Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România

Proiect
7.8/10 (9 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 9 fișiere: doc, txt
Pagini : 40 în total
Cuvinte : 13393
Mărime: 147.45KB (arhivat)
Publicat de: Vlaicu Marcu
Puncte necesare: 10
UNIVERSITATEA 3TRANSILVANIA3 BRASOV FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE AFACERI INTERNATIONALE

Cuprins

  1. Capitolul I. Prezentarea generala a societatii
  2. 1.1. Vodafone România  indicatori financiari
  3. 1.2. Obietive de activitate
  4. 1.3. Resurse umane
  5. 1.4. Mangementul si cultura oragnizationala
  6. Capitolul II. Plan de marketing
  7. 2.1. Misiunea firmei
  8. 2.2. Analiza mediului extern
  9. 2.3. Analiza micromediului
  10. 2.4. Mix-ul de marketing
  11. 2.5. Analiza SWOT
  12. Capitolul III. Planul de investitii
  13. 3.1.1. Analiza pe baza bilantului
  14. 3.2. Prezentarea investitiei
  15. 3.2.1. Scopul investitiei planificate. Efectul proiectului
  16. 3.2.2. Context
  17. 3.2.3. Descrierea proiectului
  18. 3.2.4. Ipoteze
  19. 3.2.5. Resurse umane
  20. 3.2.6. Cum se reflecta investitia asupra activitatii viitoare a firmei?
  21. 3.3. Bilantul previzionat

Extras din proiect

Misiunea VODAFONE

 Suntem aici pentru ca oamenii din România sa comunice mai usor si sa fie în legatura cu lumea.  Cei peste 2.000 de angajati se straduiesc sa îndeplineasca aceasta misiune, în fiecare zi.

Din decembrie 1998, VODAFONE a construit primul Fond Deschis din România. Angajatii VODAFONE doneaza voluntar în fiecare luna un procent din salariul lor pentru activitati de caritate desfasurate de Fundatia Vodafone. Fondurile obtinute sunt dublate anual de catre companie si sunt destinate programelor de sprijinire a copiilor, a tinerelor mame si a persoanelor vârstnice.

Viziunea VODAFONE

 Vrem sa fim compania cea mai puternica si mai apreciata din România. "

VODAFONE, lider al pietei de telecomunicatii mobile din România si prima retea de servicii video mobile din România, este marca înregistrata a MobiFon S.A., compania care a introdus serviciile GSM în România, în 15 aprilie 1997. VODAFONE înregistra 5.250.621 de clienti, la 30 iunie 2005, si continua sa fie cel mai important furnizor de servicii de Internet din România, cu peste 235.000 de clienti ai serviciului de Internet dial-up si 6.000 de linii dedicate/VPN în sectorul business.

VODAFONE este cea mai mare investitie greenfield din România, atingând în anula 2004 o valoare a investitiilor de 1 miliard de dolari. În acest timp, VODAFONE produce 1% din Produsul Intern Brut al României.

Declarata « Cea mai buna companie din România » 3 ani la rând de publicatia Economists Business Central Europe, VODAFONE este prima companie care a lansat serviciile 3G pe piata româneasca, în trei orase. Deasemenea, VODAFONE a organizat prima onferinta din România despre Satisfactia Clientului (mai 2003). VODAFONE acopera 95% din populatia României.

La 12 ianuarie 2005, VODAFONE îsi întareste amgajamentul luat fata de România prin lansarea programului « VODAFONE pentru viitor ». VODAFONE se angajeaza sa dineze din veniturile sale 1 cent la fiecare 10 apeluri efectuate în retea, pentru:

Ø dezvoltarea învatamântului românesc

Ø restaurarea monumentelor

Ø o Românie mai curata.

Suma acordata pâna în 2007 este estimata la aproximativ 7 milioane USD si se alatura celor 3,5 milioane investiti între 1997 si 2004 în proiecte din educatie, cultura si arta, mediu, sport.

1.1. Vodafone România  indicatori financiari

Vodafone România a anuntat pe 13 noiembrie indicatorii financiari principali pentru semestrul fiscal încheiat la 30 septembrie 2007, conform rezultatelor date publicitatii de catre Vodafone Group Plc.

În prima jumatate a anului fiscal 20072008, Vodafone România a adaugat 625.514 de clienti noi, din care 355.932 numai în ultimul trimestru, ajungând la un numar total de 8.579.377 de clienti. Comparativ cu 30 septembrie 2006, numarul de clienti a crescut cu 19,9%.

În primul semestru, încheiat la 30 septembrie 2007, veniturile din servicii au crescut cu 23,1 %, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006, ajungând la 776,44 milioane USD (570,23 milioane EURO), în timp ce veniturile totale au atins 812,57 milioane USD (596,75 milioane EURO), reprezentând o crestere de 24,0% de la un an la altul. În trimestrul iulie  septembrie 2007, veniturile din servicii au atins valoarea de 397,74 milioane USD (289,31 milioane EURO).

"Suntem foarte multumiti de performanta puternica pe care am realizat-o în privinta principalilor indicatori financiari, în ultimele sase luni. Continuam sa avem o crestere constanta si « sanatoasa » a bazei noastre de clienti, cu 8,579 milioane de clienti la sfârsitul lunii septembrie 2007, înregistrând în acelasi timp o crestere puternica a veniturilor din servicii, de 23,1%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006. Valoarea ARPU este cea mai mare de pe piata româneasca de telecomunicatii GSM, atingând 15,71 USD (11,54 EURO) în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2007, ceea ce arata ca utilizatorii nostri au profitat din plin de serviciile Vodafone. În acelasi timp, profitul nostru operational a înregistrat o tendinta ascendenta, atingând 391,67 milioane USD ( 287,57 milioane EURO), iar EBITDA ca procent din veniturile totale a reprezentat 48,2%, în ultimele sase luni. România ramâne una dintre diviziile cu cea mai buna performanta în cadrul grupului Vodafone si motorul de crestere al Grupului în Europa Centrala si de Est", a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone România.

Profitul Operational Înainte de Depreciere si Amortizare (EBITDA) a crescut cu 21,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, reprezentând 391,67 milioane USD (287,57 milioane EURO), în cele sase luni încheiate la 30 septembrie 2007, si 204,89 milioane USD (149,01 milioane EURO) în trimestrul iulie - septembrie 2007. EBITDA ca procent din veniturile totale a fost de 48,2% în primul semestru fiscal al anului 2007 si de 49,2%, în trimestrul încheiat în septembrie 2007.

Preview document

Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 1
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 2
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 3
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 4
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 5
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 6
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 7
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 8
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 9
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 10
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 11
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 12
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 13
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 14
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 15
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 16
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 17
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 18
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 19
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 20
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 21
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 22
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 23
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 24
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 25
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 26
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 27
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 28
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 29
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 30
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 31
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 32
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 33
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 34
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 35
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 36
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 37
Vodafone România - lider al pieței de telefonie mobilă din România - Pagina 38

Conținut arhivă zip

  • BIBLIOGRAFIE.doc
  • bilant previzionat.doc
  • Bilant04.mod.txt
  • Bilant06.MOD.txt
  • Bilant2005.MOD.txt
  • BILANT2007.doc
  • CUPRINS.doc
  • pag1.doc
  • Vodafone Romania - Lider al Pietei de Telefonie Mobila din Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul desfacerii produselor la Galmopan SA Galați

INTRODUCERE Lucrarea are ca scop studierea sistemului de management al desfacerii în sens teoretic şi în sens aplicativ, cu referire la situaţia...

Organizarea activității logistice a societății Vodafone România

Structura organizatorica a societatii Vodafone Romania SA Prezentarea societatii Vodafone Romania SA Compania a fost infiintata in aprilie 1997...

Idei de îmbunătățire a activității SC Car Consulting SRL

După efectuarea stagiului de practică desfăsurat în cadrul societătii S.C. CAR CONSULTING S.R.L., am constatat că firma îsi desfăsoară activitatea...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Piața Serviciilor din România

INTRODUCERE Domeniul de activitate aflat în plin proces de transformare şi modernizare, câmp de acţiune al unei semnificative părţi a populaţiei...

Studiu de Caz - SC Mobifon SA

Introducere Un cuvânt lung şi care cam zgârâie urechile - liberalizarea - denumeşte totuşi unul dintre cele mai importante evenimente economice...

Cercetarea Satisfacției Consumatorilor Vodafone

Introducere Secolul XXI este considerat de marea majoritate a specialiștilor secolul revoluției informaționale și tehnologice, începută încă din...

Eficiența campaniei de publicitate online a companiei x

INTRODUCERE Într-o epocă în care totul evoluează cu o rapiditate nu foarte uşor de urmat pentru întreprinderile existente, în care progresul...

Practică Cosmote România

1. MISIUNE, VIZIUNE, VALORI, OBIECTIVE Evoluţie şi înfiinţare Telefonia mobilă, unul dintre domeniile de mare importanţă ale zilelor noastre, a...

Management Strategic. Studiu de Caz Vodafone

1.Descriere și istoric Istoric Compania Vodafone a fost înfiinţată în 1984 ca o divizie a Racal Electronics Plc., cunoscută atunci ca Racal...

Piața de tip oligopol

Oligopolul este o forma a concurentei imperfecte. Se caracterizeaza prin: -numarul redus de producatori prezenti pe piata, dar care au o forta...

Plan de Cercetare Marketing asupra Serviciului Orange 3G

1.1. Prezentarea pietei Piata telefoniei mobile Prin piata se intelege reteaua relatiilor care se formeaza intre cei care schimba bunuri,...

Ai nevoie de altceva?