Tehnici promoționale - Cotnari

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1240
Mărime: 19.91KB (arhivat)
Publicat de: David Lazăr
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Cristi Nistor
Prezentat in cadrul Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor,Iasi

Extras din proiect

Istoric

SC COTNARI SA a luat fiinţă în anul 1948,ca secţie a unei ferme de stat,având în vremea aceea 128 hectare plantaţie de vie.În anul 1956, SC COTNARI SA devine unitate de sine stătătoare.

Se spune că numele de Cotnari este dat de meşteşugul cotitului butoaielor (cot – a coti, a masura şi ar – mester).

Astăzi,COTNARI oferă vinuri de colecţie ce provin direct din vinoteca producătorului:

Gama selecţie cuprinde:Frâncuşă,Chateau Cotnari,Blanc Cotnari,Grasă de Cotnari,Tămâioasă Românească.

Gama clasic cuprinde:Frâncuşă,Dealul Cătălina,Feteasca Albă,Grasă de Cotnari,Tămâioasă Românească.

Vin de spirit cuprinde:Casa de piatră,2XL,Vin selecţionat.

„Vinul de Cotnari nu se bea. El se degustă. El este promisiune divină. Dar atunci când însoţeşte un ospăţ de durată, băut cu cumpătare, dezvoltă reacţii nobile, uimitoare. Manifestând un semn de preţuire aleasă, consumatorul il degustă în cupe transparente, savurând totodată aurul culorii… Bogat în istorie, acest aur lichid poartă în el pe langă lumina soarelui şi bunătatea pământului.”

1.Analiza preliminară a brandului

Ca orice brand,şi în cazul COTNARI se poate vorbi despre elementele mediului de marketing,respectiv:analiză internă,micro şi macromediu.

Analiza internă a acestui brand cuprinde următoarele elemente:

• Resurse umane(angajati,muncitori);

• Resurse financiare(cifra de afaceri);

• Resurse materiale(cladiri,echipamente tehnologice);

• Resurse naturale(podgoriile de vie).

Micromediul se referă la factori externi care influenţează direct activităţile firmei COTNARI,şi anume:

• Clienţi;

• Distribuitori;

• Concurenţi.

În marketing,clienţii reprezintă piaţa.Aceştia pot fi segmentaţi în consumatori şi nonconsumatori.

Consumatorii la rândul lor se împart în consumatori ai firmei şi consumatori ai concurenţei.

Consumatorii produselor firmei COTNARI sunt persoanele care achiziţionează produsele acestui brand.

Consumatorii concurenţei sunt persoanele care cumpara de la celelalte branduri producatoare de vinuri.

Nonconsumatorii pot fi:

• Relativi;

• Absoluţi.

Nonconsumatorii relativi sunt:persoanele care nu au achiziţionat până în prezent vinuri COTNARI,dar o vor face pe viitor.

Nonconsumatorii absoluţi sunt:copii,persoanele care au probleme de sănătate.

Clienţii mai pot fi clasificaţi şi după comportamentul lor:

• Clienţi loiali firmei COTNARI(persoanele care cumpără vinuri numai de la SC COTNARI SA);

• Clienţi loiali concurenţei(persoanele care cumpără numai de la firmele concurente);

• Clienţi oscilanţi(persoane care nu sunt fidele unui anumit brand producator de vinuri,ci cumpără în funcţie de diferiţi factori);

• Clienţi economici(cei care cumpără în funcţie de preţ);

• Non-clienţi(copii,persoane bolnave.).

Preview document

Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 1
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 2
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 3
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 4
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 5
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 6
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 7
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 8
Tehnici promoționale - Cotnari - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Cotnari.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza eficienței investitiilor. Studiu de caz - SC Cotnari SA

Capitolul 1. Prezentarea socetăţii SC COTNARI SA Una din bijuteriile preţioase ale podgoriilor româneşti este cea de la Cotnari atestată...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Branduri și Mărci Românești

Introducere În lucrarea de faţă îmi propun să fac o analiză teoretică a două concepte întâlnite foarte des în zilele noastre, concepte care pentru...

Strategii de Produs Cotnari

Rezumat introductiv Compania Cotnari este inima podgoriei Cotnari din anul 1948. Drumul vinului este lung, dar plin de recompense. Cotnari are...

Tehnici promoționale - Cotnari

1. Analiza preliminară a produsului 1.1. Analiza conjuncturii de piată Piaţa vinului a cunoscut o dezvoltare destul de ridicată în ultimii ani,...

Grasă de Cotnari - marketing internațional

REZUMAT INTRODUCTIV Lucrarea de faţă evidenţiază întregul proces care trebuie parcurs în cazul în care o firmă autohtonă doreşte să îşi extindă...

Hypermarket Merchandising

Introducere Hypermarket MaxiM Cumparaturi Maxime la preturi minime! Hypermarketul Maxim este amplasat la nivelul solului si are o suprafata de...

Analiza comunicării de marketing între două mărci - Vincon și Cotnari

PARTEA 1- Analiza comunicarii de marketing pentru marcile Cotnari si Vincon A. Demersurile comunicationale ale marcii de vin Vincon in perioada...

Promovarea și dezvoltarea unui nou produs de alimentație publică - Cotnari

1. Prezentare generală „Puţin, ca tot ce este bun, Si bun, ca tot ce este rar Acesta-i vinul de Cotnar...” Podgoria Cotnari face parte din...

Tehnici promoționale - vin Cotnari

1. ANALIZA “Putin ca tot ce este bun, Si bun, ca tot ce este rar, Acesta-I vinul de Cotnar.” Localizare geograficã Zona viticola cu denumirea...

Ai nevoie de altceva?