Cuprins
- Capitolul 1 2
- Prezentarea mărcii 2
- Istoria COVALACT 2
- Capitolul 2 5
- Test de asociere 5
- Capitolul 3 8
- Metoda portretului chinezesc 8
- 3.1 Corelația marcă/VIP 8
- 3.2 Corelația marcă/culoare 11
- 3.3 Corelația marcă/animal 13
- 3.4 Corelația marcă/ sport 15
- 3.5 Corelația marcă /vehicul 17
- 3.6 Corelația marcă/ gen muzical 19
- Concluzii 22
- Bibliografie 24
- Anexă 24
Extras din proiect
Capitolul 1: Prezentarea mărcii
Istoria Covalact
COVALACT s-a înfiinţat în anul 1969 sub denumirea de "Intreprinderea de colectare şi industrializare a laptelui Covasna", formată din trei secţii de producţie fiecare profilate pe altfel de produse.
În 1990, Covalact a fost printre primele firme care s-a constituit ca societate pe acțiuni cu capital majoritar de stat.
În 1993 conducerea societăţii a luat hotărârea de a începe privatizarea.
Astfel, începând cu luna noiembrie 1994, S.C. COVALACT S.A. este înregistrată la Registrul
Comertului ca societate privată, cu un numar de 417 acționari.
În 2003 Covalact a început parteneriatul cu grupul olandez Campina pentru fabricarea iaurturilor Campina pentru întreaga piață din România.
În iunie 2007 pachetul majoritar de acțiuni al Covalact este preluat de către SigmaBleyzer Southeast European Fund IV. Compania intră astfel într-un nou stadiu de dezvoltare pe piața lactatelor romanească.
În aprilie 2008 Primulact si Lactate Harghita au fost achiziționate prin intermediul Covalact.
De la achiziție şi până în prezent SigmaBleyzer a investit aproape 7 milioane de euro.
Din momentul achiziționării Covalact de către Sigma Bleyzer, grupul a intrat într-o nouă fază de modernizare, orientându-se tot mai mult către cerințele pieței și ale consumatorilor români. Portofoliul grupului Covalact a evoluat continuu, astfel încât produsele nou lansate în ultimii trei ani reprezintă în prezent peste 60% din cifra de afaceri.
Creat în 2010, brandul Covalact de Ţară a beneficiat de suport TV şi a fost susţinut de proiecte de extindere a distribuţiei. De la un brand distribuit zonal în 2007, Covalact de Ţară a devenit astăzi unul naţional, prezent atât pe rafturile marilor magazine, cât şi la micii comercianţi.
Ca urmare, notorietatea brandului Covalact de Țară a crescut semnificativ, iar în cursul anului 2011, Covalact de Țară a fost ales de către consumatorii români ca Superbrand, alături de alte 300 branduri din 16 categorii de produse.
În prezent, brandul Covalact de Țară este lider de piață sau ocupă poziții de top la mai multe categorii de produse lactate cum ar fi: Brânzică de Casă, Făgăraș, Brânză proaspătă de vaci, Lapte Bătut, Sana.
In 2012 Covalact inaugurează la Sfântu Gheorghe noul centru logistic pentru produse lactate, ca urmare a unei investiţii de 5 milioane de lei. Depozitul are o capacitate de 1.400 de paleţi, echivalentul a peste 700 tone de produse şi deserveşte cele două fabrici ale grupului Covalact, de la Sfântu Gheorghe şi Miercurea Ciuc.
Capitolul 2: Testul de asociere
Pentru această cercetare s-a ales un eşantion de 30 de persoane de la specializarea ECTS din cadrul FEAA, cu vârste cuprinse între 20-22 de ani, iar rezultatele au fost următoarele: 94 % dintre persoanele intervievate au scris corect numele mărcii (COVALACT) şi doar 6% au scris greşit numele mărcii (KOVALACT) ceea ce ne arată că acest brand este într-o proporţie destul de mare cunoscut, dar există şi doua persoane care au greşit si nu cunosc foarte bine acest brand.
Tabelul nr. 1
COVALACT 28
KOVALACT 2
Preview document
Conținut arhivă zip
- Raport de Cercetare - Covalact.docx