatilor sprijin pentru planificarea carierei si organizeaza diverse seminarii la nivel local. In functie de cerintele specifice, pot fi identificate cele mai potrivite solutii. Toate aceastea consolideaza relatia dintre angajat si companie.

12.Piata

Principalii concurenţii ai lui Henkel în divizia curăţenie sunt Unilever , Procter & Gamble si Reckitt Benckiser În divizia infrumuseţare , principalii concurenţi ai săi sunt Unilever , Procter & Gamble şi L'Oréal În divizia chimice şi divizia adeziv, are mulţi concurenţi, dar cei multinationali principali sunt Bostik si HB Fuller.

Segmentele de piata ale companiei sunt:

- Detergenţi şi produse pentru îngrijirea locuinţei

- Produse cosmetice / de toaletă

- Adezivi Tehnologii

13.Activitatile firmei sunt : de deplasare, aprovizionare,organizare,comercializare, plasare a forţei de munca, promovarea produselor, promoţii.

Preview document

Monografie Henkel - Pagina 1
Monografie Henkel - Pagina 2
Monografie Henkel - Pagina 3
Monografie Henkel - Pagina 4
Monografie Henkel - Pagina 5
Monografie Henkel - Pagina 6
Monografie Henkel - Pagina 7
Monografie Henkel - Pagina 8
Monografie Henkel - Pagina 9
Monografie Henkel - Pagina 10
Monografie Henkel - Pagina 11
Monografie Henkel - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Monografie Henkel.docx

Alții au mai descărcat și

Ursus - Studiu de Caz

Introducere Istoria celor peste 125 de ani a facut din Ursus un brand puternic, a desavarsit un gust unic, perfect echilibrat si a dat calitatea...

Analiza factorilor care infuențează cifra de afaceri a firmei SC Ursus Breweries SA

Introducere Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller PLC, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. În prezent, Ursus...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?