Extras din proiect
Sediul firmei este situat în centrul Iaşului, pe str. Anastasie PANU , nr. 35. Pe lângă sediu, firma mai are un depozit şi 3 magazine , situate în principalele zone ale oraşului:
Str. Podul ROȘ nr. 10;
Str. Gării nr. 18;
Bd. Tudor Vladimirescu nr. 30 ;
Mărfurile comercializate sunt :
- rochii de mireasă;
- accesorii pentru mirese: mănuşi (scurte sau lungi), voaluri (de dimensiuni normale, până la nivelul umerilor, sau voaluri cu trenă), bolero-uri , gentuţe şi pernuţe, jartiere, ace de păr, coliere şi cercei;
- accesorii pentru miri: cravate, papioane, cămăşi, lavaliere, butoni de diferite modele, nuanţe;
Dorim să oferim o gamă variată de produse pentru satisfacerea diverselor gusturi ale clienţilor ce vin în magazinele noastre.
Piaţa ţintă a companiei noastre este reprezentată de tinerele cupluri, adresată în special doamnisoarelor, din Iaşi şi din regiunea de N-E a ţării, cu vârsta cuprinsă între 18 si 35 de ani, apartinând claselor sociale medii si înalte, din cauza preturi diversificate, care au în vedere căsătoria în viitorul apropiat.
2. Barierele la intrarea şi la ieşirea de pe piaţă
Ca orice societate proaspăt înfiinţată, S.C Happy Bride S.R.L se confruntă cu bariere la intrarea pe piaţă, privind formarea fondului de investiţii şi dificultatea obţinerii împrumuturilor necesare, concurenţa puternică reprezentată de firme care îşi desfăşoară activitatea în Iaşi (LOOKXURY, situată în centrul civic al oraşului) şi în Moldova (Novela Style, Casa Maris, Darfil, cu centre de vânzare în Botosani, Bacău, Vaslui şi Suceava). De asemenea, un alt factor care poate împiedica obţinerea unui profit din care să ne putem onora plăţile către creditori şi să putem beneficia în continuare de lichidităţi în vederea stocării mărfurilor şi extinderea treptată a activităţii este recesiunea mondială care a afectat şi piaţa României. Acest ultim factor poate avea o consecinţă dublă: este un dezavantaj pentru firmă noastră deoarece vom pătrunde destul de greu pe piaţă, dar poate constitui şi un dezavantaj din punct de vedere concurenţial, întrucât firmele noi care vor dori să se lanseze vor întâmpina dificultăţi în atragerea părţilor din cotele noastre de piaţă.
Privind fiscalitatea din România, la înfiinţarea unei firme sunt necesare aproximativ 21 de zile pentru a obţine actele necesare desfăşurării activităţii unei persoane juridice. Astfel, putem enumera printre barierele la intrare şi obţinerea actelor de identificare fiscală, depunerea documentelor la Registrul Comerţului pentru obţinerea certificatului de înregistrare fiscală, avizelor, acordarea pesonalităţii juridice. Perioada de aproximativ 35 de zile cât durează finalizarea documentaţiei pentru o societate pe acţiuni este prea mare, comparativ cu celelalte ţări europene (necesar mare de timp).
Bariere la ieşirea de pe piaţă: la scoaterea din evidenţa fiscală a unei societăţi, orice administrator al acesteia trebuie să plăteasca o sumă de bani, care variază în funcţie de domeniul de activitate, ajungând uneori să depăşească profitul pe o anumită perioadă. De aceea, când se ajunge într-o asemenea situaţie este mai bine să alegem varianta adăugarii unui alt obiectiv de activitate în contractul societăţii sau să o predăm altei persoane, aceasta beneficiind de notorietatea firmei noastre şi de profitul înregistrat anterior pe site-urile de specialitate ( Registrul Comerţului).
3. Segmentarea pieţei ţintă
Procesul de împărţire a pieţei în grupuri diferite de consumatori cu nevoi, caracteristici şi comportamente diferite ce pot necesita produse sau mixuri de marketing separate, se numeşte segmentare a pieţei.
Succesul firmei SC HAPPY BRIDE SRL depinde în cea mai mare parte de gradul de satisfacţie pe care îl poate oferi clienţilor. De aceea este important să determinăm piaţa ţintă căreia ne adresăm şi să o segmentăm conform următoarelor criterii:
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiect Magazin - SC Happy Bride SRL.doc