Plan de afaceri

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 3780
Mărime: 75.39KB (arhivat)
Publicat de: Elena B.
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. 1. Introducere
  2. 1.1 Informații generale
  3. 1.2 Rezultatul ideii de afaceri
  4. 1.3 Viziunea, misiunea, scopul, obiectivele și activitățile afacerii propuse
  5. 2. Descrierea afacerii
  6. 2.1 Amplasarea firmei și facilității
  7. 2.2 Detalii privind afacerea
  8. 2.3 Graficul Gantt al activităților cheie în implementarea ideii de afaceri
  9. 2.4 Managementul resurselor umane
  10. 3. Analiza poziției pe piață a firmei
  11. 3.1 Analiza cadrului actual al pieței
  12. 3.2 Profilul clienților, furnizorilor, distribuitorilor și al concurenților
  13. 3.3 Analia SWOT a afacerii propuse
  14. 4. Strategia și politica de marketing
  15. 4.1 Analiza mixului de marketing
  16. 4.2 Strategia și planul de marketing
  17. 5. Analiza financiară
  18. 5.1 Cheltuielile de investiție - management operațional
  19. 5.2 Sursele de finanțare
  20. 5.3 Previziunea veniturilor
  21. 5.4 Previziunea cheltuielilor operaționale

Extras din proiect

1. INTRODUCERE

1.1 Informații generale S.C MSB S.R.L

Informații generale

Denumirea ideii de afaceri

(proiect de investiție) Fruit Land, Freshy Fresh, Healthy and Strong, Bio Drink, Frutty Time

Numele și prenumele solicitantului Bădescu Ștefania-Costinela

Adresa solicitantului Str. Portului, nr.45, bl.Y1, sc.C, ap.56, et.3

Județul Constanța

Cod poștal 905500

Număr de telefon 0735631022

E-mail bstefaniaa@yahoo.com

Sediul firmei și al punctelor de lucru (localitatea și județul) Sediul firmei: Str. Portului, nr.45, bl.Y1, sc.C, ap.56, et.3

Surse de finanțare Surse proprii

Contribuție proprie (Lei - TVA inclus) 192.000 Lei (40.000€)

Număr de locuri de muncă ce urmează a fi create în urma implementării afacerii (Total)

2

Domeniul de activitate Producție Servicii Comerț Cod CAEN

X 5630 - Baruri și alte activități de servire a băuturilor

Alegerea locației respective s-a bazat pe următoarele criterii: numărul de oameni care frecventează zona, existența in vecinătate a unei săli de fitness, a unui salon de înfrumusetare, un supermarket, precum și a unui spațiu de tip afterschool destinat preșcolarilor si școlarilor.

1.2 Rezumatul ideii de afaceri

Motivul pentru care am ales băuturile de tip fresh și smoothie se datorează în mare parte obiceiului personal al fiecăruia dintre noi de a consuma această bautură. De asemenea, am remarcat tendința populației de a încerca să-și îmbunătățească alimentația. Afacerea noastră se va numi Fruit Land și va avea ca principale atribuții realizarea băuturilor naturale, achiziționarea constantă de materii prime.

Pe tot parcursul anului, fresh-ul sau smoothie-ul poate constitui o modalitate sănătoasă de a-ți potoli setea, poate contribui și la opținerea vitaminelor necesare funcționării cât mai sănătoase a organismului sau, pur și simplu, poate fi o modalitate de relaxare atât pentru copii, cât și pentru părinți/bunici.

Meniul este unul variat, există o listă cu mai multe sortimente de fresh-uri și smoothie-uri, însă clientul își poate alege fructele/legumele, astfel încât să își realizeze propria băutură. Prețurile băuturilor vor varia între 9-25 lei în funcție de sortimentul și gramajul ales.

Pentru început ne propunem să achiziționăm un aparat necesar realizării băuturilor, iar cel de-al doilea va fi adus din locuința proprie.

Pentru început promovarea se va realiza prin intermediul paginilor online precum Facebook și Instagram și prin atașarea de afise în locații de tipul școlilor, liceelor, salilor de fitness, dar și în clădiri de birouri.

1.3 Viziunea, misiunea, scopul, obiectivele și activitățile afacerii propuse

Pentru început afacerea se va rezuma doar la realizarea băuturilor, iar cu trecerea timpului în funcție de cum va evolua afacerea, se dorește deschiderea unei noi locații, extinderea primei locații cu scopul realizării unui spațiu de joacă pentru copii și achiziția unui autoturism pentru serviciul de delivery.

Drept misiune, Fruit Land va depune toate eforturile necesare pentru a crea un loc unic unde clienții pot socializa într-un mediu confortabil și relaxant în timp ce se bucură de cele mai bune băuturi sănătoase din oraș. Dorim să îi ajutăm pe clienții noștri să se elibereze de stresul acumulat zilnic, prin oferirea unei ambianțe plăcute, o locație plăcută, cu personal prietenos și produse de înaltă calitate. Cum am mai spus afacerea se va axa doar pe realizarea băuturilor sănătoase. Acestea vor fi realizate pe loc, în fața clientului și sunt destinate tuturor categoriilor de oameni.

Scopul acestei afaceri este de a crește numărul persoanelor care sunt adepte unui stil de viață sănătos, ținând cont că în ultima vreme numărul celor care se îndreaptă către acest segment este într-o continuă creștere.

Ca și obiective, firma își dorește crearea unei imagini cât mai apreciate, creșterea veniturilor firmei, creșterea profitului, dar și extinderea pe piața tuturor categoriilor de oameni, de la copii până la bătrâni.

În realizarea obiectivelor, pentru început vom împărți mostre din respectivele băuturi în zonele mai populate din oraș, cum ar fi intrările în supermarket-uri, în instituțiile de învățământ, dar și în primărie, iar pentru a ne identifica mai ușor vom imprima pe eticheta sticluței în care se vor afla băuturile, imaginea locației, însoțită de adresa acesteia. În prima lună, în weekend vor fi organizate mici evenimente, săptămânal schimbându-se tema, spre exemplu: în primul weekend, special pentru copii va fi invitat un clown, în cel de-al doilea weekend va avea loc un mic recital al unor cântăreți locali, etc.

Preview document

Plan de afaceri - Pagina 1
Plan de afaceri - Pagina 2
Plan de afaceri - Pagina 3
Plan de afaceri - Pagina 4
Plan de afaceri - Pagina 5
Plan de afaceri - Pagina 6
Plan de afaceri - Pagina 7
Plan de afaceri - Pagina 8
Plan de afaceri - Pagina 9
Plan de afaceri - Pagina 10
Plan de afaceri - Pagina 11
Plan de afaceri - Pagina 12
Plan de afaceri - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Plan de afaceri.docx

Alții au mai descărcat și

Plan de Afaceri - Cultivarea Legumelor

I.DESCRIEREA AFACERII Misiunea firmei Firma S.C. AGRO ECOLOGIC S.R.L este o firmă care are ca obiectiv de activitate producţia de legume în...

Plan de afaceri - societatea Agro-Dany SRL întocmit în scopul extinderii activității firmei

SUMAR Planul de afaceri intocmit serveste pentru estimarea posibilitatilor de dezvoltare si extindere a firmei Agro-Dany S.R.L., ce se doreste a...

Managementul proiectelor în afaceri - deschiderea unei săli de fitness - Student Fit

Etapa I - Introducere Am ales sa intemeiez aceasta afacere deoarece am considerat ca este o oportunitate foarte buna atat pentru mine cat si...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Plan de afaceri la SC Vinex SA Pitești

INTRODUCERE Planificarea, transpunerea in practica si adaptarea la schimbarile survenite in mediul ambient al firmei raman unele dintre cele mai...

Business plan - metodă statistică de fundamentare a strategiilor economice

INTRODUCERE În lumea de azi, managerii sunt confruntaţi cu probleme complexe şi situaţii noi.Ei trebuie să asigure folosirea eficientă a...

Planul de Afaceri

CAPITOLUL I . Consideraţii generale privind planul de afaceri I .1. Ce este planul de afaceri? În lansarea unei afaceri sau în extinderea uneia...

Plan de afaceri - instrument al managementului la sucursala de furnizare și distribuție a energiei electrice Baia Mare

INTRODUCERE În întreaga lume o importanţă din ce în ce mai mare o prezintă preocuparea specialiştilor pentru definirea noilor concepte de afaceri...

Managementul internațional aplicat în cadrul companiei SC Roli Trans SRL

INTRODUCERE Oamenii se decid să înceapă o afacere din diverse raţiuni: pentru câştig, pentru independentă sau pur şi simplu din disperare,...

Plan de afaceri pentru dezvoltarea unei societăți comerciale SC Atic SRL

CAPITOLUL I FUNDAMENTAREA TEORETICĂ A UNUI PLAN DE AFACERI 1.1 INTRODUCERE În actuala situaţie economică din ţara noastră, marcat de instalarea...

Elaborarea unui plan de afaceri la SC Kligor SRL - Tecuci

Capitolul 1. Importanţa planului de afaceri pentru materializarea proiectelor în comerţ 1.1. Definirea, rolul şi funcţiile planului de afaceri...

Studiul de piață prinvind cererea de contoare de apă rece și caldă pentru SC Victoria SA Arad și întocmirii unui plan de afaceri

CAPITOLUL I 1. ABORDAREA PLANULUI DE AFACERI DIN PUNCT DE VEDERE TEORETIC 1.1. NECESITATEA PLANIFICĂRII LA NIVELUL FIRMEI Întreprinzătorii sunt...

Ai nevoie de altceva?