Tehnici Promotionale - Cotnari

Extras din proiect Cum descarc?

Istoric
SC COTNARI SA a luat fiinta in anul 1948,ca sectie a unei ferme de stat,avand in vremea aceea 128 hectare plantatie de vie.In anul 1956, SC COTNARI SA devine unitate de sine statatoare.
Se spune ca numele de Cotnari este dat de mestesugul cotitului butoaielor (cot - a coti, a masura si ar - mester).
Astazi,COTNARI ofera vinuri de colectie ce provin direct din vinoteca producatorului: 
Gama selectie cuprinde:Francusa,Chateau Cotnari,Blanc Cotnari,Grasa de Cotnari,Tamaioasa Romaneasca.
Gama clasic cuprinde:Francusa,Dealul Catalina,Feteasca Alba,Grasa de Cotnari,Tamaioasa Romaneasca.
Vin de spirit cuprinde:Casa de piatra,2XL,Vin selectionat.
,,Vinul de Cotnari nu se bea. El se degusta. El este promisiune divina. Dar atunci cand insoteste un ospat de durata, baut cu cumpatare, dezvolta reactii nobile, uimitoare. Manifestand un semn de pretuire aleasa, consumatorul il degusta in cupe transparente, savurand totodata aurul culorii... Bogat in istorie, acest aur lichid poarta in el pe langa lumina soarelui si bunatatea pamantului."
1.Analiza preliminara a brandului
Ca orice brand,si in cazul COTNARI se poate vorbi despre elementele mediului de marketing,respectiv:analiza interna,micro si macromediu.
Analiza interna a acestui brand cuprinde urmatoarele elemente:
o Resurse umane(angajati,muncitori);
o Resurse financiare(cifra de afaceri);
o Resurse materiale(cladiri,echipamente tehnologice);
o Resurse naturale(podgoriile de vie).
Micromediul se refera la factori externi care influenteaza direct activitatile firmei COTNARI,si anume:
o Clienti;
o Distribuitori;
o Concurenti.
In marketing,clientii reprezinta piata.Acestia pot fi segmentati in consumatori si nonconsumatori.
Consumatorii la randul lor se impart in consumatori ai firmei si consumatori ai concurentei.
Consumatorii produselor firmei COTNARI sunt persoanele care achizitioneaza produsele acestui brand.
Consumatorii concurentei sunt persoanele care cumpara de la celelalte branduri producatoare de vinuri.
Nonconsumatorii pot fi:
o Relativi;
o Absoluti.
Nonconsumatorii relativi sunt:persoanele care nu au achizitionat pana in prezent vinuri COTNARI,dar o vor face pe viitor.
Nonconsumatorii absoluti sunt:copii,persoanele care au probleme de sanatate.
Clientii mai pot fi clasificati si dupa comportamentul lor:
o Clienti loiali firmei COTNARI(persoanele care cumpara vinuri numai de la SC COTNARI SA);
o Clienti loiali concurentei(persoanele care cumpara numai de la firmele concurente);
o Clienti oscilanti(persoane care nu sunt fidele unui anumit brand producator de vinuri,ci cumpara in functie de diferiti factori);
o Clienti economici(cei care cumpara in functie de pret);
o Non-clienti(copii,persoane bolnave.).


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale - Cotnari.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!