Proiecte Economice in Comert - SC Maya SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

CUPRINS
1.Bariere la intrare si la iesire pentru domeniul de activitate 3
1.1 Bariere la intrare 3
1.2 Bariere la iesire 4
2.Segmentarea pietei 4
2.1 Segmentarea geografica 4
2.2 Segmentarea demografica 4-5
2.3 Segmentarea economico-sociala 5
2.4 Segmentarea psihografica 5-6
2.5 Segmentarea comportamentala 6
3.Obiective 7
3.1 Obiective stabilite pe 3segmentepropuse 7
4.Concurenta 7-9
5. Calculul costurilor 9
6. Matricea SWOT 10-13
6.1 SWOT pentru magazinul on-line 10-11
6.2 SWOT pentru magazinul off-line 11-12
6.3 SWOT pentru magazinul virtual si classic 12-13
7.Layout-ul magazinului 14-15
8.Atmosfera magazinului 18
9.Digital signage 18-19
10.Valoarea capitalului social 20-30
11.Relatii publice 30-31


Extras din proiect Cum descarc?

Prezentarea firmei de comert
SC. MAYA SRL
"Vrei sa evadezi din rutina?Vino la magazinul nostru din Bulevardul Stefan cel Mare si Sfint nr. 3,la 6 decembrie si MAYA te transforma intr-o Cenusareasa moderna!"
Firma S.C MAYA S.R.L s-a infiintat la data de 15 iunie 2009,in orasul Iasi,judetul Iasi.
Firma are sediul central amplasat pe Strada Cuza Voda nr.34, depozitul central pe Strada Canta nr.23, un magazin in Iulius Mall, la etajul 1, langa magazinul "Jolidon", al doilea magazin este amplasat in incinta Complexului Comercial Felicia - "Carrefour Felicia" (prima intrare pe stanga).La data de 6 decembrie 2010 firma va deschide un nou magazin pe Bulevardul Stefan cel Mare si Sfint nr.3.
Conform CAEN(Clasificarii activitatilor din economia nationala) S.C MAYA S.R.L se incadreaza in codul CAEN 4771: Comert cu amanuntul al imbracamintei, in magazine specializate.
Piata tinta este reprezentata de femei din judetul Iasi,atat din mediul rural cat si din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 25-50 ani,avand castiguri peste 1000 RON care achizitioneaza atat articole vestimentare elegante,sofisticate,cat si tinute casual.
1.Barierele la intrare si la iesire pentru domeniul de activitate
In contextul actualei crize economice, in anul 2010,foarte multi investitori au renuntat la ideea de a mai investi in alte afaceri,conservand veniturile din afacerile deja existente in incercarea de a se salva de la faliment.
In cele din urma, dupa un studiu aprofundat asupra variabilelor ce hotarasc decizia initierii unei afaceri in comert, firma noastra si-a orientat activitatea pe piata de imbracaminte pentru femei.
Ca orice firma noua, trebuie sa avem in evidenta,pentru analiza pozitionarii strategice barierele de intrare si a celor de iesire.
1.1Bariere la intrare
- De natura legistativa si juridica: conceperea dosarului ce trebuie depus la Registrul Comertului (dovada rezervarii de denumire a societatii; dovada actului de spatiu; declaratie pe proprie raspundere a asociatilor si administratorilor, cazierele fiscale ale acestora; specimen de semnatura, dovada depunerii capitalului social, actul constitutiv al societatii; toate acestea autentificate si inregistrate de catre un notar sau avocat).
- De natura capitalului investitional( deschiderea unui magazin de imbracaminte pentru femei necesita o investitie substantiala din punct de vedere valoric,ceea ce duce la dificultate privind investitia in sine).
- De natura umana(personal calificat necesar bunei dezvoltari si functionari a societatii).
- Concurenta deja existenta impune noii firme costuri suplimentare pentru a atrage clienti( care deja sunt loiali altor firme asemanatoare).
- Furnizorii de materii prime( timp,resurse umane si financiare alocate descoperirii celui mai capabil furnizor atat din punct de vedere calitativ,cantitativ cat si economic).
1.2Bariere la iesire
- De ordin economic(costul ridicat aferent iesirii din acest domeniu de activitate).
- Normele si legile in vigoare privind dizolvarea societatii( intocmirea dosarului necesar pentru inregistrarea mentiunilor privind dizolvarea si lichidarea SRL).
- Probleme in ceea ce priveste vanzarea unor anumite mijloace fixe (suma obtinuta poate fi considerata un profit,ce ne ajuta in achitarea datoriilor).
- De ordin strategic (poate fi mentinerea firmei pe piata in pofida pierderilor,decizie luata la nivel de companie).
- De ordin emotional (atasamentul unor manageri fata de firma,ce ar putea duce la pierderi mai mari).


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiecte Economice in Comert - SC Maya SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!