Cuprins
- 1. SINTEZA PLANULUI DE AFACERI
- 1.1.Descrierea ideii de afacere 2
- 1.2.Misiunea 2
- 1.3. Strategia 3
- 1.4. Scop şi obiective 3
- 2. DESCRIEREA SOCIETĂŢII 3
- 3. ANALIZA PIEŢEI 5
- 3.1. Clienţii 5
- 3.2. Segmentul de piaţă vizat 5
- 3.3. Produsele 5
- 3.4. Furnizorii 8
- 3.5. Concurenţii 8
- 4. MARKETINGUL AFACERII 9
- 4.1. Produsele 9
- 4.2. Promovarea 10
- 4.3. Distribuţia 10
- 4.4. Preţul 11
- 5. ELEMENTE FINANCIARE 11
- 6.CONCLUZII 17
Extras din proiect
1. SINTEZA PLANULUI DE AFACERI
Acest plan de afaceri a fost elaborat cu scopul implementării ideii de afaceri care presupune realizarea de bijuterii fantezie şi mărţişoare.
S.C. „M’jewelry” S.R.L. se înfiinţează având doi asociate şi anume:Miuleasa Florian şi Tunsanu Nicoleta. Sediul social al firmei va fi situat la adresa: Str.Vegetatiei, Nr. 6, apartament 13,Timisoara , iar capitalul social al acesteia va fi de 1000 Lei, împărţit în 20 de părţi sociale în valoare unitară de 50 lei.
Activitatea se va desfăşura pe o suprafata de 40 mp, la sediul mai sus menţionat, proprietate personală a unuia dintre asociati, iar la baza desfăşurării activităţii s-a semnat un contract de comodat pe o perioadă de 2 ani cu posibilitate de prelungire. Resursele necesare demarării afacerii au fost apreciate la 11423 Ron. Acestea vor proveni din surse proprii.
Conducerea operativă va fi asigurată de către Miuleasa Florian, ca director general şi de către domnişoara Tunsanu Nicoleta ca director comercial.Considerăm că experienţa şi profesionalismul domnului Miuleasa Florian constituie un punct forte pentru succesul afacerii, asigurând astfel continua dezvoltare a acesteia.
În urma previziunilor realizate, rezultă că afacerea este una viabilă, rezultatele estimate în condiţii pesimiste confirmând de asemenea şansele mari de reuşită în viitor.
1.1 Descrierea ideii de afacere
Prin intermediul societăţii se realizează bijuterii fantezie şi hand made, care pot fi vândute pe tot parcursul anului şi mărţişoare, care se vor vinde doar în luna lui mărţişor.
Ideea de afacere a pornit de la faptul că mărţişorul, obicei stravechi, şi-a păstrat tradiţia de-a lungul timpului, semnificând pentru noi toţi sfârşitul iernii şi venirea primăverii, iar bijuteriile sunt cadoul cel mai potrivit pentru orice persoană, indiferent de ocazie. Atât mărţişoarele cât şi bijuteriile se oferă mamelor şi femeilor care ne luminează viaţa ca semn de preţuire şi respect.
Piaţa ţintă este formată atât din persoane fizice, oameni care iubesc frumosul şi cărora le place să-şi facă o bucurie lor sau persoanelor dragi, cât şi juridice în cazul mărţişoarelor.
1.2. Misiunea
Misiunea noastră este să creăm o societate care să se distingă ca şi element de marcă pe piaţa bijuteriilor şi marţişoarelor hand made şi să oferim cea mai simplă, convenabilă şi eficientă metodă de a satisface preferinţele clienţilor noştri.
Pe termen lung, asociati îşi propun un grad mare de cunoaştere al produselor oferite în rândul potenţialilor clienţi de pe plan local şi nu numai, actualizarea desing-ului bijuteriilor în funcţie de tendinţele pieţei, respectarea calităţii cerute, iar nu în cele din urmă menţinerea unui flux continuu de clienţi în vederea asigurării unui profit continuu.
1.3. Strategia
Managementul companiei urmăreşte pătrunderea şi lărgirea poziţiei pe piaţă. Pe baza cunoştinţelor dobândite, întreprinderea va adopta o strategie îndreptată spre diferenţierea calitativă faţă de oferta concurenţei.
Având în vedere că mai există societăţi care dăsfăşoară acest tip de activitate, această strategie este cea mai performantă pentru atragerea şi menţinerea clienţilor ţintă.
I.4. Scop şi obiective
Obiectivul acestui plan de afaceri este impunerea pe piaţa timişoreană prin calitatea şi unicitatea produselor comercializate. Societatea M’jewelry intenţionează să se impună pe piaţa timisoreana prin calitatea produselor şi a serviciilor oferite. Obiectivele sunt stabilite pe o perioadă de 2 ani şi vizează:
- atingerea în primii 2 ani a unei cote de piaţă de 20%
- introducerea pe piaţa locala a noilor modele de bijuterii
- introducerea pe piaţa locala a martisoarelor hand made personalizate
- îmbunătăţirea relaţiei de colaborare cu fiecare din clienţii noştri
- fidelizarea clenţiilor.
Pentru realizarea obiectivelor se are în vedere:
- ridicarea calităţii produselor, orientarea către satisfacerea cerinţelor şi aşteptărilor clienţilor, promovarea unui sistem de valori în care primează calitatea
- lărgirea sortimentului produsului;
- stabilirea unui preţ convenabil ;
- punerea accentului pe creşterea constantă a nivelului de pregătire teoretică şi practică a angajaţiilor, asigurarea unei comunicări reale şi a muncii în echipă.
2. DESCRIEREA SOCIETĂŢII
Denumirea şi sediul societăţii
Denumirea societăţii comerciale este S.C. M’jewelry SRL.
Potrivit cererii de înmatriculare nr. 15/ 10.06.2011, societatea este înmatriculată la Camera de Comerţ şi Industrie a Judeţului Timis - Oficiul Registrul Comerţului cu nr. J 35/1465/2011, cu cod fiscal R 6581068.
Firma are sediul în oraşul Timisoara, str. Vegetatiei, nr.6,ap13 Jud. Timiş
- telefon/ fax : 0256 222222
- mobil: 0746 961690
Preview document
Conținut arhivă zip
- Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M'jewelry SRL.doc