SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 2 fișiere: pdf
Pagini : 63 în total
Cuvinte : 13205
Mărime: 1.07MB (arhivat)
Publicat de: Anca G.
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. INTRODUCERE 2
  2. CAPITOLUL I - DESCRIEREA FIRMEI 4
  3. 1.1. ISTORICUL COMPANIEI 4
  4. 1.2. ORGANIGRAMA CONREC S.A. BOTOȘANI 5
  5. CAPITOLUL 2 - OBIECTIVELE STUDIULUI 7
  6. 2.1. PROBLEME DE CERCETARE 7
  7. 2.2. OBIECTIVUL GENERAL AL CERCETĂRII 7
  8. 2.3. OBIECTIVE SECUNDARE ALE CERCETĂRII 8
  9. CAPITOLUL 3 - METODA DE CERCETARE 9
  10. 3.1. ETICHETARE METODĂ 9
  11. 3.2. STABILIREA CADRULUI CERCETĂRII 10
  12. 3.3. INSTUMENTUL DE CERCETARE 0
  13. 3.4. DESCRIEREA BAZEI DE DATE 2
  14. CAPITOLUL 4 - REZULTATELE STUDIULUI 4
  15. 4.1. ANALIZA UNIVARIATĂ A DATELOR 4
  16. 4.2. ANALIZA BIVARIATĂ A DATELOR 29
  17. 4.3. LIMITELE CERCETĂRII 44
  18. CAPITOLUL 5 - CONCLUZII ȘI RECOMANDĂRI 45
  19. 5.1. CONCLUZII 45
  20. 5.2. RECOMANDĂRI 48

Extras din proiect

Introducere Angajații reprezintă una dintre resursele care pot asigura succesul companiei. Aceștia sunt factori cheie în producție, marketing și vânzări, fie că e vorba de produse sau de servicii. Din păcate, foarte mulți angajatori/ companii nu apreciază la justa valoare ideea de satisfacție a angajaților lor, care ar trebui să aibă cel puțin aceeași importanță ca și satisfacția clienților. Pe de altă parte, pentru companiile de succes, satisfacția angajaților este un obiectiv clar stipulat în enunțul misiunii companiei. Cercetările sugerează că cei care sunt mai satisfăcuți înmuncă sunt mai bine adaptați și ma stabili emoțional . Satisfacți a în muncă e asociată cu caracteristici pozitive de personalitate Pentru mulți manageri, satisfacția în muncă este legată direct de motivația lor personală sau de cea pe care o identifică la prieteni, cunoscuți, colegi, subordonați, eventual superiori ierarhici.. Succesul unei echipe poate fi complet determinat de abilitatea unui manager de a identifica factorii motivaționali ai fiecărui membru al echipei și a răspunde adecvat la așteptările acestora. Satisfacția derivă din congruența între așteptările individuale de a fi recompensat (moral și/sau material) pentru o performanță deosebită și valoarea recompensei, care trebuie sa fie direct proporțională pe o scară de valori reciproc acceptată. Sistemele de bonusare imaginate de companii sunt diverse, dar toate au același rol: să determine angajatul să muncească eficient și profitabil. În funcție de individ, satisfacția poate să apară numai din simpla execuție a muncii solicitate într-o anumită poziție - tip satisfacția lucrului bine făcut - sau din recompensa asociată (a câștigat mai mulți bani sau o promovare etc.). Adesea managerul gândește o secvență de tip pavlovian: stimul - răspuns (bonus - muncă bine făcută), dar nu obține răspunsul dorit pentru că nu a identificat corect tipologia angajatului, nevoile și așteptările sau pentru că a evaluat eronat abilitatile intelectuale sau fizice de a îndeplini un task specific. Percepțiile managerului și ale angajatului asupra unui element simplu din activitatea zilnică pot fi complet diferite, ajungându-se la frustrări complexe de ambele părți și insatisfacție. Mai ales în firmele mici și mijlocii, unde departamentul de Resurse Umane este slab dezvoltat, se poate descoperi un turn-over ridicat generat de insatisfacția angajaților, dar și a managerilor. Privind din alt unghi, fiecare om trebuie sa aibă și motivații interne, personale și să se automotiveze. Compania, prin managerii desemnați, trebuie să identifice un plus care sa direcționeze motivația către atingerea scopurilor organizaționale.

Mulți manageri sunt interesați de satisfacția în munca lor și mai puțin de ceea ce se întâmpla cu satisfacția în muncă a subordonaților, dar managerii moderni sunt conștienți că

3

satisfacția angajaților generează într-o oarecare măsura și satisfacția lor proprie. Insatisfacțiile de tip obiectiv determinate de incapacitatea unor manageri în a aprecia corect diferitele motivații și așteptări ale angajaților pot genera „monștri“, figuri ușor de prevenit printr-o abordare clasica de tip evaluare periodică (companiile mici pot apela la outsourcing-servicii oferite de majoritatea firmelor de Resurse Umane existente în România). Satisfacția reprezintă reacția pe care cineva o are față de slujba sa. O stare emoțională plăcută sau pozitivă ce rezultă din aprecierea propriei slujbe (Edwin A Locke). O’Reilly definește satisfacția în muncă ca fiind atitudinea generală față de muncă. Duane și Sydney Schultz o consideră ca fiind dispoziția psihologică a oamenilor față de slujba lor. Cât privește natura satisfacției, aceasta a fost încadrată în rândul atitudinilor față de muncă, mai apoi insistându-se pe componenta ei afectivă. Interesul inițial pentru satisfacția în muncă a fost legat de considerarea ei ca certitudine. Atitudinea este o predispoziție de a răspunde pozitiv sau negativ la un set de întâmplări. Se credea că prin influențarea ei se poate crește motivație și performanță. Din păcate între relația dintre satisfacție și performanță nu s-a găsit o formă directă și simplă. S-a insistat apoi pe componenta afectivă din cauza preocupării sociale pentru calitatea vieții. Satisfacția e privită nu numai la nivel individual ci și în raport cu nivelul ei într-un grup- moralul.

4

Capitolul I

Descrierea firmei

1.1. Istoricul companiei

CONREC este un nume binecunoscut pe piața construcțiilor, care și-a dovedit în timp capacitatea extraordinară în a administra și realiza proiecte de anvergură, fie ele de construcții civile ori industriale. Societatea comercială Conrec SA Botoșani a funcționat sub denumirea de Șantierul de Construcții, începând cu anul 1975 în cadrul Întreprinderii Județene de Gospodărire Comunală și Locativă Botoșani. În anul 1984 șantierul a fost divizat în 2 (două) subunități:

- Brigada de construcții montaj

- Secția de construcții și reparații

A funcționat în această structură până în anul 1987, când cele două subunități s-au unificat din nou sub denumirea de SIRCCAP, desfasurându-și activitatea ca secție de construcții în cadrul IJGCL Botoșani până în anul 1991, când s-a transformat în societate comercială pe acțiuni cu capital de stat. Din anul 1993, SC CONREC SA Botoșani a devenit societate pe acțiuni cu capital privat. Activitatea se desfășoară în cadrul unității cu un numar de 245 angajați, din care 60 personal TESA (ingineri, subingineri, economiști, juriști, contabili, programatori și tehnicieni). Datorită strategiei conducerii societății, CONREC a înregistrat o creștere continuă a cifrei de afaceri ceea ce o situează printre primele locuri în topul firmelor mici și mijlocii din domeniu. Domeniul de activitate în care activează compania este cel al construcțiilor, iar gama de servicii prestate de compania CONREC cuprinde:

a) Construcție, întreținere, modernizări, reparații drumuri

b) Marcaje rutiere

c) Producție de mixturi asfaltice

d) Construcții civile la cheie

e) Construcții industriale și hale metalice

f) Tâmplărie PVC, aluminiu, pereți cortină

g) Mobilier de toate tipurile

h) Închirieri utilaje pentru construcții

Preview document

SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 1
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 2
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 3
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 4
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 5
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 6
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 7
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 8
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 9
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 10
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 11
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 12
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 13
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 14
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 15
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 16
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 17
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 18
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 19
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 20
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 21
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 22
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 23
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 24
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 25
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 26
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 27
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 28
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 29
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 30
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 31
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 32
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 33
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 34
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 35
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 36
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 37
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 38
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 39
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 40
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 41
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 42
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 43
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 44
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 45
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 46
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 47
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 48
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 49
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 50
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 51
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 52
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 53
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 54
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 55
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 56
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 57
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 58
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 59
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 60
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 61
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 62
SPSS satisfacția angajaților SC Conrec SA - Pagina 63

Conținut arhivă zip

  • chestionar angajati.pdf
  • SPSS satisfactia angajatilor SC Conrec SA.pdf

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?