1. Definirea problemei: Scopul proiectului recurge la cercetarea cererii, studierea comportamentului consumatorului, a ofertei si a pretului pietei in ceea ce priveste marca Milka si produsele acesteia. 2. Expunerea ipotezelor: 1. Exista o relatie intre venitul populatiei si consumul de Milka 2. Marca si produsele Milka se consuma, in medie, cu o frecventa relativ mare, adica achizitionarea se face aproximativ saptamanal 3. Consumul de Milka variaza in functie de sex (predominant feminin, dar la diferenta foarte mica de cel masculin), mediul de resedinta (predominant urban), categoria socio-profesionala (predominant sectorul serviciilor) si venit lunar (incadrat in minimul pe economie) 4. Produsul are imaginea buna in randul consumatorilor 3. Alegerea tipului de cercetare: Tipul de cercetare ales este unul descriptiv bazat pe elaborarea unui chestionar. 4. Conceperea proiectului: 1. Definirea obiectivelor cercetarii: a. Gradul de raspandire a produsului pe piata (numarul de consumatori intr-un interval de timp) b. Gradul de patrundere a produsului in consum (marimea medie a unei cumparaturi si frecventa de cumparare) c. Ocazia cu care se cumpara produsul d. Criteriul ce determina decizia de cumparare e. Imaginea produsului in randul consumatorilor (asocieri, nevoi satisfacute) f. Notorietatea marcilor g. Cote de piata h. Intocmirea profilului clientului 2. Stabilirea etapelor cercetarii: a. Stabilirea obiectivelor si alegerea tipurilor de intrebari: Atat obiectivele expuse mai sus, cat si intrebarile, care vor fi folosite pentru realizarea chestionarului (legate de varsta, sex, venit lunar, resedinta, experientele pozitive sau negative, frecventa consumului) au ca scop intelegerea bunului Milka si importanta acestuia in randul populatiei cu resedinta in judetul Arad, respectiv, municipiul Arad b. Elaborarea chestionarului: Chestionarul va cuprinde aproximativ 20 de intrebari c. Raspandirea chestionarului: Va fi dat oamenilor din Arad: de pe strada, studentilor din cadrul Universitatii ,,Aurel Vlaicu" Arad si cumparatorilor din Atrium Mall d. Prelucrarea informatiilor: Consta in tabele, grafice si comentarii pentru fiecare intrebare in parte e. Raportul final este o sinteza a tuturor datelor culese si intelese in ceea ce priveste produsele Milka Chestionar Buna ziua! Realizez studiului de piata a marcii Milka. Acest lucru se poate realiza prin prisma completarii acestui chestionar. Va rog, alegeti doar o singura varianta de raspuns. (toate intrebarile sunt obligatorii pentru a fi create statistici pe baza lor, intrebarile sunt anonime) 1. Ati mai consumat sau consumati produsele Milka? (Daca ,,Da", va rog, continuati chestionarul, daca ,,Nu", chestionaul se continua de la intrebarea 16) a. Da b. Nu 2. De unde/ De la cine ati aflat de aceste produse? a. De la televizor b. De pe internet c. Din magazine d. De la prieteni 3. Cat de des achizitionati aceste produse? a. Zilnic b. Saptamanal c. Lunar d. Mul mai rar 4. Ce tip de Milka preferati sa cumparati? a. Tablete b. Praline c. Biscuiti 5. Ce cantitate preferati sa cumparati? a. Pana in 50 g b. Intre 50 g si 100 g c. Peste 100 g 6. Cu ce ocazie cumparati aceste produse? a. Cadou b. De nevoie c. La cererea/dorinta familiei 7. De unde achizitionati produsele? a. Din magazin (ex Real, Kaufland, Lidl, alimentara, etc) b. Online c. Alt mod Daca ati ales ,,Alt mod", va rog mentionati:
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.