Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL

Proiect
8.8/10 (4 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 4092
Mărime: 61.79KB (arhivat)
Publicat de: Stancu Chirilă
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Calin Silas
UNIVERSITATEA DE VEST DIN TIMISOARA FACULTATEA DE ECONOMIE SI DE ADMINISTRARE A AFACERILOR

Cuprins

  1. 1. SINTEZA PLANULUI DE AFACERI
  2. 1.1.Descrierea ideii de afacere 2
  3. 1.2.Misiunea 2
  4. 1.3. Strategia 3
  5. 1.4. Scop şi obiective 3
  6. 2. DESCRIEREA SOCIETĂŢII 3
  7. 3. ANALIZA PIEŢEI 5
  8. 3.1. Clienţii 5
  9. 3.2. Segmentul de piaţă vizat 5
  10. 3.3. Produsele 5
  11. 3.4. Furnizorii 8
  12. 3.5. Concurenţii 8
  13. 4. MARKETINGUL AFACERII 9
  14. 4.1. Produsele 9
  15. 4.2. Promovarea 10
  16. 4.3. Distribuţia 10
  17. 4.4. Preţul 11
  18. 5. ELEMENTE FINANCIARE 11
  19. 6.CONCLUZII 17

Extras din proiect

1. SINTEZA PLANULUI DE AFACERI

Acest plan de afaceri a fost elaborat cu scopul implementării ideii de afaceri care presupune realizarea de bijuterii fantezie şi mărţişoare.

S.C. „M’jewelry” S.R.L. se înfiinţează având doi asociate şi anume:Miuleasa Florian şi Tunsanu Nicoleta. Sediul social al firmei va fi situat la adresa: Str.Vegetatiei, Nr. 6, apartament 13,Timisoara , iar capitalul social al acesteia va fi de 1000 Lei, împărţit în 20 de părţi sociale în valoare unitară de 50 lei.

Activitatea se va desfăşura pe o suprafata de 40 mp, la sediul mai sus menţionat, proprietate personală a unuia dintre asociati, iar la baza desfăşurării activităţii s-a semnat un contract de comodat pe o perioadă de 2 ani cu posibilitate de prelungire. Resursele necesare demarării afacerii au fost apreciate la 11423 Ron. Acestea vor proveni din surse proprii.

Conducerea operativă va fi asigurată de către Miuleasa Florian, ca director general şi de către domnişoara Tunsanu Nicoleta ca director comercial.Considerăm că experienţa şi profesionalismul domnului Miuleasa Florian constituie un punct forte pentru succesul afacerii, asigurând astfel continua dezvoltare a acesteia.

În urma previziunilor realizate, rezultă că afacerea este una viabilă, rezultatele estimate în condiţii pesimiste confirmând de asemenea şansele mari de reuşită în viitor.

1.1 Descrierea ideii de afacere

Prin intermediul societăţii se realizează bijuterii fantezie şi hand made, care pot fi vândute pe tot parcursul anului şi mărţişoare, care se vor vinde doar în luna lui mărţişor.

Ideea de afacere a pornit de la faptul că mărţişorul, obicei stravechi, şi-a păstrat tradiţia de-a lungul timpului, semnificând pentru noi toţi sfârşitul iernii şi venirea primăverii, iar bijuteriile sunt cadoul cel mai potrivit pentru orice persoană, indiferent de ocazie. Atât mărţişoarele cât şi bijuteriile se oferă mamelor şi femeilor care ne luminează viaţa ca semn de preţuire şi respect.

Piaţa ţintă este formată atât din persoane fizice, oameni care iubesc frumosul şi cărora le place să-şi facă o bucurie lor sau persoanelor dragi, cât şi juridice în cazul mărţişoarelor.

1.2. Misiunea

Misiunea noastră este să creăm o societate care să se distingă ca şi element de marcă pe piaţa bijuteriilor şi marţişoarelor hand made şi să oferim cea mai simplă, convenabilă şi eficientă metodă de a satisface preferinţele clienţilor noştri.

Pe termen lung, asociati îşi propun un grad mare de cunoaştere al produselor oferite în rândul potenţialilor clienţi de pe plan local şi nu numai, actualizarea desing-ului bijuteriilor în funcţie de tendinţele pieţei, respectarea calităţii cerute, iar nu în cele din urmă menţinerea unui flux continuu de clienţi în vederea asigurării unui profit continuu.

1.3. Strategia

Managementul companiei urmăreşte pătrunderea şi lărgirea poziţiei pe piaţă. Pe baza cunoştinţelor dobândite, întreprinderea va adopta o strategie îndreptată spre diferenţierea calitativă faţă de oferta concurenţei.

Având în vedere că mai există societăţi care dăsfăşoară acest tip de activitate, această strategie este cea mai performantă pentru atragerea şi menţinerea clienţilor ţintă.

I.4. Scop şi obiective

Obiectivul acestui plan de afaceri este impunerea pe piaţa timişoreană prin calitatea şi unicitatea produselor comercializate. Societatea M’jewelry intenţionează să se impună pe piaţa timisoreana prin calitatea produselor şi a serviciilor oferite. Obiectivele sunt stabilite pe o perioadă de 2 ani şi vizează:

- atingerea în primii 2 ani a unei cote de piaţă de 20%

- introducerea pe piaţa locala a noilor modele de bijuterii

- introducerea pe piaţa locala a martisoarelor hand made personalizate

- îmbunătăţirea relaţiei de colaborare cu fiecare din clienţii noştri

- fidelizarea clenţiilor.

Pentru realizarea obiectivelor se are în vedere:

- ridicarea calităţii produselor, orientarea către satisfacerea cerinţelor şi aşteptărilor clienţilor, promovarea unui sistem de valori în care primează calitatea

- lărgirea sortimentului produsului;

- stabilirea unui preţ convenabil ;

- punerea accentului pe creşterea constantă a nivelului de pregătire teoretică şi practică a angajaţiilor, asigurarea unei comunicări reale şi a muncii în echipă.

2. DESCRIEREA SOCIETĂŢII

Denumirea şi sediul societăţii

Denumirea societăţii comerciale este S.C. M’jewelry SRL.

Potrivit cererii de înmatriculare nr. 15/ 10.06.2011, societatea este înmatriculată la Camera de Comerţ şi Industrie a Judeţului Timis - Oficiul Registrul Comerţului cu nr. J 35/1465/2011, cu cod fiscal R 6581068.

Firma are sediul în oraşul Timisoara, str. Vegetatiei, nr.6,ap13 Jud. Timiş

- telefon/ fax : 0256 222222

- mobil: 0746 961690

Preview document

Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 1
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 2
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 3
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 4
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 5
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 6
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 7
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 8
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 9
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 10
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 11
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 12
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 13
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 14
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 15
Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M’jewelry SRL - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afaceri pentru Evaluarea Ideii de Afaceri SC M'jewelry SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Business plan - metodă statistică de fundamentare a strategiilor economice

INTRODUCERE În lumea de azi, managerii sunt confruntaţi cu probleme complexe şi situaţii noi.Ei trebuie să asigure folosirea eficientă a...

Planul de Afaceri

CAPITOLUL I . Consideraţii generale privind planul de afaceri I .1. Ce este planul de afaceri? În lansarea unei afaceri sau în extinderea uneia...

Plan de afaceri - Net Design

IDEEA AFACERII În ultimii ani piata serviciilor care au la baza Internetul (si implicit designul de pagini web) a cunoscut un progres...

Importanța planului de afaceri pentru finanțarea start-up-urilor

INTRODUCERE În această lucrare, va fi prezentată activitatea de demarare a unei afaceri, prin înfiinţarea unui IMM, ce va avea forma juridică de...

Plan de Dezvoltare a Terenului de Sport

Introducere În ultimul deceniu oamenii sunt tot mai preocupţi de un stil de viaţă sănătos şi este cunoscut faptul că exerciţiile fizice ajută la...

Plan de Afaceri - Hotel Al Monte

1. Sumarul planului de afaceri 1.1 Obiective Supremaţie de piaţă Extinderea, prin furnizarea în mod continuu de produse, servicii, soluţii utile...

Plan de afaceri - înființarea unei prese de ulei

1.Introducere Planul de afaceri este o lucrare complexă care se întocmeşte atunci când apare o afacere nouă, o investiţie importantă, când este...

Plan de Afaceri

Capitolul 1: Sinteza planului de afaceri Prezentul plan de afaceri este realizat în vederea estimării sustenabilității ideii de afacere propuse...

Ai nevoie de altceva?