Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 29 în total
Cuvinte : 5971
Mărime: 140.77KB (arhivat)
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dospinescu

Extras din proiect

Introducere…………

Probleme generale care trebuie avute în vedere indiferent de întreprinderea (firma, societatea) unde se desfăşoară practica:

a) Prezentarea firmei: amplasare, statutul societatii (forme de proprietate); cifra de afaceri si profitul (evolutie pe ultimii 3 ani).

b) Serviciile prestate de firmă (lista completă); ponderea fiecare grupe de servicii în total cifra de afaceri

c) Profilul serviciului (prezentarea categoriilor de servicii prestate şi a caracteristicilor distincte pe care le prezintă)

d) Organizarea firmei: structura, organigrama, particularităţi

e) Relaţiile cu mediul extern: subordonare; relaţiile cu institutiile financiare; dependenţa de furnizori; piaţa muncii (situaţia şomajului în domeniu, formarea forţei de muncă); mediul tehnologic

f) Aspecte privind stabilirea preţurilor serviciilor (determinare cu cel putin 3 exemple).

Indiferent cat de mare sau cat de mica este o afacere, permanent apare necesitatea promovarii. Deoarece internetul a dobandit o amploare considerabila, serviciile web joaca un rol important in afirmarea oricarei afaceri pe aceasta piata in continua dezvoltare a lumii virtuale. Lumea aceasta a virtualitatii incepe sa devina un mijloc de comunicare mult mai la indemana pentru cei mai multi dintre afaceristi si potentiali clienti.

S.C. High Performance Team S.R.L. este dupa cum se observa si din titlu o societate cu raspundere limitata care a luat fiinta in anul 2007, in luna martie. Este inregistrata la Registrul Comertului cu datele: Nr. Ordine Reg. Com. j22/ 1477/ 16.03.2007, CUI : 21747964 . Are sediul in Pascani, strada Gradinitei, nr. 23, Bl. S1 Trandafiru, scara A, parter, ap.3, judetul Iasi. Pentru a cunoaste mai bine toate detaliile legate de aceasta firma va pun la dispozitie fisa de prezentare a acesteia:

1. Prezentarea firmei.

Fisa de prezentare

S.C. High Performance Team S.R.L are sediul in str. Gradinitei nr.23, Bl. S1 Trandafiru, sc.A, parter, ap. 3, Pascani, Iasi, inregistrata la Registrul Comertului cu certificat de inmatriculare nr. J22/ 1477/ 16.03.2007, CUI : 21747964, cu un capital social de 2.000.000 lei.

S.C. High Performance Team S.R.L are ca obiect de activitate prestarea de servicii de consultanta, promovare, design si grafica, optimizare si administrare Web pe plan intern si international.

AMPLASARE

- Sediul agentiei se afla la parter, apartamentul nr. 3 din blocul S1 Trandafiru.

- Starea cladirii este foarte buna , blocul fiind construit in anul 1996.

- Apartamentul unde este amplasata agentia are o suprafata de 50 mp si cuprinde : 2 camere,1 grup sanitar,1 balcon, hol si bucatarie.

ECHIPAMENTE DIN DOTARE

- Mobilier modern de la NEOSET ;

- Telefon / fax

-2 calculatoare PENTIUM III 750 MHZ si 2 laptop-uri Toshiba.

-1 imprimanta Canon 3200

TELEFON /FAX : - 0232/ 761936

PERSONAL

-Firma are un numar de 3 angajati , din care calificati, 3.

-Precizam ca ambii angajati vorbesc cel putin o limba straina de circulatie internationala.

2. Serviciile oferite si profilul serviciilor.

Serviciile oferite de High Performance Team sunt :

Promovare Web

Administrare Web

Consultanta Web

Deisng si Grafica Web

Optimizare Web

Promovare Web se adreseaza celor care:

- sunt interesati de optimizarea pentru motoarele de cautare

- vor sa afle mai multe despre promovarea pe Internet

Preview document

Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 1
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 2
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 3
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 4
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 5
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 6
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 7
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 8
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 9
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 10
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 11
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 12
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 13
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 14
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 15
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 16
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 17
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 18
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 19
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 20
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 21
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 22
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 23
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 24
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 25
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 26
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 27
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 28
Raport de practică - oricât de mică sau mare este o afacere - Pagina 29

Conținut arhivă zip

  • ANEXA_1.doc
  • CONTRACT_DE_PRESTARI_SERVICII_WEB.doc
  • Raport de Practica - Oricat de Mica sau Mare este o Afacere.doc

Te-ar putea interesa și

Normalizarea, armonizarea și convergentă în contabilitate - demersuri către o contabilitate internațională - reușite și provocări

Introducere Ca şi celelalte activităţi umane şi celelalte discipline care cad sub incidenţa ştiinţelor sociale, contabilitatea este în mod...

Modalități de creștere a vânzărilor la SC MATRIX ROM SRL

CAPITOLUL I. POSIBILITĂȚI DE CREȘTERE A VÂNZĂRILOR 1.1. Promovarea vânzărilor Un instrument de comunicare tot mai des utilizat este promovarea...

Planul de Afaceri în Optica de Management și Proiectarea unui Angrenaj cu Dinți Drepți

Capitolul I Planificarea (previziunea) – funcţie esenţială a managementului unei entităţi Motto: „Cumpătarea în exploatarea resurselor e ca un...

Piața virtuală - implicații și tendințe

INTRODUCERE Lucrarea de fațǎ vizeazǎ o analizǎ a situației industriei textile românești trecute și actuale, precum și a metodelor de dezvoltare pe...

Managementul Riscului la SC Samus Mex SA

CAPITOLUL 1 FUNDAMENTE TEORETICE 1.1 Conceptul de risc in intreprinderi Riscul determina castigul companiei sau pierderea acestuia de-a lungul...

Leasingul - oportunitate investițională

I. Bazele economice ale mecanismului de leasing 1. Esenţa, rolul şi importanţa leasingului în dezvoltarea Republicii Moldova Situaţiile de crize...

Analiza comparativă a publicității pentru două mărci din aceeași categorie

Partea I: Elemente definitorii ale pietei produsului batoane de ciocolata 1. Caracterizare generala 1.1. Dimensiunile pietei Majoritatea...

Organizarea și funcționarea funcției de negociatori

Organizarea si functionarea echipei de negociatori Negocierea este un proces dinamic de ajustare prin care doua parti , fiecare cu obiectivele...

Ai nevoie de altceva?