Cap1. Prezentarea societății comerciale 2 1.1Înființare, denumire, capital2 1.2 Domeniul de activitate3 1.2Structura organizatorică4 1.4Modul de organizare și conducere a contabilității. Circuitul documentelor7 Cap2. Întocmirea documentelor contabile, a registrelor contabile, a declarațiilor și deconturilor9 Cap3. Monografie contabilă privind principalele operațiuni economico-financiare desfășurate la S.C. FAMREZ S.R.L10
Cap1. Prezentarea societății comerciale 1.1Înființare, denumire, capital Societatea comercială poartă denumirea : S.C. FAMREZ S.R.L., aceasta își desfășoară activitatea în Brașov printr-un magazin și depozit de piese auto și accesorii. Societatea a fost înființată în anul 2003. datele de identificare ale societății sunt prezentate în tabelul 1.1 Tabel 1.1 Adresa: Str. Brândușelor, nr.106, Bl 87, Ap.3 Localitate: Brașov Județul: Brașov Telefon: 0722513230 Fax: 268425150 Societatea s-a înfiintat în baza Legii 31/1990 din inițiativa domnului Fârtea Adrian, care este asociat unic în societate. S.C. FAMREZ S.R.L este înregistrată la Registrul Comerțului din județul Brașov, sub nr.J08/577/2003, cod unic de înregistrare: RO15327656, înregistrare facută în baza actului constitutiv și a sentinței judecătorești. Capitalul social al societății la înființare era de 200 RON, aport în numerar al asociatului, depus pe baza foii de vărsământ. S.C. FAMREZ S.R.L. este persoană juridică romană avand forma juridică de S.R.L cu capital privat. La înființare administratorul a hotărât ca tip de impozit, impozitul pe veniturile microîntreprinderii. 1.2 Domeniul de activitate Domeniul de activitate al societății S.C. FAMREZ S.R.L. este comercializarea de pise auto. În ultimii trei ani activitatea a avut un curs ascendent : s-a extins rețeaua de distribuție, numărul de angajați a crescut, gama de produse comercializate s-a diversificat, portofoliul de clienți a fost stabilizat , cifra de afaceri a evoluat de la an la an, la fel si profitul societății, rezultatele – cu toate fluctuațiile economiei românesști- arată o îmbunătățire a activității societății, prioritară fiind extinderea activității. Produsele oferite spre comercializare sunt urmatoarele : - anvelope , - piese auto, - uleiuri auto etc. Activitațiile desfășurate în vederea dezvoltării țin cont de faptul ca piața pe care evoluează a depașit cadrul local și s-a impus realizând un depozit central astfel încat să poată atinge performanțele necesare acreditării iso- obligatorie de altfel pentru toate societățiile românești pentru a putea activa în viitor pe piața europeană. Statutul de distribuitor autorizat acordat de majoritatea furnizorilor permite societății să practice prețuri competitive. Seriozitatea și promptitudinea în onorarea solicitărilor clienților precum și gama diversă de produse pe care o oferă societatea sunt principalele puncte forte. Punctul slab este insuficienta mediatizare a societății și a produselor oferite. Pentru consolidarea poziţiei pe piaţă societatea a adoptat o strategie îndreptată spre: - ridicarea calităţii serviciilor; - lărgirea numărului de produse oferite și a serviciilor prestate; - stabilirea unor preţuri convenabile tuturor categoriilor vizate - ridicarea calităţii serviciilor şi în primul rând o adaptare mai bună la nevoile clientului; - o politică de vânzări agresivă şi consolidarea poziţiei pe piaţă; - urmărirea atentă a evoluţiei concurenţei; - stabilirea de relaţii stabile cu furnizorii şi clienţii şi afirmarea clară a cerinţelor faţă de aceştia; - educarea personalului în direcţia orientării spre ridicarea calităţii şi a urmăririi cerinţelor clienţiilor
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.