Practica la Tranzactii Economice Internationale - Compania Endava

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Compania ENDAVA - Generalitati 1
1.1. Viziunea companiei 1
1.2. Practici Business 2
1.2.1. Managementul proiectelor 2
1.2.2. Dezvoltare software 3
1.2.3. Managementul riscurilor 3
1.2.4. Managementul serviciilor 3
1.2.5. Standarde de calitate 3
1.2.6. Parteneriate strategice si certificari 3
1.3. Parteneri Endava 3
1.4. Domenii de expertiza 3
1.4.1. Servicii Financiare 3
1.4.2. Telecomunicatii si Media 3
1.4.3. Servicii Profesionale 3
1.5. Prezenta pan-europeana 3
2. Organizarea tranzactiilor economice internationale 3
2.1. Modele contractuale 3
2.1.1. Consultanta 3
2.1.2. Proiecte cu pret fix 3
2.1.3. Echipe extinse 3
2.1.4. Servicii de mentenanta si suport 3
2.2. Compartimente cu atributii specifice pietei externe 3
2.3. Participarea la negocierea afacerilor internationale 3
2.4. Intermediari 3
3. Principalele metode utilizate pentru protectia impotriva riscurilor specifice tranzactiilor economice internationale 3
4. Eficienta afacerilor economice internationale 3
5. Studii de caz 3
5.1. CISION WORLDWIDE 3
5.2. CABLE & WIRELESS 3


Extras din proiect Cum descarc?

1. Compania ENDAVA - Generalitati
Endava este o companie de servicii IT cu centre de dezvoltare si suport in Marea Britanie si Europa de Est. Are experienta in consultanta IT, dezvoltarea, implementarea si managementul unor aplicatii critice de business pentru unele din cele mai mari companii din lume din domeniile: servicii financiare, telecomunicatii, media si servicii profesionale. 
Endava este o companie de servicii IT cu peste 500 de angajati, avand sediul central la Londra si centre de dezvoltare si suport in Marea Britanie (Londra, Oxford), SUA (New York), Romania (Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi) si Moldova (Chisinau, Cahul).
Modelul nostru de business se bazeaza pe expertiza specifica pentru domeniile carora ne adresam, un model de livrari flexibil care foloseste combinatia optima de resurse IT, respectiv o prezenta pan-europeana care ne ofera acces la cei mai buni specialisti IT din Europa de Est si Europa de Vest. Acesti trei factori cumulati ne permit sa urmam o abordare cu rezultate demonstrate in livrarea de proiecte cu riscuri si costuri reduse catre clientii nostri, simultan cu cresterea productivitatii si a flexibilitatii.
Endava are capabilitati pentru a asigura suport clientilor pe parcursul intregului ciclu de viata IT printr-o oferta competitiva de servicii, alaturi de un set de modele contractuale si o alternativa valoroasa de Nearshore outsourcing, care permit clientilor nostri sa solutioneze problemele de business intr-un mod flexibil si cu costuri reduse.
1.1. Viziunea companiei
Viziunea Endava este sa devina unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii IT profesionale implicand cei mai buni specialisti din Europa de Est si din Europa de Vest.
Prin toate activitatile pe care le desfasoara compania urmareste:
a) Dezvolta parteneriate solide cu clientii. Endava dezvolta si mentine parteneriate pe termen lung si bazate pe incredere cu clientii prin aplicarea modelului de business, care sa-i ajute in realizarea obiectivelor lor. Comunicarea si mentinerea relatiilor cu clientii se realizeaza din locatiile cele mai apropiate de acestia, iar obiectivul Endava este sa le ofere pe termen lung un grad de risc mai redus, un nivel mai ridicat de calitate si o productivitate mai mare.
b) Actioneaza ca o singura echipa. Este o abordare unitara si utilizeaza un singur set de procese indiferent de locatie, ceea ce permite sa furnizeze clientilor sai servicii la un nivel constant de calitate.
c) Implica cei mai buni specialisti. Endava este permanent in cautarea celor mai talentati profesionisti IT si a celor mai experimentati consultanti de business. Ofera un mediu care favorizeaza acumularea de cunostinte si schimbul de experienta, incurajand membrii echipei Endava sa-si dezvolte competentele si potentialul creator. Promoveaza profesionistii proactivi si ii sustine pentru a-si dezvolta abiltatile necesare de lideri.
d) Aplica cele mai bune practici in domeniu. Endava considera ca parteneriatele si certificarile tehnice, precum si implementarea celor mai bune practici de lucru, sunt critice pentru a oferi clientilor sai solutii IT competitive si pentru dezvoltarea organizatiei.
e) Sprijinia mediul economic. Fiind una dintre cele mai mari organizatii de servicii IT din Europa de Est, doreste sa aiba o contributie pozitiva la dezvoltarea economica a tarilor unde avem operatiuni prin facilitarea dezvoltarii profesionale a membrilor echipei, sprijinirea proiectelor ONG-urilor locale si implicarea in asociatiile profesionale din domeniul IT si initiativele acestora.
1.2. Practici Business
Endava considera ca exista avantaje semnificative in implementarea celor mai bune practici in domeniu. Aceasta abordare a fost cheia succesului si sta la baza planurilor strategice si de dezvoltare tehnica.
1.2.1. Managementul proiectelor
Echipa de management de proiecte, responsabila de implementarea celor mai bune practici, are un rol critic pentru capacitatea companiei de a livra cu succes programe IT. Pentru toate proiectele se utilizeaza metodologia de management de proiect Prince 2, fiind aplicate procese riguroase de initiere a proiectului si verificari continue pentru a asigura atingerea standardelor de cost, calitate si indeplinirea specificatiilor cerute.
1.2.2. Dezvoltare software
Endava alege metodologia de dezvoltare software pentru fiecare proiect in parte conform cerintelor specifice ale clientului si a modelului contractual.
Metodologia proprie Endava este adaptata nevoilor proiectului, in special in cazul dezvoltarii iterative sau structurate, in timp ce metodologia Agile (SCRUM) este utilizata in proiectele unde cerintele se schimba rapid. Toate proiectele de dezvoltare software au la baza cele mai bune practici, inclusiv revizuiri de cod, unit testing, pachete de instalare zilnice, controlul surselor ca parte componenta a managementului configurarii, respectiv teste sistem si de performanta si migrare de date.
1.2.3. Managementul riscurilor
Modelul companiei de management al riscurilor cuprinde identificarea riscurilor, prioritizarea si tratarea acestora si se aplica atat pentru proiectele clientilor, cat si pentru operatiunile companiei prin continuitatea afacerii si a strategiei de infrastructura IT.
1.2.4. Managementul serviciilor
Endava utilizeaza practicile ITIL pentru asigurarea calitatii in managementul serviciilor IT, iar pe parcursul anului 2008 este planificata certificarea conform standardului ISO/IEC 20000 a Sistemului de management al serviciilor IT.
1.2.5. Standarde de calitate
Calitatea proceselor de lucru este demonstrata de sistemul de management al calitatii care este certificat conform standardului ISO 9001:2000 de catre British Standard Institution, respectiv de sistemul de management al securitatii informatiei pentru care a otinut certificarea ISO/IEC 27001:2005.
1.2.6. Parteneriate strategice si certificari
Endava a obtinut certificari si parteneriate importante in domeniul tehnologiilor, cum ar fi Microsoft Gold Certified Partner, Sun Partner pentru solutii Java si BSI Registered Member. De asemenea, urmareste imbunatatirea continua a calitatii serviciilor oferite, fapt dovedit de numeroase certificari recunoscute international obtinute de profesionisti din echipa Endava, inclusiv Pince 2, MCP, MCAD, MCSE, MCSD, Cisco, Sun, Oracle si ISEB.
1.3. Parteneri Endava
Microsoft - Microsoft Gold Certified Partner.
IBM - Endava este IBM Advanced Business Partners utilizand platforma WebSphere.
Oracle - Face parte din reteaua de parteneri Oracle.
Sun Microsystems - Parteneri pentru solutii Java.
Intellect - Compania este membria a Intellect - asociatia comerciala a organizatiilor IT din Marea Britanie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Practica la Tranzactii Economice Internationale - Compania Endava.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!