Extras din proiect
1. Prezentare generală
S.C. ErgoStyle S.R.L. , formă juridică - societate cu răspundere limitată -, cu capital integral privat românesc şi având ca asociaţi pe Focşa Laura şi Enache Mihaela (studente ale Facultăţii de Inginerie Tehnologică în cadrul Universităţii Transilvania Braşov) are ca principal obiectiv producerea de scaune ergonomice, dat fiind faptul că pe piaţa braşoveană nu există o fabrică producătoare de scaune ergonomice. Tocmai de aici a şi pornit ideea noastră: de a crea un nume şi un loc bine definit în oraşul de la poalele Tâmpei.
Ideea de a realiza scaune ergonomice nu este una nouă, însă firma noastră caută acel ceva care să o propulseze înainte, acel ceva care se numeşte şi astăzi calitate şi profesionalism, dorind să realizeze scaune personalizate. Pentru început vom desfăşura o activitate de dimensiuni reduse, o activitate de ambalare şi asamblare, desfăşurată într-un spaţiu restrâns , pe care îl vom închiria, interesul fiind să ne facem cunoscuţi cu produse de calitate şi la preţuri relativ scăzute, urmând ca pe viitor să ne extindem, să ne ridicăm propria noastră hală şi să desfăşurăm cu succes activitatea.
2. Scopul şi obiectul de activitate al societăţii
S.C. ErgoStyle S.R.L. este o societate specializată în proiectarea şi fabricaţia scaunelor ergonomice, preocuparea noastră permanentă fiind extinderea gamei de produse, în vederea plierii pe cerinţele tot mai diversificate ale pieţei, precum şi îmbunătăţirea continuă a calităţii mobilierului pe care îl producem.
S.C. ErgoStyle S.R.L. are o ofertă ce acoperă 3 domenii :
Scaune Ergonomice De Birou;
Scaune Ergonomice Pentru Instituţii De Învăţământ;
Scaune Ergonomice pentru regim Hotelier şi Baruri
Scopul societaţii este de a genera profit prin realizarea activităţilor cuprinse în obiectul ei de activitate.
Dintre cele mai importante activităţi desfăşurate de către ErgoStyle S.R.L., care corespund cu codificările utilizare în planul de conturi contabil se numără următoarele:
• Producerea şi asamblarea scaunelor ergonomice
• Personalizarea tapiţăriilor
• Alte activităţi anexe de transport
• Alte activităţi de servicii prestate pe baza de comandă către persoane fizice sau juridice
3. Obiectivele firmei
a). Obiective pe termen lung
• Acoperirea unor segmente din piaţa externă prin încheierea de contracte pentru executări de lucrări şi prestări servicii
• Investiţii în vederea achiziţionării de maşini şi utilaje de ultimă generaţie, pentru creşterea prductivităţii muncii şi reducerea costurilor
b). Obiective pe termen mediu
• Îmbunătăţirea continuă a metodelor utilizate în procesul de producere, proiectare, montare, personalizare
• Îmbunătăţirea condiţiilor de muncă, modernizarea şi înnoirea dotărilor din sectoarele de lucru
• Analiza neconfomităţilor de la toate nivelurile organizaţiei şi dezvoltarea de acţiuni preventive şi corective
• Dotarea cu calculatore de ultimă generaţie, în vederea proiectării unor modele revoluţionare de scaune ergonomice şi dotarea cu softul necesar
• Lărgirea volumului activităţii productive, care va ocupa 75% din capacitatea de producţie a Societăţii, restul de 25% fiind acoperit de activitatea de servicii;
c). Obiectve pe termen scurt
• Respectarea clauzelor contractuale din contractele încheiate cu furnizorii de materii prime şi materiale, dar şi cu beneficiarii, prin finalizarea proiectelor luate în angajament
• Crearea unei clientele stabilă atât pentru activitatea de prestări servicii cât şi pentru activitatea de producţie;
• Atingerea unui grad de utilizare a capacităţii de producţie de 75 % ;
5. Conducerea şi personalul societăţii
1. Echipa managerială
Societatea va fi condusă de patronul acesteia şi de un contabil .
Managerul va coordona întreaga activitate, va angaja şi controla personalul, se va ocupa direct de problemele de producţie, precum şi de contractare pentru aprovizionare şi desfacere.
Menţionăm că managerul are o experienţă de conducere de 15 de ani într-o întreprindere industrială şi de asemenea are experienţă ca tehnician specialist în industria mobiliară.
Contabilul care va ţine evidenţele financiare şi contabile ale firmei, are o vastă experienţă în domeniu lucrând anterior ca şef-contabil la o societate cu profil asemănător, în prezent fiind şi contabilul magazinului.
2. Personalul direct productiv
Personalul de care dispune societatea noastră este instruit cu studii superioare în domeniul ingineriei, managementului, marketing şi juridic pentru realizarea unei bune compatibilităţi între conducere şi subordonaţii firmei
Numărul de angajaţi e prevăzut a fi în jur de aproximativ 7 angajaţi calificaţi în toate meseriile necesare activităţii societăţii:
• o persoană tapiţare
• o persoană tăiere stofă , pregătire tapiţare
• o persoană montare scaun şi punere în cutii
• un croitor
• un gestionar
• o secretară
• un agent
Preview document
Conținut arhivă zip
- Plan de Afaceri SC ErgoStyle SRL.doc