Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 38 în total
Cuvinte : 9471
Mărime: 3.49MB (arhivat)
Publicat de: Zaraza Szasz
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf. Dr. Mihai Talmaciu

Cuprins

  1. I. Prezentarea generală a magazinului 3
  2. 1.1. Scurt istoric: 3
  3. 1.2. Formă de organizare 5
  4. 1.3. Nume, siglă, slogan 5
  5. 1.4. Amplasare 6
  6. 1.5. Identificarea şi caracterizarea clientelei ţintă şi a concurenţei 6
  7. 1.6. Diferenţierea fata de concurenţă 7
  8. 1.7. Analiza politicii comerciale 8
  9. II. Organizarea spaţiului de vânzare şi a vânzării 10
  10. 2.1. Prezentarea modului de vânzare 10
  11. 2.2. Modul de amenajare 11
  12. 2.3. Analiza fluxului clienţilor în sala de vânzare 12
  13. 2.4. Caracterizarea asortimentului 13
  14. 2.5. Analiza calitativă a dispunerii liniilor de produse şi a mărfurilor în magazin 16
  15. 2.5.1. Parametri legaţi de relaţia cu magazinul 16
  16. 2.5.2. Parametri legaţi de produs şi furnizor 16
  17. 2.5.3. Parametri legaţi de piaţă 17
  18. 2.6. Modul de amplasare a mărfurilor 17
  19. 2.7. Analiza publicităţii la locul de vânzare 19
  20. III. Sondaj de opinie- chestionar adresat clienţilor 23
  21. 3.1. Modelul chestionarului aplicat 23
  22. 3.2. Interpretarea grafică a rezultatelor obţinute în urma aplicării chestionarului 27
  23. 3.3. Interpretarea rezultatelor obţinute în urma aplicării 34
  24. chestionarelor 34
  25. IV. Concluzii – puncte slabe și propuneri 36

Extras din proiect

I. Prezentarea generală a magazinului

1.1. Scurt istoric:

1913- Heinrich Deichmann deschide în Essen-Borbeck o cizmărie.

1919- începe vânzarea pantofilor produşi în fabrica şi cu timpul devine o sursă din ce în ce mai importantă de venituri.

1930- este deschisă prima filială în oraşul Essen-Borbeck.

1940- după moartea lui Heinrich Deichmann, afacerea este preluată de către soţia sa, Julie Deichmann împreună cu copiii.

1949- este deschisă prima filială Deichmann din afara oraşului Essen, în Dusseldorf.

1955- începe modificarea conceptului de magazin:este dezvoltată vânzarea pe alei.Cu ajutorul standului de preselecţie, produsele sunt aduse mai aproapae de client.

1956- dr. Heinz-Horst Deichmann preia conducerea firmei.

1978- este deschis depozitul central în Bottrop şi are loc refacerea clădirii administrative din Essen.

1988- este deschis un al doilea depozit central în Feuchtwangen.

1989- implicarea lui Heinrich O. Deichmann în managementul companiei.

1990- este deschisă prima filială în nou-formatele state germane.

1992- este deschis al treilea centru de distribuţie în Saltau.Deichmann debutează şi în Austria.

1995- de la reunificarea germanilor au fost deschise 140 de filiale în nou-formatele state germane.Astăzi, există în toată Germania peste 700 de puncte de vânzare.Tot în acest an are loc debutul primului clip publicitar TV cu sloganul „Pantofi de firmă atât de ieftini- Deichmann”.

1998- are loc inaugurarea de gală a noii clădiri administrative din Essen-Borbeck.Este deschis în Wolfen al patrulea centru de distribuţie.

1999- Heinrich O. Deichmann preia preşedinţia conducerii grupului Deichmann.

2002- începând din acest an se pot cumpăra online pantofi de la Deichmann-The Shop.

2004- Deichmann ia parte cu succes la concursul „Cel mai bun angajator german”.În acest an începe noua campanie „Deichmann- o afacere bună”.

2005- iniţiativa de locuri de muncă împotriva şomajului în rândul tinerilor, Deichmann oferă ajutor pentru tinerii defavorizaţi.

2006- se deschide filiala cu numărul 1000 în Germania.Are loc extinderea centrelor de distribuţie din Saltau şi Battrop.

2007- Cele şase membre ale formaţiei „Pussycat Dolls”sunt noii parteneri internaţionali de publicitate.

2008- inaugurarea noului magazin Flagship Store Deichmann în Essen, pe Limbecker Strabe.Are loc şi deschiderea celei de-a patra faze a construcţiei sediului Deichmann din Essen.Trupa de fete Sugababes din Marea Britanie face reclamă pentru colecţia Star-Collection.

2010-se deschid primele filiale în Spania.Cindy Crawford îşi promovează linia de pantofi „by 5th Avenue”.

Firma Deichmann a fost înfiinţată în anul 1913 de către Heinrich Deichmann şi a ajuns astăzi la a treia generaţie proprietate a familiei fondatoare şi cel mai mare comerciant de încălţăminte din Europa.Însă, de-a lungul anilor conceptul firmei a rămas acelaşi:oricine să îşi poată permite o încălţăminte bună. Grupul Deichmann, originar din Essen este leader de piaţă în Europa în domeniul comerţului cu încălţăminte având la nivel mondial cca. 28.000 de angajaţi în cele aproximativ 2.600 de magazine proprii, răspândite pe întregul mapamond (dintre acestea în jur de 1.000 în Germania). Firma este prezentă sub numele DEICHMANN în Germania, Austria, Anglia, Danemarca, Polonia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Slovenia, Suedia, România, Croaţia, Italia, Lituania şi Turcia. În Elveţia este prezentă sub numele Dosenbach/ Ochsner/ Ochsener Sport, în Olanda sub Van Haaren, iar în Statele Unite sub numele Rack Room Shoes/ Off Broadway.În România, primul spațiu deschis în zona Moldovei a fost în Roman, după care în Suceava în cadrul Complexului Comercial “Sopping City”, pe o suprafață de 500 metri pătrați, după care Bacău și din luna august și în Iași.

Preview document

Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 1
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 2
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 3
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 4
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 5
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 6
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 7
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 8
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 9
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 10
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 11
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 12
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 13
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 14
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 15
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 16
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 17
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 18
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 19
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 20
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 21
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 22
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 23
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 24
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 25
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 26
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 27
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 28
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 29
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 30
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 31
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 32
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 33
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 34
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 35
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 36
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 37
Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann - Pagina 38

Conținut arhivă zip

  • Proiect Magazin Specializat - Magazinul Deichmann.docx

Alții au mai descărcat și

SC Benvenuti SRL

MOTTO: “CLIENTUL NOSTRU STAPANUL NOSTRU” INTRODUCERE Lucrarea îşi propune să prezinte concepte şi modele manageriale într-o viziune prin care,...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Studiu Magazin Specializat - Deichmann

Capitolul I. Prezentarea generală a magazinului Grupul Deichmann, originar din Essen, este leader-ul de piaţă din Europa în domeniul comerţului cu...

Ai nevoie de altceva?