1. Sinteza planului de afaceri 4 2. Afacerea 2.1. Descrierea ideii de afacere 5 2.2. Descrierea societatii 6 3. Piata 3.1. Clientii 9 3.2. Produsele 10 3.3. Concurenta 11 3.4. Distributia 16 3.5. Promovarea 16 4. Organizarea si managementul Conditii necesare pentru realizarea activitatii propuse 17 Procesul de productie 18 Utilaje si echipamente 21 Conducerea 22 Personalul 23 5. Previziuni financiare Previziunea veniturilor 24 Previziunea cheltuielilor 31 Estimarea resurselor necesare demararii afacerii 37 Bugetul de venituri si cheltuieli 38 Situatia previzionata a cheltuielilor 38 6. Anexe 39
1. Sinteza planului de afaceri Acest plan de afaceri a fost elaborat cu scopul evaluarii ideii de afaceri ce presupune cultivarea in sere a florilor si a plantelor pentru gradina. Activitatea se va desfasura in localitatea Arad, serele si punctul de lucru fiind plasate pe o suprafata de 2000 mp aflata in proprietatea unei asociate. Serele vor fi construite de catre o firma specializata in asemenea constructii. Resursele necesare demararii afacerii au fost apreciate la 323071 Ron. Acestea vor proveni atat din surse proprii, cat si imprumutate. Astfel din sursele proprii se va asigura o suma de 265000 Ron capiatal social, aport al asociatelor, atat in bani cat si in natura. Sursele imprumutate sunt reprezentate de un credit bancar in valoare de 26 800 Ron, la o rata anuala a dobanzii de 20%. Piata tinta este formata din firmele a caror obiect de activitate il reprezinta amenajarile peisagistice, fiind oferite de catre societate o serie de produse si servicii. Conducerea operativa va fi asigurate de catre doamna Duca Laura, ca director general si de catre doamna Lazar Alexandra ca director comercial. Consideram ca experienta si profesionalismul doamnei Duca Laura este un punct forte pentru succesul afacerii, asigurand astfel continua dezvoltare a acesteia. In urma previziunilor realizate, rezulta ca afacerea este una viabila, rezultatele estimate in conditii pesimiste confirmand de asemenea sansele mari de reusita in viitor. 2. Afacerea 2. 1. Descrierea ideii de afacere Prin intermediul societatii se realizeaza productia de flori si arbusti care sa fie utilizati pentru amenajarea gradinilor si a spatiilor verzi. Ideea de afaceri a pornit de la dezvoltarea sectorului imobiliar, de la faptul ca in ultima perioada acest sector s-a bazat foarte mult pe constructia de case. Amenajarea gradinilor aferente locuintei a devenit o necesitate care permite de asemenea si dezvoltarea societatilor care au ca si obiect de activitate arhitectura peisagistica. Aceasta afacere urmareste in cea mai mare masura asigurarea cu flori, arbusti, verdeata a unor astfel de societati, bazandu-se pe faptul ca in ultima vreme tot mai multe persoane investesc in spatiile verzi. In desfasurarea activitatiilor sale, societatea pleaca de la nevoia oamenilor care locuiesc la casa de a avea un colt de natura frumos si armonios amenajat, in care verdeata, florile viu colorate si arbustii impodobesc peisajul. Deoarece nu e de ajuns doar sa amenajezi un spatiu verde si apoi sa il abandonezi, deoareace gradina trebuie permanent ingrijita penru a fi mereu frumoasa, proaspata, vie societatea asigura de asemena servicii pentru intretinere. In acest fel gradina va deveni un refugiu care va oferi relaxarea, linistea si bucuria de care oricine are nevoie dupa agitatia orelor de munca. Misiunea noastra este sa cream o societate care sa se distinga ca si element de marca pe piata floriculturii si sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientilor nostri. Strategia Managementul companiei urmareste patrunderea si largirea pozitiei pe piata. Pe baza cunostiintelor dobandite, intreprinderea va adopta o strategie indreptata spre diferentierea calitativa fata de oferta concurentei. Avand in vedere ca mai exista societati care dasfasoara acest tip de activitate, aceasta strategie este cea mai performanta pentru atragerea si mentinerea clientilor tinta. Scop si obiective Societatea Floresa intentioneaza sa se impuna pe piata aradeana prin calitatea produselor si a serviciilor oferite. Obiectivele sunt stabilite pe o perioada de 3 ani si vizeaza: - atingerea in primii 3 ani a unei cote de piata de 30%. - introducerea pe piata romaneasca a unor noi specii de flori si de arbusti - imbunatatirea relatiei de colaborare cu fiecare din clientii nostri - fidelizarea clentiilor - realizare de amenajari peisagistice Pentru realizarea obiectivelor se are in vedere: - ridicarea calitatii produsului, orientarea catre satisfacerea cerintelor si asteptarilor clientilor, promovarea unui sistem de valori in care primeaza calitatea - largirea sortimentului produsului - ridicarea nivelului de deservire post-vanzare; - stabilirea unui pret convenabil pentru toate paturile sociale; - punerea accentului pe cresterea constanta a nivelului de pregatire teoretica si practica a tuturor angajatiilor, asigurarea unei comunicari reale si a muncii in echipa;
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.