Studiu de caz piața Danone

Extras din proiect Cum descarc?

1. Definirea problemei:
Scopul proiectului recurge la cercetarea cererii, studierea comportamentului consumatorului, a ofertei si a pretului pietei in ceea ce priveste marca Danone si produsele acesteia.
2. Expunerea ipotezelor: 
1. Exista o relatie intre venitul populatiei si consumul de Danone
2. Consumul de Danone au o relatie intre numarul de membri a familie si consumului acestor produse.
3. Marca si produsele Danone se consuma, in medie, cu o frecventa relativ mare, adica achizitionarea se face aproximativ saptamanal datorita calitati si a pretului mediu.
4. Consumul de Danone variaza in functie de sex (predominant feminin, dar la diferenta foarte mica de cel masculin), mediul de resedinta (predominant urban), categoria socio-profesionala (predominant sectorul serviciilor) si venit lunar (incadrat in minimul pe economie)
5. Produsul are imaginea buna in randul consumatorilor
3. Alegerea tipului de cercetare:
Tipul de cercetare ales este unul descriptiv bazat pe elaborarea unui chestionar.
4. Conceperea proiectului:
1. Definirea obiectivelor cercetarii:
a. Gradul de raspandire a produsului pe piata (numarul de consumatori intr-un interval de timp)
b. Gradul de patrundere a produsului in consum (marimea medie a unei cumparaturi si frecventa de cumparare)
c. Ocazia cu care se cumpara produsul
d. Criteriul ce determina decizia de cumparare 
e. Imaginea produsului in randul consumatorilor (asocieri, nevoi satisfacute)
f. Notorietatea marcilor 
g. Cote de piata
h. Intocmirea profilului clientului
2. Stabilirea etapelor cercetarii:
a. Stabilirea obiectivelor si alegerea tipurilor de intrebari: Atat obiectivele expuse mai sus, cat si intrebarile, care vor fi folosite pentru realizarea chestionarului (legate de varsta, sex, venit lunar, resedinta, experientele pozitive sau negative, frecventa consumului) au ca scop intelegerea bunului Danone si importanta acestuia in randul populatiei cu resedinta in judetul Arad, respectiv, municipiul Arad
b. Elaborarea chestionarului: Chestionarul va cuprinde aproximativ 20 de intrebari 
c. Raspandirea chestionarului: Va fi dat oamenilor din Arad: de pe strada, studentilor din cadrul Universitatii ,,Aurel Vlaicu" Arad si cumparatorilor din Atrium Mall
d. Prelucrarea informatiilor: Consta in tabele, grafice si comentarii pentru fiecare intrebare in parte
e. Raportul final este o sinteza a tuturor datelor culese si intelese in ceea ce priveste produsele Danone
Chestionar
Buna ziua! Realizez studiului de piata a marcii Danone. Acest lucru se poate realiza prin prisma completarii acestui chestionar. Va rog, alegeti doar o singura varianta de raspuns. (toate intrebarile sunt obligatorii pentru a fi create statistici pe baza lor, intrebarile sunt anonime)
1. Ati mai consumat sau consumati produsele Danone? (Daca ,,Da", va rog, continuati chestionarul, daca ,,Nu", chestionaul se continua de la intrebarea 16)
a. Da
b. Nu
2. De unde/ De la cine ati aflat de aceste produse?
a. De la televizor
b. De pe internet
c. Din magazine
d. De la prieteni
3. Cat de des achizitionati aceste produse?
a. Zilnic
b. Saptamanal
c. Lunar
d. Mul mai rar
4. Ce brand Danone preferati sa cumparati?
a. Danonino
b. Silk
c. Actimel
d. Alt brand
Va rog, mentionati, daca ati ales ,,Alt brand": 
5. Ce tip de produse preferati sa cumparati?
a. Iaurturi normale
b. Iaurturi dairy-free
c. Lapte
6. Cu ce ocazie cumparati aceste produse?
a. Cadou
b. De nevoie
c. La cererea/dorinta familiei


Fisiere în arhivă (1):

  • Stiudiu de caz piata Danone.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!