Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 3 fișiere: doc, ppt
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 1672
Mărime: 37.12KB (arhivat)
Publicat de: Alis Iacob
Puncte necesare: 7
Universitatea Babeş-Bolyai Facultatea de Ştiinţe Ecomice şi Gestiunea Afacerilor Cluj-Napoca

Extras din proiect

Societatea unde s-a realizat chestionarul este o sucursală a Bancii Raifseisen, are sediul in Cluj Napoca strada Avram Iancu, având aproximativ 30 de angajaţi.

Raiffeisen Bank este o banca universală, oferind o gamă completa de produse şi servicii de cea mai bună calitate persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor medii şi mari prin multiple canale de distribuţie: unităţi bancare (peste 500 in intreaga tara), retele de ATM si EPOS, phone-banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) şi internet banking (Raiffeisen Online).

Raiffeisen Bank aduce in România traditia bancara de peste 130 de ani a grupului austriac Raiffeisen, bazata pe accesibilitate, eficienta si incredere. Raiffeisen Zentralbank Österreich AG (RZB) Viena este institutia centrala a Grupului Bancar Raiffeisen din Austria, cel mai puternic grup bancar din tara. RZB este cea mai mare banca corporatista si de investitii din Austria. Grupul austriac activeaza in Europa Centrala si de Est prin intermediul subsidiarei Raiffeisen International Bank Holding AG care opereaza pe 16 piete din regiunea Europei Centrale si de Est, deserveste peste 11,7 milioane de clienti si are 2.775 unitati bancare.

Raiffeisen Bank România este o subsidiară a băncii austriece Raiffeisen Zentralbank. Din punct de vedere al cotei de piaţă, Raiffeisen ocupa la sfârşitul anului 2006 locul trei, după Banca Comercială Romană şi Banca Română pentru Dezvoltare.

Activele băncii sunt in valoare de peste 3 miliarde euro. Raiffeisen Bank Romania a rezultat prin fuziunea, încheiată în iunie 2002, a celor două entităţi deţinute de Raiffeisen Zentralbank Oesterreich AG (RZB) în Romania - Raiffeisenbank (România), infiinţată în 1998 ca subsidiară a Grupului RZB şi Banca Agricolă, achiziţionată in 2001.

Un considerent crucial bazat pe date este interpretarea. În ceea ce priveşte interpretarea, cifra 4 este punctul neutru, cele peste 4 indică o problemă privind funcţionarea organizaţiei. Punctajele cele mai apropiate de 7 simbolizează problemele grave din interiorul organizaţiei, astfel cu cat sunt mai aproape de 7 cu atat creşte şi gravitatea problemei. Punctajele sub 4 indică lipsa unei probleme, iar 1 indica funcţionarea optimă a organizaţiei.

Puctajele obţinute în partea chestionarului privind scopurile organizaţiei, recompensele oferite de catre aceasta, structura organizaţiei, precum si mecanismele de ajutor a salariatilor sunt următoarele:

Scopuri Recompense Structura Mecanisme de ajutor

1.- 2.65 5.- 2.3 2. - 2.85 7.- 3.2

9.- 2.85 14.- 4.7 10.- 3 15.- 3.55

17.- 2.9 22.- 2.75 19.- 2.9 23.- 3.55

26.- 2.8 30.- 4.8 27.- 3.35 38.- 5.15

32.- 2.8 37.- 4.25 33.- 3.5 40. 3.85

TOTAL 14 TOTAL 18.8 TOTAL 15.6 TOTAL 19.3

Media 2.8 Media 3.76 Media 3.12 Media 3.86

Interpretare

În ceea ce priveşte scopurile organizaţiei persoanele chestionate au acordat in medie pentru întrebările legate de scopul organizaţiei urmatoarele punctaje: pentru întrebarea 1.- 2.65 puncte, pentru întrebarea 9.- 2.85, pentru întrebarea 17.- 2.9, pentru întrebarea 26. 2.8, iar pentru întrebarea 32.- 2.8 puncte. Astfel cu o medie de 2,8 puncte, persoanele interogate se declara puţin convinse că scopurile organizaţiei le sunt clare, punctajul este sub punctul neutru (4) astfel acest punct nu constituie o problemă.

Preview document

Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 1
Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 2
Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 3
Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 4
Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 5
Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 6
Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 7
Proiect management organizațional - interpretarea chestionarului de diagnostic organizațional Raiffeisen Bank Cluj-Napoca - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Chestionar de diagnostic organizational nr.doc
  • prezentare management organiz.ppt
  • Proiect Management organizational.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul resurselor umane și adaptarea la schimbări a organizației - studiu de caz realizat la SC CEC Bank SA

INTRODUCERE În zilele noastre se remarcă o preocupare deosebită pentru performanţa şi în special pentru performanţa resurselor umane. În contextul...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?