Organizarea si Functionarea Organizatiei Publice

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap.I.Organizarea si functionarea organizatiei publice 2
CapII.Relatiile stabilite intre autoritatea Administratiei Publice Locale si cetateni 5
Evolutia relatiilor publice 5
Strategii de imbunatatire 10
Cap.III. Concluzii 13
Bibliografie 15


Extras din proiect Cum descarc?

Cap.I.Organizarea si functionarea organizatiei publice
Municipiul Botosani este principalul oras si centru administrativ al judetului. Atat judetul, cat si municipiul sunt mentionate pentru prima data in documente istorice incepand cu anul 1439. Cu toate acestea, municipiul Botosani este mult mai vechi decat inregistrarea din aceste documente. Situarea la o intersectie favorabila de drumuri comerciale a facut orasul Botosani sa fie numit centru administrativ al judetului inca din anul 1741.
Suprafata totala a judetului a fost in 1938 de 4062 km patrati, dar s-a extins pana la 4986 km patrati in 1996, mentionandu-se aceeasi si in anul 2000, ceea ce reprezinta 2,1 % din teritoriul national.
Dintre cei 452.834 locuitori ai judetului (la 18 martie 2002), 188.215 (40%) locuiesc in mediul urban si 282.322 (60%) in mediul rural. Dupa numarul de locuitori, judetul Botosani se incadreaza la limita dintre judetele mici si mijlocii.
Administratia Finantelor Publice Locale se bazeaza pe Legea nr. 273/2006. Legea stabileste principiile, cadrul general si procedurile privind formarea, administrarea, angajarea si utilizarea fondurilor publice locale, precum si responsabilitatile autoritatilor administratiei publice locale si ale institutiilor publice implicate in domeniul finantelor publice locale.
Administratia finantelor publice municipala este unitatea fiscala, teritoriala, organizata la nivel de municipiu, subordonata directorului executiv prin care se realizaeza in plan teritorial atributiile Directiei generale a finantelor publice. 
Administratia finantelor publice municipala este condusa de un sef al administratiei ajutat de trei sefi administratie adjuncti, unul pentru activitatea de administrare a veniturilor statului, unul pentru activitatea de inspectie fiscala si unul pentru activitatea de trezorerie si contabilitate publica.
In indeplinirea atributiilor sale, seful de administratie emite dispozitii care au caracter de act administrativ, de autoritate, individual si pot fi suspendate sau anulate potrivit competentelor legale. Seful administratiei reprezinta Administratia finantelor publice municipala in fata organelor ierarhic superioare si a tertilor. El poate da mandat de reprezentare altor persoane din subordine. Seful administratiei asigura indeplinirea atributiilor Administratiei finantelor publice municipale, in conformitate cu prevederile legale, ordinele, instructiunile si dispozitiile Directiei generale a finantelor publice, care raspunde de organizarea, conducerea si controlul intregii activitati a unitatii.
CapII.Relatiile stabilite intre autoritatea Administratiei Publice Locale si cetateni
Evolutia relatiilor publice
Istoria elementelor componente, ale relatiilor publice, se confunda cu insasi istoria comunicarii intre oameni. Astfel, in vechile civilizatii, babiloniana, greaca, romana, oamenii erau convinsi sa accepte autoritatea conducatorilor politici, militari sau religiosi printr-o serie de mijloace care sunt utilizate si astazi: comunicarea directa, discursul, publicitate, etc.
Scopul relatiilor publice, in actualul context, este deosebit de extins. Relatiile cu presa, comunicarea interna, consilierea si cercetarea in sfera relatiilor publice, relatiile cu comunitatea locala, comunicarea audiovizuala, contributii si numeroase alte actiuni sunt desfasurate sub umbrela relatiilor publice.
Expansiunea relatiilor publice a devenit tot mai evidenta pe masura ce institutiile au inceput sa inteleaga, din ce in ce mai clar, fortele schimbarii si necesitatea adaptarii activitatilor la noile presiuni si aspiratii.
"Relatiile publice sunt activitati desfasurate de un grup in vederea stabilirii si mentinerii de relatii de incredere intre membrii sai, precum si intre grup si diferite tipuri de public care sunt, direct sau indirect, interesate de activitatile economice si sociale ale acestora."


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea si Functionarea Organizatiei Publice.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!