Vodafone Romania - Lider al Pietei de Telefonie Mobila din Romania

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul I. Prezentarea generala a societatii
1.1. Vodafone Romania  indicatori financiari
1.2. Obietive de activitate
1.3. Resurse umane
1.4. Mangementul si cultura oragnizationala
Capitolul II. Plan de marketing
2.1. Misiunea firmei
2.2. Analiza mediului extern
2.3. Analiza micromediului
2.4. Mix-ul de marketing
2.5. Analiza SWOT
Capitolul III. Planul de investitii
3.1.1. Analiza pe baza bilantului
3.2. Prezentarea investitiei
3.2.1. Scopul investitiei planificate. Efectul proiectului
3.2.2. Context
3.2.3. Descrierea proiectului
3.2.4. Ipoteze
3.2.5. Resurse umane
3.2.6. Cum se reflecta investitia asupra activitatii viitoare a firmei?
3.3. Bilantul previzionat


Extras din proiect Cum descarc?

Misiunea VODAFONE
 Suntem aici pentru ca oamenii din Romania sa comunice mai usor si sa fie in legatura cu lumea.  Cei peste 2.000 de angajati se straduiesc sa indeplineasca aceasta misiune, in fiecare zi.
Din decembrie 1998, VODAFONE a construit primul Fond Deschis din Romania. Angajatii VODAFONE doneaza voluntar in fiecare luna un procent din salariul lor pentru activitati de caritate desfasurate de Fundatia Vodafone. Fondurile obtinute sunt dublate anual de catre companie si sunt destinate programelor de sprijinire a copiilor, a tinerelor mame si a persoanelor varstnice.
Viziunea VODAFONE
 Vrem sa fim compania cea mai puternica si mai apreciata din Romania. "
VODAFONE, lider al pietei de telecomunicatii mobile din Romania si prima retea de servicii video mobile din Romania, este marca inregistrata a MobiFon S.A., compania care a introdus serviciile GSM in Romania, in 15 aprilie 1997. VODAFONE inregistra 5.250.621 de clienti, la 30 iunie 2005, si continua sa fie cel mai important furnizor de servicii de Internet din Romania, cu peste 235.000 de clienti ai serviciului de Internet dial-up si 6.000 de linii dedicate/VPN in sectorul business.
VODAFONE este cea mai mare investitie greenfield din Romania, atingand in anula 2004 o valoare a investitiilor de 1 miliard de dolari. In acest timp, VODAFONE produce 1% din Produsul Intern Brut al Romaniei.
Declarata << Cea mai buna companie din Romania >> 3 ani la rand de publicatia Economists Business Central Europe, VODAFONE este prima companie care a lansat serviciile 3G pe piata romaneasca, in trei orase. Deasemenea, VODAFONE a organizat prima onferinta din Romania despre Satisfactia Clientului (mai 2003). VODAFONE acopera 95% din populatia Romaniei.
La 12 ianuarie 2005, VODAFONE isi intareste amgajamentul luat fata de Romania prin lansarea programului << VODAFONE pentru viitor >>. VODAFONE se angajeaza sa dineze din veniturile sale 1 cent la fiecare 10 apeluri efectuate in retea, pentru: 
O dezvoltarea invatamantului romanesc
O restaurarea monumentelor
O o Romanie mai curata. 
Suma acordata pana in 2007 este estimata la aproximativ 7 milioane USD si se alatura celor 3,5 milioane investiti intre 1997 si 2004 in proiecte din educatie, cultura si arta, mediu, sport.
1.1. Vodafone Romania  indicatori financiari
Vodafone Romania a anuntat pe 13 noiembrie indicatorii financiari principali pentru semestrul fiscal incheiat la 30 septembrie 2007, conform rezultatelor date publicitatii de catre Vodafone Group Plc. 
In prima jumatate a anului fiscal 20072008, Vodafone Romania a adaugat 625.514 de clienti noi, din care 355.932 numai in ultimul trimestru, ajungand la un numar total de 8.579.377 de clienti. Comparativ cu 30 septembrie 2006, numarul de clienti a crescut cu 19,9%.
In primul semestru, incheiat la 30 septembrie 2007, veniturile din servicii au crescut cu 23,1 %, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006, ajungand la 776,44 milioane USD (570,23 milioane EURO), in timp ce veniturile totale au atins 812,57 milioane USD (596,75 milioane EURO), reprezentand o crestere de 24,0% de la un an la altul. In trimestrul iulie  septembrie 2007, veniturile din servicii au atins valoarea de 397,74 milioane USD (289,31 milioane EURO).
"Suntem foarte multumiti de performanta puternica pe care am realizat-o in privinta principalilor indicatori financiari, in ultimele sase luni. Continuam sa avem o crestere constanta si << sanatoasa >> a bazei noastre de clienti, cu 8,579 milioane de clienti la sfarsitul lunii septembrie 2007, inregistrand in acelasi timp o crestere puternica a veniturilor din servicii, de 23,1%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006. Valoarea ARPU este cea mai mare de pe piata romaneasca de telecomunicatii GSM, atingand 15,71 USD (11,54 EURO) in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2007, ceea ce arata ca utilizatorii nostri au profitat din plin de serviciile Vodafone. In acelasi timp, profitul nostru operational a inregistrat o tendinta ascendenta, atingand 391,67 milioane USD ( 287,57 milioane EURO), iar EBITDA ca procent din veniturile totale a reprezentat 48,2%, in ultimele sase luni. Romania ramane una dintre diviziile cu cea mai buna performanta in cadrul grupului Vodafone si motorul de crestere al Grupului in Europa Centrala si de Est", a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone Romania. 
Profitul Operational Inainte de Depreciere si Amortizare (EBITDA) a crescut cu 21,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, reprezentand 391,67 milioane USD (287,57 milioane EURO), in cele sase luni incheiate la 30 septembrie 2007, si 204,89 milioane USD (149,01 milioane EURO) in trimestrul iulie - septembrie 2007. EBITDA ca procent din veniturile totale a fost de 48,2% in primul semestru fiscal al anului 2007 si de 49,2%, in trimestrul incheiat in septembrie 2007.


Fisiere in arhiva (9):

  • BIBLIOGRAFIE.doc
  • bilant previzionat.doc
  • Bilant04.mod.txt
  • Bilant06.MOD.txt
  • Bilant2005.MOD.txt
  • BILANT2007.doc
  • CUPRINS.doc
  • pag1.doc
  • Vodafone Romania - Lider al Pietei de Telefonie Mobila din Romania.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!