Introducere 1. Analiza cererii de credit 2. Analiza documentelor financiare 3. Analiza juridica a clientului si efectuarea verificarilor bancare 4. Concluzia finala de analiza Concluzii si recomandari
INTRODUCERE Analiza financiara ne ajuta sa identificam activitatile nesatisfacatoare ale intreprinderii si stabilirea masurilor care vor influenta rezultatele in viitor. Prin cunoasterea istorica, curenta si previzionala a activitatii agentilor economici, arezultatelor interne si a cauzelor care le-au generat, analiza contribuie la cunoasterea continua a eficientei utilizarii resurselor umane, materiale si financiare. Deoarece obiectivul principal al unei intreprinderi il constituie maximizarea valorii patrimoniului, eficienta cu care a fost folosit capitalul investit constituie obiectivul central al diagnosticului financiar. Aceasta lucrare va prezenta cele mai relevante aspecte din analiza financiara de care o societate bancara tine cont pentru acordarea unui credit. In practica analiza financiara reprezinta un cumul de abilitati pe care analistul trebuie sa le detina pentru a oferi o imagine cat mai obiectiva, clara si corecta asupra unei activitati. Locul unde am desfasurat orele de practica este Libra Internet Bank. Este o banca inovatoare si cu foarte multe solutii de rezolvare a problemelor fara a fi nevoie de sa te deplasezi in sucursale. Pentru a intelege mai bine compania voi prezenta in continuare cele mai relevante aspecte, prezentate chiar de companie. Valorile LIBRA INTERNET BANK - Clientul este cel mai important lucru pentru noi In conditiile unei piete tot mai concurentiale, specializarea si rapiditatea sunt avantajele competitive pe care mizam. Ne cunoastem cat mai bine clientul, suntem permanent atenti la nevoile sale, ii oferim servicii si produse de o valoare superioara fata de altele disponibile pe piata. Avantajale noastre competitive sunt raspunsul rapid si solutiile financiare dedicate cu care venim in intampinarea cererilor clientilor nostri. - Suntem foarte exigenti cu noi insine Suntem orientati spre performanta. Stim ca a fi profesionisti inseamna a fi exigenti cu noi insine in primul rand. De aceea suntem disciplinati, perfectionisti, auto-didacti, optimisti. - Credem ca succesul este cel mai important factor motivator Definim succesul ca fiind reusitele noastre in plan profesional: fiecare client care pleaca incantat de la LIBRA INTERNET BANK, fiecare obiectiv realizat, fiecare proiect indeplinit reprezinta modele de succes. Orice succes acumulat este o stimulare si o provocare de a deveni si mai buni. - Credem in spiritul de competitie Vrem ca fiecare dintre noi sa fie cel mai bun. Munca noastra inseamna pentru noi o permanenta competitie, dar nu uitam ca orice intrecere intre profesionisti se bazeaza pe fair-play. Ne intrecem in rezultate, dar nu uitam niciun moment ca la baza competitiei noastre stau valori precum: colegialitatea, onestitatea si integritatea. - Prin inventivitate si inovatie putem fi puternici intr-o lume aflata in continua schimbare Promovam si sustinem ideile novatoare ale oricarui angajat sau client al bancii. De aceea ne incurajam angajatii si partenerii sa vina permanent cu idei noi. In paralel, acordam foarte mare atentie perfectionarii constante a proceselor deja existente prin reconfigurarea si optimizarea lor sau prin inventarea unor noi procese mai eficiente. Suntem convinsi ca a da dovada de inventivitate si inovatie inseamna a fi puternic intr-o lume aflata in continua schimbare. - Credem intr-o balanta echilibrata intre munca si viata personala. Raportul echilibrat intre viata profesionala si viata personala ne confera buna dispozitie, optimismul si energia necesare pentru a acorda intreaga atentie satisfactiei clientilor. - Cooperam pe principii etice in cadrul comunitatii bancare. Prestigiu si onorabilitate. Cooperarea intre membrii comunitatii bancare inseamna pentru noi si faptul ca intelegem si respectam standardele de etica unanim acceptate de comunitatea bancara. In prezent ocup functia de analist financiar junior, acest post are ca indatoriri: - Analizarea dosarele de credit transmise de sucursale conform procedurilor in vigoare; - Solicit sucursalelor completarea documentelor cu informatii financiare suplimentare atunci cand aceste informatii sunt necesare fundamentarii analizei clientilor; - Analizez solicitarile sucursalelor in legatura cu modificarea conditiilor contractuale.
https://www.librabank.ro/
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.