Plan de Afaceri

Cuprins proiect Cum descarc?

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I. CONCEPTUL DE PLAN DE AFACERI 4
I.1. DEFINIREA AFACERII IN CONTEXTUL ECONOMIEI DE PIATA 4
I.1.1. Particularitatile mediului de afaceri in cazul functionarii intreprinderii moderne 6
I.1.2. Obiectivele fundamentale ale unei intreprinderi 9
I.2. PROFILUL INTREPRINZATORULUI 12
I.2.1. Intreprinzatorul - actor esential al economiei de piata 12
I.2.2. Caracteristici si aptitudini ale intreprinzatorului 15
I.2.3. Intreprinderea: concept si trasaturi 18
I.3.4. Realizarea, dezvoltarea si diversificarea afacerii 21
I.3. PLANUL DE AFACERI - CONSIDERATII GENERALE 24
I.4. ACTIVITATEA DE PLANIFICARE 29
I.5. ETAPELE UNUI PLAN DE AFACERI 33
I.5.1. Firma. Strategia si echipa de management 34
I.5.2. Piata firmei 37
I.5.3. Produsele si serviciile firmei 40
I.5.4. Vanzarea si promovarea 41
I.5.5. Planul financiar al firmei 44
CAPITOLUL II. PERFORMANTELE ECONOMICO-FINANCIARE ALE S.C. DECIROM S.A 46
II.1. PREZENTAREA FIRMEI 46
II.2. ANALIZA POZITIEI SI REZULTATELOR FINANCIARE 48 1
II.2.1. Analiza rentabilitatii 51
II.2.2. Analiza echilibrului financiar 53
II.2.3. Analiza lichiditatii si solvabilitatii 55
II.2.4. Analiza activelor si capitalurilor 58
CAPITOLUL III. IMPLEMENTAREA PROIECTULUI DE INVESTITII LA S.C. DECIROM S.A 63
III.1. OBIECTIVELE DE BAZA ALE PLANULUI DE AFACERI 65
III.2. PERSPECTIVELE TRAFICULUI DE MARFURI IN PORTUL CONSTANTA 66
III.3. STUDIUL PIETEI 67
III.4. ORGANIZARE, MANAGEMENT, RESURSE UMANE 74
III.5. INFORMATII SI PROGNOZE FINANCIARE 76
CONCLUZII 91
BIBLIOGRAFIE 94


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
In procesul conducerii intreprinderilor se intalnesc zilnic situatii care impun conducatorilor acestora sa analizeze deciziile fundamentale necesare a fi adoptate pentru a mentine in viata intreprinderea si daca este posibil, sa o si dezvolte.
In acest sens este utilizat un instrument optim de cristalizare a obiectivelor denumit ,,plan de afaceri" in care se precizeaza intentiile manageriale ale unei intreprinderi existente sau in viitor, metodele folosite la indeplinirea acestora, precum si rezultatele calculate anticipat pentru o perioada determinata de timp.
Lucrarea de fata prezinta importanta si necesitatea utilizarii planului de afaceri la nivel microeconomic si modul in care acesta concura la realizarea obiectivelor unei intreprinderi in conditii de eficienta si eficacitate maxime
Din punct de vedere structural lucrarea se prezinta astfel:
- Capitolul I ,,Conceptul de plan de afaceri" - reprezinta partea teoretica a lucrarii, cuprinzand elemente de baza asupra delimitarii in timp si spatiu a conceptului de plan de afaceri;
- Capitolul II ,,Performantele economico-financiare ale S.C. DECIROM S.A." - cuprinde prezentarea firmei si analiza principalilor indicatori economico-financiari evidentiind gradul de realizare a obiectivelor si principalele masuri de imbunatatire a activitatii economico-financiare;
- Capitolul III ,,Implementarea proiectului de investitii la S.C. DECIROM S.A." - reprezinta partea practica a lucrarii si descrie modul de realizare si implementare a proiectului de investitii si impactul acestuia asupra activitatii economice ale S.C. DECIROM S.A.
Evaluarea firmei a demonstrat capacitatea acesteia de a desfasura activitati de prestari servicii in conditii de eficienta maxima si de a face fata concurentei puternice, constituind punctul de plecare pentru implementarea proiectului de investitii.
3
CAPITOLUL I. CONCEPTUL DE PLAN DE AFACERI
I.1. DEFINIREA AFACERII IN CONTEXTUL ECONOMIEI DE PIATA
Piata actuala se caracterizeaza printr-o competitie accentuata, provocarile lansate de aceasta solicitand solutii si decizii inovatoare de actiune.
Competitia internationala, taxele, profiturile, bogatia, inflatia, recesiunea, locurile de munca, somajul, productivitatea, abundenta, insuficienta resurselor, informatizarea au un impact decisiv, ele determinand in parte si pe ansamblu optiunile si strategiile de afaceri.
De-a lungul anilor optiunile in afaceri s-au concentrat asupra procurarii de bunuri si servicii, metodele de producere si distributie fiind caracterizate de un grad ridicat de diversificare si extindere. Persoane creative, inovatoare au realizat noi produse, de neimaginat cu cativa ani in urma care au influentat decisiv standardele de viata. Exista inca oportunitati de fructificat pentru cei dornici si capabili sa isi asume riscurile unei noi afaceri.
Toti suntem conectati si afectati de dezvoltarea impetuoasa a mediului de afaceri, luand decizii zilnice asupra modului in care ne vom utiliza cat mai eficient veniturile.
Activitatea economica poate fi definita ca fiind lupta impotriva raritatii, proces complex ce reflecta faptele, actele, comportamentele si deciziile oamenilor cu privire
4
la atragerea si utilizarea resurselor economice in vederea producerii, circulatiei, repartitiei si consumului de bunuri in functie de nevoile si interesele economice. Activitatea economica este inainte de toate o activitate umana.
Un mod de a studia activitatea economica consta in studierea dorintelor si alegerilor pe care le fac oamenii. Cresterea veniturilor atrage dupa sine orientarea, dorinta pentru produse si servicii mai bune.
Putem concluziona ca sistemul economic nu poate produce niciodata suficient pentru a satisface complet necesitatile umane. Iata de ce este actuala cerinta unui sistem eficient de alocare a resurselor insuficiente in raport cu dorintele nelimitate de bunuri si servicii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Afaceri.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!