Studiu de Fezabilitate - SC Raducu SA

Extras din proiect Cum descarc?

- S.C ,,RADUCU" SA este situata in Suceava, Str. Unirii nr. 25, ap. 4, Tel. 0230/456897.
- S.C ,,RADUCU" SA s-a infiintat in data de 10.10.2007 ca persoana juridica si functioneaza potrivit Legii nr. 36/1991.
- Este inregistrata la Registrul Comertului nr. J40/673/2007.
- Cod Fiscal R27765911.
- Forma juridica: este societate pe actiuni.
- Obiectul de activitate: producerea si comercializarea de confectii de dama, firma va produce si comercializa produse profitabile pe piata interna si externa, in scopul permanentei imbunatatiri a perceptiei pe care clientii, angajatii si asociatii o vor acumula despre calitatea activitatii noastre.
- Produsele oferite de SC ,,RADUCU" SA sunt destinate tuturor persoanelor de sex feminin care au peste 18 ani si isi doresc o tinuta eleganta si rafinata. Confectiile sunt de calitate si la preturi accesibile.
- Capital social (subscris si varsat): 2.100.000 mii lei
- Necesarul de personal pentru afacere, va fi angajat din localitate si mediul rural ce constituie satele invecinate orasului Suceava.
- Circa 40% din produse vor fi exportate in Romania, in special in zona de nord, cu scopul de a fi comercializate, prin intermediul centrelor comerciale si magazinelor situate in orasele mari precum sunt: Iasi,Bucuresti,Timisoara Cluj-Napoca,. Aceasta decizie a fost luata in urma analizei pietei, concurentei existente, analizei produselor existente pe piata, puterei de vanzare, cererii existente la anumite produse.
- Structura organizatorica a S.C,,RADUCU", S.R.L. fig1.
Structura organizatorica aleasa pentru afacerea preconizata este structura de tip funtionala. Aceasta se caracterizeaza: compartimentarea se face pe baza omogenitatii activitatilor (sarcinilor) ce sunt indeplinite in cadrul unei categorii de posturi cu utilizarea unor tehnologii sau calificari inrudite. Activitatile sunt grupate in functii, cum sunt productia, marketingul, finante, personal, care apoi sunt subdivizate pe acelas principiu. Spre exemplu, compartimentul marketing poate fi subdivizat pentru vanzari, publicitate si cercetari de marketing. Structura este caracteristica organizatiilor mici si mijlocii, dar este preferata si de organizatiile mari care opereaza intr-un mediu stabil sau care sunt concentrate asupra unui numar redus de produse sau segmente strategice, in care avantajul competitoinal se bazeaza pe specializarea functionala.
Avantaje in utilizarea unei astfel de structuri:
- contact direct cu toate compartimentele
- mecanisme de control simple
- responsabilitati clare
- eficienta prin specializarea
- decizie strategica centralizata
- minimizarea suprapunerilor functionale
- concurenta a obiectivelor.
- Scurt istoric -Societatea a fost infiintata in data de 10.10.2007 ca persoana juridica la Suceava prin subscrierea aportului de capital, integral privat. Actiunile sunt detinute de catre 2 actionari. Materialele folosite pentru confectii sunt diverse, intr-o gama larga de culori. Societatea are incheiate contracte de lunga durata cu mai multi furnizori pentru a evita o lipsa a stocului de materii prime si reducerea costurilor cu achizitionarea acestora.
II. ANALIZA SWOT
Evaluarea cadrului conjunctural si a elementelor specifice S.C ,,RADUCU" SA poate fi realizata pornind de la analiza SWOT. Aceasta metoda isi propune analiza proceselor si fenomenelor economice care apartin mediului extern si intern ale societatii sub 4 aspecte.
- Puncte tari (STRONG):
- societatea respecta legislatia in vigoare cu privire la protejarea mediului;
- nu exista litigii cu nici o alta societate;
- exista titlu de proprietate asupra cadirilor si terenurilor ce deservesc bunei desfasurari a activitatii;
- imaginea favorabila a societatii si a produselor sale;
- existenta unor relatii de afaceri stabile cu furnizorii; 
- retea de distributie nationala specializata si bine organizata;
- societatea isi organizeaza structura de productie astfel incat aceasta sa corespunda cerintelor petii;
- produse calitative;
- preturi comparabil scazute;
- capacitate inalta de satisfacere a cererii;
- situatia cladirilor este buna;
- permanenta imbunatatire a produselor;
- motivatia speciala care a ajutat la intelegerea comportamentului consumatorului a fost cel al sentimentului de eliminare a frustrarii generate de inaccesibilitatea la produsele similare cu pret mai ridicat;
- experienta manageriala;
- viziunea conducerii pe termen mediu si lung se transpune intr-o strategie activa de dezvoltare a societatii;


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Fezabilitate - SC Raducu SA .doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!