Plan de Afacere SC AnticFoto SRL

Proiect
8.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 34 în total
Cuvinte : 9265
Mărime: 301.16KB (arhivat)
Publicat de: Stancu Covaci
Puncte necesare: 9
Academia de Studii Economice, Bucureşti Facultatea de Comerţ

Cuprins

  1. 1. Sumar
  2. 2. Descrierea iniţiatorilor
  3. 3. Descrierea produsului oferit
  4. 4. Descrierea pieţei şi a concurenţei
  5. 5. Strategia de marketing propusă
  6. 6. Mobilizarea resurselor necesare
  7. 7. Organizarea-conducerea afacerii
  8. 8. Ipoteze şi riscuri
  9. 9. Planul financiar
  10. 10. Potenţialul de dezvoltare a afacerii
  11. 11. Autoevaluare

Extras din proiect

1. Sumar

Afacerea pe care o propunem are în vedere preocuparea oamenilor pentru tradiţie dar mai ales pentru fotografie. Prin serviciile şi bunurile pe care le oferim pe piaţa dorim să înlocuim tradiţionala poză cu o imagine mult mai complexă care să plaseze turistul în diferite ipostaze şi situaţii. Ideea afacerii a survenit în urma observării entuziasmului cu care turiştii străini priveau porturile tradiţionale romaneşti. Dorinţa acestora de a rămâne cu o amintire viabilă reprezintă principala ipoteză în iniţierea acestei afaceri.

Managementul firmei este asigurat de iniţiatorii acestui plan de afceri: Dobri Adriana, Cornăţeanu Ana Maria, Grigore Alina, Horghidan Adelina studente în anul 2 în cadrul ASE, Facultatea de Comerţ. Pregătirea în domeniul economic constituie un avantaj în organizarea eficientă a procesului de producţie, o bună administrare a firmei şi o apreciere corectă a parametrilor economici. Iniţial, sursele de finanţare vor fi şi ele proprii, dar ne aşteptam la o extindere la un nivel superior, eventual la colaborări cu inverstitori străini.

Motivul de mândrie şi elementul definitoriu pentru succesul afacerii îl constituie costumele tradiţionale romaneşti.

Pentru a pune în aplicare ideea s-a analizat potenţialul turistic al ţării şi s-a constatat că turiştii, atât străini cât şi autohtoni doresc să rămână cu o amintire viabilă. În prezent singurele posibilităţi de a-şi satisafce aceste dorinţe constau în achiziţionarea de suveniruri. Pe lângă acestea un rol important îl au şi fotografiile care imortalizează momentele petrecute în locurile vizitate. Pornind de la premisa că tradiţia vinde se îmbină aceste elemente (fotografia şi tradiţia).

În România nu s-au afirmat întreprinderi cu acelaşi obiect de activitate, deci nu putem vorbi despre o concurenţă directă. SC Antic foto ar fi prima de acest gen la ora actuală, exista foarte multe şanse ca piaţa să se lărgească datorită oportunităţilor oferite de acest tip de activitate. Există însă o concurenţă indirectă care vizează firmele ce produc aceeaşi clasă de produse ca firma noastră.

De aceea atuurile pe care firma mizează sunt cele stabilite de studiile de piaţă şi sunt astfel concepute încât să răspundă nevoilor şi aşteptărilor clienţilor.

Politica firmei este aceea de a permanentiza legăturile cu clienţii săi astfel încât acestea să devină legături permanente cu nişte “clienţi fideli”.

Strategia de marketing va căuta mai întâi să creeze în rândul clienţilor notorietatea serviciului oferit. Mesajul pe care va caută să-l comunice Anticfoto va fi acela că oferă cele mai bune fotografii artistice, în costume originale specifice fiecărei zone geografice. Acest mesaj va fi comunicat printr-o varietate de mijloace. Primul va fi site-ul Web al firmei unde clienţii vor afla cele mai importante informaţii despre serviciul oferit şi programul deplasărilor noastre.

A doua metodă de marketing o va constitui publicitatea clasică în reviste de specialitate şi ziare locale. Publicitatea se va realiza prin mai multe modalităţi dintre care: spoturi publicitare la canalele tv şi radio locale (se va face în cadrul prezentării evenimentului pentru care noi ne aflam acolo), anunţuri publicitare în ziarele locale cu 5 zile înaintea sosirii noastre în acea localitate, afişe şi flyere, pliante cu prezentarea ofertelor întreprinderii şi site-ul firmei care va fi reactualizat mereu, în funcţie de programul activităţii noastre.

Promovarea vânzărilor se va realiza prin oferte speciale: reduceri de preţ, fotografii gratuite. Vânzarea personală este cel mai efficient instrument promoţional deoarece presupune o interacţiune directă între doi sau mai mulţi indivizi.

Obiectivele sunt :

-Înregistrarea unei creşteri clare şi semnificative la sfârşitul fiecărei activităţi;

-Realizarea unei creşteri constantă a penetrării pieţei, a clienţilor atraşi şi a calităţii serviciilor oferite.

Numeralul necesar e estimat la o valoare de 29 000 Ron. Cota de piaţă vizata de întreprinderea noastră pentru primul an de activitate este de 15-17%.

Pe termen lung se doreşte extinderea afacerii, în scopul obţinerii unui profit superior care va permite dezvoltarea şi cercetarea în acest domeniu.

Considerăm că această afacere are reale şanse de reuşită deoarece aşa cum vom demonstra în continuare, există o cerere în creştere pentru serviciile pe care le vom oferi, existând perspective de dezvoltare a afacerii.

Sunt lucruri care se pierd odată cu trecerea timpului. De altfel lumea e într-o continuă transformare şi schimbare. Absolut tot ce ne înconjoară e trecător. Într-o luptă continuă cu timpul necruţător încercam să amânăm cât mai mult ruperea de lucrurile pe care le iubim. Amintirea e tot ceea ce rămâne în urma experienţelor trăite. Fiecare perioadă a vieţii unui individ e marcată de momente unice care-i hrănesc sufletul. Deşi suntem motivaţi şi orientaţi către lucrurile palpabile care oferă o satisfacţie de moment noi am ales să ne bazăm pe lucruri spirituale care reda o parte din emoţiile pe care le încercăm de-a lungul vieţii.

Într-o societate în care tendinţa de modernizare este dominantă, putem vorbi despre preocuparea indivizilor, de materializare a propriei existenţe, noi reuşind astfel să răspundem cerinţelor lor de noutate.

Preview document

Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 1
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 2
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 3
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 4
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 5
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 6
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 7
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 8
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 9
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 10
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 11
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 12
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 13
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 14
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 15
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 16
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 17
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 18
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 19
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 20
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 21
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 22
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 23
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 24
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 25
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 26
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 27
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 28
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 29
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 30
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 31
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 32
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 33
Plan de Afacere SC AnticFoto SRL - Pagina 34

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afacere SC AnticFoto SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Studiul de piață prinvind cererea de contoare de apă rece și caldă pentru SC Victoria SA Arad și întocmirii unui plan de afaceri

CAPITOLUL I 1. ABORDAREA PLANULUI DE AFACERI DIN PUNCT DE VEDERE TEORETIC 1.1. NECESITATEA PLANIFICĂRII LA NIVELUL FIRMEI Întreprinzătorii sunt...

Plan de afacere - producerea și comercializarea vestimentației textile pentru femei

Plan de afacere 1.Afacerea 1.1.Prezentarea firmei S.C.”SunShine”SRL este o societate cu capital exclusiv privat, care isi va incepe activitatea...

Analiza sistemului informatic la un centru foto - Rational Rose

1. Descrierea proiectului: Se considera un centru foto care realizeaza, la comanda, diferite modele de fotografii,realizeaza developarea filmelor...

Plan de Afaceri Foto Pet

1. Afacerea propusă şi domeniul de activitate Foto Pet este o afacere medie care urmăreşte aducerea unui zâmbet pe faţa fiecărui proprietar de...

Plan de afaceri - Cofetăria Diet cookie

1. Sinteza Planului de Afaceri S.C. Diet Cookie SRL. este o firma a carei principala afacere este in sectorul tertiar (servicii), respectiv o...

Plan de afaceri SC DEA STUDIO SRL

Sinteza planului de afaceri În acest plan de afacere voi prezenta un proiect care stă la bază crearea unei noi întreprinderi, mai exact o...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?