Raport de Cercetare - Covalact

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1 2
Prezentarea marcii 2
Istoria COVALACT 2
Capitolul 2 5
Test de asociere 5
Capitolul 3 8
Metoda portretului chinezesc 8
3.1 Corelatia marca/VIP 8
3.2 Corelatia marca/culoare 11
3.3 Corelatia marca/animal 13
3.4 Corelatia marca/ sport 15
3.5 Corelatia marca /vehicul 17
3.6 Corelatia marca/ gen muzical 19
Concluzii 22
Bibliografie 24
Anexa 24


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1: Prezentarea marcii
Istoria Covalact
COVALACT s-a infiintat in anul 1969 sub denumirea de "Intreprinderea de colectare si industrializare a laptelui Covasna", formata din trei sectii de productie fiecare profilate pe altfel de produse. 
In 1990, Covalact a fost printre primele firme care s-a constituit ca societate pe actiuni cu capital majoritar de stat. 
In 1993 conducerea societatii a luat hotararea de a incepe privatizarea.
Astfel, incepand cu luna noiembrie 1994, S.C. COVALACT S.A. este inregistrata la Registrul 
Comertului ca societate privata, cu un numar de 417 actionari. 
In 2003 Covalact a inceput parteneriatul cu grupul olandez Campina pentru fabricarea iaurturilor Campina pentru intreaga piata din Romania.
In iunie 2007 pachetul majoritar de actiuni al Covalact este preluat de catre SigmaBleyzer Southeast European Fund IV. Compania intra astfel intr-un nou stadiu de dezvoltare pe piata lactatelor romaneasca.
In aprilie 2008 Primulact si Lactate Harghita au fost achizitionate prin intermediul Covalact.
De la achizitie si pana in prezent SigmaBleyzer a investit aproape 7 milioane de euro.
Din momentul achizitionarii Covalact de catre Sigma Bleyzer, grupul a intrat intr-o noua faza de modernizare, orientandu-se tot mai mult catre cerintele pietei si ale consumatorilor romani. Portofoliul grupului Covalact a evoluat continuu, astfel incat produsele nou lansate in ultimii trei ani reprezinta in prezent peste 60% din cifra de afaceri.
Creat in 2010, brandul Covalact de Tara a beneficiat de suport TV si a fost sustinut de proiecte de extindere a distributiei. De la un brand distribuit zonal in 2007, Covalact de Tara a devenit astazi unul national, prezent atat pe rafturile marilor magazine, cat si la micii comercianti.
Ca urmare, notorietatea brandului Covalact de Tara a crescut semnificativ, iar in cursul anului 2011, Covalact de Tara a fost ales de catre consumatorii romani ca Superbrand, alaturi de alte 300 branduri din 16 categorii de produse.
In prezent, brandul Covalact de Tara este lider de piata sau ocupa pozitii de top la mai multe categorii de produse lactate cum ar fi: Branzica de Casa, Fagaras, Branza proaspata de vaci, Lapte Batut, Sana.
In 2012 Covalact inaugureaza la Sfantu Gheorghe noul centru logistic pentru produse lactate, ca urmare a unei investitii de 5 milioane de lei. Depozitul are o capacitate de 1.400 de paleti, echivalentul a peste 700 tone de produse si deserveste cele doua fabrici ale grupului Covalact, de la Sfantu Gheorghe si Miercurea Ciuc.
Capitolul 2: Testul de asociere
Pentru aceasta cercetare s-a ales un esantion de 30 de persoane de la specializarea ECTS din cadrul FEAA, cu varste cuprinse intre 20-22 de ani, iar rezultatele au fost urmatoarele: 94 % dintre persoanele intervievate au scris corect numele marcii (COVALACT) si doar 6% au scris gresit numele marcii (KOVALACT) ceea ce ne arata ca acest brand este intr-o proportie destul de mare cunoscut, dar exista si doua persoane care au gresit si nu cunosc foarte bine acest brand.
Tabelul nr. 1
COVALACT 28
KOVALACT 2


Fisiere in arhiva (1):

  • Raport de Cercetare - Covalact.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!