Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 6565
Mărime: 55.36KB (arhivat)
Publicat de: Gheorghe Lupu
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ioan Ciobanu

Cuprins

  1. 1. Compania ENDAVA – Generalităţi 1
  2. 1.1. Viziunea companiei 1
  3. 1.2. Practici Business 2
  4. 1.2.1. Managementul proiectelor 2
  5. 1.2.2. Dezvoltare software 3
  6. 1.2.3. Managementul riscurilor 3
  7. 1.2.4. Managementul serviciilor 3
  8. 1.2.5. Standarde de calitate 3
  9. 1.2.6. Parteneriate strategice şi certificări 3
  10. 1.3. Parteneri Endava 3
  11. 1.4. Domenii de expertiză 3
  12. 1.4.1. Servicii Financiare 3
  13. 1.4.2. Telecomunicaţii şi Media 3
  14. 1.4.3. Servicii Profesionale 3
  15. 1.5. Prezenţa pan-europeană 3
  16. 2. Organizarea tranzacţiilor economice internaţionale 3
  17. 2.1. Modele contractuale 3
  18. 2.1.1. Consultanţă 3
  19. 2.1.2. Proiecte cu preţ fix 3
  20. 2.1.3. Echipe extinse 3
  21. 2.1.4. Servicii de mentenanţă şi suport 3
  22. 2.2. Compartimente cu atribuţii specifice pieţei externe 3
  23. 2.3. Participarea la negocierea afacerilor internaţionale 3
  24. 2.4. Intermediari 3
  25. 3. Principalele metode utilizate pentru protecţia împotriva riscurilor specifice tranzacţiilor economice internaţionale 3
  26. 4. Eficienţa afacerilor economice internaţionale 3
  27. 5. Studii de caz 3
  28. 5.1. CISION WORLDWIDE 3
  29. 5.2. CABLE & WIRELESS 3

Extras din proiect

1. Compania ENDAVA – Generalităţi

Endava este o companie de servicii IT cu centre de dezvoltare şi suport în Marea Britanie şi Europa de Est. Are experienţă în consultanţă IT, dezvoltarea, implementarea şi managementul unor aplicaţii critice de business pentru unele din cele mai mari companii din lume din domeniile: servicii financiare, telecomunicaţii, media şi servicii profesionale.

Endava este o companie de servicii IT cu peste 500 de angajaţi, având sediul central la Londra şi centre de dezvoltare şi suport în Marea Britanie (Londra, Oxford), SUA (New York), România (Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi) şi Moldova (Chişinău, Cahul).

Modelul nostru de business se bazează pe expertiză specifică pentru domeniile cărora ne adresăm, un model de livrări flexibil care foloseşte combinaţia optimă de resurse IT, respectiv o prezenţă pan-europeană care ne oferă acces la cei mai buni specialişti IT din Europa de Est şi Europa de Vest. Aceşti trei factori cumulaţi ne permit să urmăm o abordare cu rezultate demonstrate în livrarea de proiecte cu riscuri şi costuri reduse către clienţii noştri, simultan cu creşterea productivităţii şi a flexibilităţii.

Endava are capabilităţi pentru a asigura suport clienţilor pe parcursul întregului ciclu de viaţă IT printr-o ofertă competitivă de servicii, alături de un set de modele contractuale şi o alternativă valoroasă de Nearshore outsourcing, care permit clienţilor noştri să soluţioneze problemele de business într-un mod flexibil şi cu costuri reduse.

1.1. Viziunea companiei

Viziunea Endava este să devină unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii IT profesionale implicând cei mai buni specialişti din Europa de Est şi din Europa de Vest.

Prin toate activităţile pe care le desfăşoară compania urmăreşte:

a) Dezvoltă parteneriate solide cu clienţii. Endava dezvoltă şi menţine parteneriate pe termen lung şi bazate pe încredere cu clienţii prin aplicarea modelului de business, care să-i ajute în realizarea obiectivelor lor. Comunicarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii se realizează din locaţiile cele mai apropiate de aceştia, iar obiectivul Endava este să le ofere pe termen lung un grad de risc mai redus, un nivel mai ridicat de calitate şi o productivitate mai mare.

b) Acţionează ca o singură echipă. Este o abordare unitară şi utilizează un singur set de procese indiferent de locaţie, ceea ce permite să furnizeze clienţilor săi servicii la un nivel constant de calitate.

c) Implică cei mai buni specialişti. Endava este permanent în căutarea celor mai talentaţi profesionişti IT şi a celor mai experimentaţi consultanţi de business. Oferă un mediu care favorizează acumularea de cunoştinţe şi schimbul de experienţă, încurajând membrii echipei Endava să-şi dezvolte competenţele şi potenţialul creator. Promovează profesioniştii proactivi şi îi susţine pentru a-şi dezvolta abiltăţile necesare de lideri.

d) Aplică cele mai bune practici în domeniu. Endava consideră că parteneriatele şi certificările tehnice, precum şi implementarea celor mai bune practici de lucru, sunt critice pentru a oferi clienţilor săi soluţii IT competitive şi pentru dezvoltarea organizaţiei.

e) Sprijiniă mediul economic. Fiind una dintre cele mai mari organizaţii de servicii IT din Europa de Est, doreşte să aibă o contribuţie pozitivă la dezvoltarea economică a ţărilor unde avem operaţiuni prin facilitarea dezvoltării profesionale a membrilor echipei, sprijinirea proiectelor ONG-urilor locale şi implicarea în asociaţiile profesionale din domeniul IT şi iniţiativele acestora.

1.2. Practici Business

Endava consideră că există avantaje semnificative în implementarea celor mai bune practici în domeniu. Această abordare a fost cheia succesului şi stă la baza planurilor strategice şi de dezvoltare tehnică.

1.2.1. Managementul proiectelor

Echipa de management de proiecte, responsabilă de implementarea celor mai bune practici, are un rol critic pentru capacitatea companiei de a livra cu succes programe IT. Pentru toate proiectele se utilizează metodologia de management de proiect Prince 2, fiind aplicate procese riguroase de iniţiere a proiectului şi verificări continue pentru a asigura atingerea standardelor de cost, calitate şi îndeplinirea specificaţiilor cerute.

1.2.2. Dezvoltare software

Endava alege metodologia de dezvoltare software pentru fiecare proiect în parte conform cerinţelor specifice ale clientului şi a modelului contractual.

Metodologia proprie Endava este adaptată nevoilor proiectului, în special în cazul dezvoltării iterative sau structurate, în timp ce metodologia Agile (SCRUM) este utilizată în proiectele unde cerinţele se schimbă rapid. Toate proiectele de dezvoltare software au la bază cele mai bune practici, inclusiv revizuiri de cod, unit testing, pachete de instalare zilnice, controlul surselor ca parte componentă a managementului configurării, respectiv teste sistem şi de performanţă şi migrare de date.

1.2.3. Managementul riscurilor

Modelul companiei de management al riscurilor cuprinde identificarea riscurilor, prioritizarea şi tratarea acestora şi se aplică atât pentru proiectele clienţilor, cât şi pentru operaţiunile companiei prin continuitatea afacerii şi a strategiei de infrastructură IT.

1.2.4. Managementul serviciilor

Endava utilizează practicile ITIL pentru asigurarea calităţii în managementul serviciilor IT, iar pe parcursul anului 2008 este planificată certificarea conform standardului ISO/IEC 20000 a Sistemului de management al serviciilor IT.

1.2.5. Standarde de calitate

Calitatea proceselor de lucru este demonstrată de sistemul de management al calităţii care este certificat conform standardului ISO 9001:2000 de către British Standard Institution, respectiv de sistemul de management al securităţii informaţiei pentru care a oţinut certificarea ISO/IEC 27001:2005.

1.2.6. Parteneriate strategice şi certificări

Endava a obţinut certificări şi parteneriate importante în domeniul tehnologiilor, cum ar fi Microsoft Gold Certified Partner, Sun Partner pentru soluţii Java şi BSI Registered Member. De asemenea, urmăreşte îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor oferite, fapt dovedit de numeroase certificări recunoscute internaţional obţinute de profesionişti din echipa Endava, inclusiv Pince 2, MCP, MCAD, MCSE, MCSD, Cisco, Sun, Oracle şi ISEB.

1.3. Parteneri Endava

Microsoft - Microsoft Gold Certified Partner.

IBM – Endava este IBM Advanced Business Partners utilizând platforma WebSphere.

Oracle - Face parte din reţeaua de parteneri Oracle.

Sun Microsystems - Parteneri pentru soluţii Java.

Intellect – Compania este membriă a Intellect - asociaţia comercială a organizaţiilor IT din Marea Britanie.

Preview document

Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 1
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 2
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 3
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 4
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 5
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 6
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 7
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 8
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 9
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 10
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 11
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 12
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 13
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 14
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 15
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 16
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 17
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 18
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 19
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 20
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 21
Practică la tranzacții economice internaționale - compania Endava - Pagina 22

Conținut arhivă zip

  • Practica la Tranzactii Economice Internationale - Compania Endava.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Piața FOREX

Descriere generala. Definitii. FOREX (FOReign EXchange market) este cea mai mare piaţă internaţională unde banii sunt cumpăraţi şi vânduţi....

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Riscul Valutar

1 Prin RV se subîntelege posibilitatea aparitiei unei pierderi în cadrul unei tranzactii economice sau financiare ca urmare a modificării CV pe...

Tranzacții Comerciale Internaționale

1. BURCIU, A  Politici si tehnici de comert exterior, Editura Universitatii Suceava, 1999 2. COBZARU, I.  Relatii economice internationale,...

Studiu de caz - analiza cantitativă a riscului de țară

Aspecte teoretice În general, riscurile asociate finantarii internationale au în vedere bonitatea sau solvabilitatea unui potential debitor....

Relații Economice Internaționale

INTRODUCERE Prezentul curs se adreseaza, în primul rând, studentilor de la Facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica, toate...

Ai nevoie de altceva?