Piața apelor minerale

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 41 în total
Cuvinte : 3723
Mărime: 111.71KB (arhivat)
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. CAPITOLUL I
  2. 1.1 PREZENTAREA PIETEI APELOR MINERALE
  3. 1.2 PREZENTAREA PRINCIPALILOR PRODUCATORI SI A BRANDURILOR ACESTORA
  4. 1.3 PREZENTAREA PRODUSULUI DORNA SI A COMPANIEI PRODUCATOARE
  5. CAPITOLUL II
  6. 2.1 SCOPUL SI OBIECTUL CERCETARII
  7. CAPITOLUL III
  8. 3.1 DETERMINAREA MARIMII ESANTIONULUI
  9. 3.2 CONCEPEREA CHESTIONARULUI
  10. CAPITOLUL IV
  11. 4.1 ANALIZA SI INTERPRETAREA DATELOR
  12. 1.1 PREZENTAREA PIETEI APEI MINERALE

Extras din proiect

Tributari mentalitatii conform careia apa de la robinet este potabila, consumul de apa minerala in Romania este extrem de scazut. Statisticile arata ca un roman consuma in medie 28-29 I de apa imbuteliata anual, in conditiile in care necesarul de apa imbuteliata anual, in conditiile in care necesarul de apa de baut al unui om este de circa 700 de litri pe an. Diferenta este "umpluta" de apa de la robinet. Pentru comparatie, in Franta consumul de apa imbuteliata este de 170-180 1/ an.

Conform definitiei acceptate de Uniunea Europeana, apa minerala este o apa pura din punct de vedere bacteriologic, provenita dintr-un zacamant subteran: in care sunt dizolvate diferite elemente naturale. Sursa apare la suprafata ca izvor natural sau prin foraje executate.Piata apei minerale depinde: in mare masura de categoria de nevoi careia i se adreseaza. Tinand cont de faptul ca apa reprezinta o nevoie de baza, iar numarul punctelor de desfacere este mare, piata apelor minerale din Romania poate fi considerata una dezvoltata si foarte dinamica, atat din punct de vedere al vanzarilor, cat si din punct de vedere al tehnologiilor de :imbuteliere si al retelelor de distribuve.Pe piata exista in prezent 26 de producatori, care comercializeaza o mare varietate de marci in diferite variante de imbuteliere.

1.2 PRINCIPALII PRODUCATORI SI BRANDURILE LOR

Conform datelor ACNielsen, liderul pierei apelor minerale este marca Izvorul Minunilor, produsa de European Drinks, cu o cota de 31% pe piara de retail (raport ACNielsen pe perioada decembrie 1999/ianuarie 2000), respectiv 42% din segmentul apelor minerale comercializate In ambalaj PET pe aceeasi piata. Izvorul Minunilor este o apa minerala naturala microbiologic pura, cu continut optim de minerale, extrasa din izvoare de mare adancime din Munrii Apuseni. Izvorul Minunilor se gaseste In trei variante: carbogazificata, plata si cu aroma de lamaie. Apa minerala Izvorul Minunilor se comercializeaza In ambalaj PET de unica folosinta, de diverse dimensiuni - 0,25, 0,5, 1, 1,5 si 2 1.

Statiunea Borsec este situata la 26 km de Toplita, pe drumul national catre Piatra Neamt. In Borsec sunt peste douazeci de izvoare naturale de apa minerala, cu compozitie chimica foarte apropiata si debite variate, cele mai importante fiind izvoarele 1 si 2. Apele minerale de aici sunt bicarbonate, calcice, magnezice, sodice, hipotone si au un conrinut de fier foarte redus. Din acest motiv apa minerala Borsec este una dintre cele mai apreciate din lume, fiind exportata In SUA, Israel, Canada, Cipru, Germania, Taiwan etc. Borsec se imbuteliaza industrial din 1806, cu mici intreruperi in timpul celor doua razboaie mondiale. Traditia a fost continuata de « Regina Apelor Minerale Borsec S.A. si, In prezent, de Romaqua Grop S.A. Borsec. Apa Borsec se comercializeaza in butelii de sticla de 1l si in PET-uri de 0,33, 0,5 si 1,5 I.

Campania Coca-Cola este prezenta pe piarii cu apa minerala BonAqua, In PET-uri de 0,5, 1 ~i 2 1. BonAqua este o apa mineralizata artificial, obtinuta prin apei si imbogatirea acesteia cu o combinatie optima de minerale. Apa este produsa :in toate cele opt fabrici ale Coca-Cola, de la Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Constanta, Galati, Oradea, Iasi si Timisoara.

S.C. BIBCO S.A. este o societate cu capital integral privat, integral romanesc si a luat fiinta in 1993 prin reorganizarea unitatii industriale care exploata izvoarele de apa minerala BIBORTENI. Dovada acestor preocupari este gama de produse purtand marca BIBCO pe care le prezentam in continuare. Produsul de baza este apa minerala BIBORTENI, una dintre cele mai cunoscute ape minerale de masa, atat in tara, cat si peste hotare. Caracteristicile care o fac unica sunt: continutul de magneziu si calciu cel rnai ridicat (118, respectiv 256 mg/l), echilibrul dintre componente, care confera apei minerale un gust foarte placut si stabilitate in timp, traditia de peste 100 de ani de exploatare a izvoarelor BIBORTENI.

Societatea Perla Harghitei a fast infiintata :in 1974, avand ca principal scop exploatarea resurselor de ape minerale din bazinul Ciucului Inferior. in 1990, Perla Harghitei devine societate pe actiuni avand ca obiect de activitate imbutelierea apelor

minerale. Societatea s-a privatizat :in 1995 si are capital integral autohton. in prezent aceasta tmbuteliaza doua marci: Perla Hargbitei si Tusnad. Apa minerala Perla Harghitei este naturala, izvorata din adancul muntilor vulcanici care :inconjoara comuna Sancraieni. Perla Harghitei este microbiologic pura, cu continut de calciu ~i magneziu.Apa minerala Tusnad provine din surse de mare adancime din munti Harghita de Sud si are un gust usor picant datorita compozitiei chimice specifice. Ambele marci sunt imbuteliate in ambalaje de 1 1, iar Perla Harghitei se comercializeaza si in ambalaje de 0,5 1.

Preview document

Piața apelor minerale - Pagina 1
Piața apelor minerale - Pagina 2
Piața apelor minerale - Pagina 3
Piața apelor minerale - Pagina 4
Piața apelor minerale - Pagina 5
Piața apelor minerale - Pagina 6
Piața apelor minerale - Pagina 7
Piața apelor minerale - Pagina 8
Piața apelor minerale - Pagina 9
Piața apelor minerale - Pagina 10
Piața apelor minerale - Pagina 11
Piața apelor minerale - Pagina 12
Piața apelor minerale - Pagina 13
Piața apelor minerale - Pagina 14
Piața apelor minerale - Pagina 15
Piața apelor minerale - Pagina 16
Piața apelor minerale - Pagina 17
Piața apelor minerale - Pagina 18
Piața apelor minerale - Pagina 19
Piața apelor minerale - Pagina 20
Piața apelor minerale - Pagina 21
Piața apelor minerale - Pagina 22
Piața apelor minerale - Pagina 23
Piața apelor minerale - Pagina 24
Piața apelor minerale - Pagina 25
Piața apelor minerale - Pagina 26
Piața apelor minerale - Pagina 27
Piața apelor minerale - Pagina 28
Piața apelor minerale - Pagina 29
Piața apelor minerale - Pagina 30
Piața apelor minerale - Pagina 31
Piața apelor minerale - Pagina 32
Piața apelor minerale - Pagina 33
Piața apelor minerale - Pagina 34
Piața apelor minerale - Pagina 35
Piața apelor minerale - Pagina 36
Piața apelor minerale - Pagina 37
Piața apelor minerale - Pagina 38
Piața apelor minerale - Pagina 39
Piața apelor minerale - Pagina 40
Piața apelor minerale - Pagina 41

Conținut arhivă zip

  • Piata Apelor Minerale.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect de cercetare calitativă - Dorna

Capitolul1: Prezentarea pe scurt a brandului Dorna Dorna în trecut Încă din 1410 apare prima referinţã scrisã despre Dorna care este păstrată şi...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Lansarea apei minerale plate Tușnad pe piața internațional[

INTRODUCERE Piata romaneasca de consum ne ofera un numar extrem de mare de marci de ape minerale naturale. Spre deosebire de celelalte tari,...

Cercetarea comportamentului de achiziție și consum al apei minerale Roua

Capitolul 1 Scurta prezentare a pietei apelor minerale romanesti Piata apei minerale din Romania este o piata pe care marcile traditionale...

Piața apei minerale în România

Introducere Apa minerală este o apă care conține minerale sau alte substanțe dizolvate, care modifică gustul acesteia sau care îi conferă o...

Analiza pieței apelor minerale

I Produsul 1.1Descrierea produsului Încă din cele mai vechi timpuri, apele minerale au fost considerate ca factori curative valoroşi, epoca...

Piața Apei Minerale în România

Piata apei minerale in România Romania se numara printre cele mai bogate tari in resurse hidrominerale, detinand peste 60% din resursele de ape...

Program de marketing pentru lansarea apei minerale dorna pe piața din Franța

1.Prezentarea firmei 1.1 Piata apelor minerale in Romania Piata apei minerale din tara noastra este intr-o continua expansiune. Incepand cu...

Lansarea apei minerale Borsec pe piața franceză

Leau de vie  bucura-te de sanatate! 1. ISTORICUL ORGANIZATIEI In anul 2006 renumita apa minerala BORSEC sarbatoreste doua secole de...

Lansarea apei minerale plate Aquaviva pe o piața străină

I. PREZENTAREA FIRMEI Piata romaneasca de consum ne ofera un numar extrem de mare de marci de ape minerale naturale. Spre deosebire de celelalte...

Ai nevoie de altceva?