Proiect Tehnici Promotionale - Ceresit

Extras din proiect Cum descarc?

1. Analiza preliminara a produsului/serviciului ales
1.1 Analiza conjuncturii de macromediu (PEST)
Intr-o piata in continua expansiune, unde constructiile au devenit o parte esentiala a economiei, Henkel Bautechnik face istorie. Succesul Henkel se datoreaza apropierii de consumatori, prin marcile si tehnologiile inovatoare, care fac viata oamenilor mai usoara. Compania Henkel Romania a fost infiintata in 1994, ca subsidiara a concernului international Henkel CEE, din Viena. In anul 2000, a fost inaugurata unitatea de productie locala, specializata in fabricarea de adezivi pentru constructii, comercializati sub marcile Ceresit si Thomsit.
Henkel Romania a intrat puternic pe piata constructiilor, devenind in scurt timp lider pe segmentul de adezivi pentru placari ceramice. Ceresit - produs de Henkel - reprezinta marca cea mai importanta de materiale pentru constructii din Romania, produse bazate pe tendintele generale ale pietei, adaptate la nevoile, dorintele si aspiratiile vietii moderne din Romania de azi.
Ceresit prezinta o gama diversificata de produse, si- a construit o echipa de profesionisti, a grupat in jurul sau firme colaboratoare care se aliniaza la exigentele si calitatea Ceresit, a participat la importante targuri nationale si internationale, a primit premii de excelenta, a construit o marca, o imagine, un stil de viata.
Elementul de prima importanta in activitatea firmei este calitatea. Calitatea Ceresit inseamna calitatea creatiei, a executiei, a relatiei cu clientul, a colaboratorilor si, mai ales, calitatea oamenilor. 
Cu o istorie de 15 ani pe piata locala, Henkel Romania are in prezent peste 530 de angajati, doua centre de productie - Pantelimon si Campia Turzii, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii. 
Noile produse Ceresit pot fi vazute an de an la prestigioasele targuri Camex unde sunt prezentate la standurile proprii. 
Atributele CERESIT sunt:
- longevitatea marcii presupune evident un nivel ridicat de notorietate la nivel international.
- calitatea produselor sustine promisiunea marcii si nu dezamageste consumatorii populatia tinta 
- rezistenta in timp a lucrarilor efectuate cu produsele Ceresit.
- originea germana este unul dintre atributele prin care Ceresit a castigat increderea romanilor inca din primul an de aparitie in Romania (1997).
- inovatia prin cercetare continua a condus la dezvoltarea si imbunatatirea periodica a produselor Ceresit. Astfel, de la un produs (acum 100 de ani) s-a ajuns la 4 sisteme de produse ce inglobeaza peste 160 de tipuri de produse.
- usurinta la utilizare - Produsele CERESIT sunt de fapt sisteme profesionale cu care se poate lucra fara a avea nevoie de unelte speciale, de tehnici sau tehnologii complicate.
Factori de macromediu: acestia influenteaza activitatea intreprinderii, dar nu pot fi influentati de aceasta, fiind o relatie intr-un singur sens;
oprincipalele componente ale macromediului sunt: mediul demografic, mediul economic, mediul institutional (legislativ), mediul politic, mediul social, mediul cultural, mediul natural;
osunt foarte importante obieceiurile de consum;
oinformatiile legate de macromediu se pot obtine destul de usor si cu costuri reduse, dar desi necesare desfasurarii activitatii intreprinderii ele nu aduc vreun avantaj major.
1.2 Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienti, concurenti, distribuitori, public) 
Ceresit este in prezent cel mai bine vandut adeziv din Romania, cu o cota de piata de peste 45 % in segmentul de adezivi pentru placari ceramice. Anul acesta, Ceresit a fost desemnat "trusted brand" la categoria "materiale de constructii", in cadrul unui amplu studiu de marketing realizat de catre revista Reader's Digest, in randul cititorilor din 16 tari europene, printre care si Romania. Ceresit a castigat increderea romanilor prin prisma originii sale germane, promisiunea marcii este sustinuta acum de rezultatele obtinute atunci cand se folosesc produse Ceresit.
Ceresit este unul dintre cele mai importante branduri din domeniul chimiei constructiilor, produsele fiind destinate in egala masura micilor si marilor consumatori.
Pentru a veni in ajutorul clientilor, Henkel a inaugurat un showroom Ceresit dedicat Profesionistilor, ce se adreseaza tuturor constructorilor, arhitectilor si meseriasilor care doresc sa se informeze asupra modului de folosire a sistemelor de produse Ceresit, si sa isi aleaga materialele potrivite lucrarilor pe care le executa. Showroom-ul Ceresit dedicat Profesionistilor este un concept nou, modern, dinamic care a fost creat pentru a oferi tuturor celor ce lucreaza in domeniul constructiilor acces direct la materiale de constructii performante, dezvoltate in conformitate cu cele mai noi tehnologii si pentru ca acestia sa beneficieze de consiliere de specialitate in alegerea materialelor de constructii potrivite fiecarei lucrari.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Tehnici Promotionale - Ceresit.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!