Proiecte pentru domeniul Educație Fizică pagina 1 din 9

doc

Studiu comparativ privind dezvoltarea forței la clasele gimnaziale

CAPITOLUL I PROBLEMATICA CERCETĂRII. GENERALITĂŢI 1.1. Calităţile motrice - obiective principale ale educaţiei fizice Viaţa contemporană în care omul devine tot mai solicitat pretinde o dezvoltare fizică foarte bună un echilibru perfect, o compensare a activităţii intelectuale cu mişcarea, elemente indispensabile în menţinerea sănătăţii. Omul tinde spre perfecţionarea sa fizică intelectuală sau morală în scopul transformării sale din individualitate, în personalitate utilă societăţii. Vechiul dicton latin "mens sana in corpore sano" cuprinde în esenţă tocmai ideea necesităţii de a-i obi... vezi detalii

doc

Combinatii Tactice in Atac Contra Apararii 6-0 la Echipele de Juniori

INTRODUCERE 1.1.Orientari si tendinte în handbalul mondial si national Handbalul, unul din jocurile sportive cu o mare priza la public datorita fazelor de spectacol realizate de maestrii în ale mânuirii balonului, cunoaste un real progres de la un campionat mondial la altul, iar câstigatoarea este întotdeauna o surpriza. Se observa o crestere a maiestriei tehnico - tactice a jucatorilor, care permite aplicarea cu exactitate a unor sisteme de joc în atac si aparare. A disparut jocul întâmplator, numarul greselilor tehnice a scazut desi ritmul de joc a crescut mult si este sustinut pe toa... vezi detalii

doc

Studiu Statistic la Handbal

Capitolul 1: Introducere 1.1. Istoric joc Handbalul este un joc sportiv relativ tânăr, in comparaţie cu alte jocuri sportive, care a apărut in Europa la sfarşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului al XX-lea prin tranformarea unor jocuri sportive, în special al fotbalului, din a cărui idée fundamentala de joc s-a inspirit cel mai mult. Părerii unor autori că handbalul îşi are originea în Germania i se opun date care demonstrează că jocuri asemanătoare ca idée au existat înaintea handbalului in 11 în alte ţări, care au fost practicate sub formă districtivă si competiţională. 1893... vezi detalii

doc

Contribuții privind educarea și dezvoltarea psihomotricității la ciclul primar

CAPITOLUL I – INTRODUCERE I.1. SCOPUL LUCRARII Scopul acestei lucrarii il reprezinta educarea/ dezvoltarea psohomotricitatii la ciclul primar, in special la clasa a III a. Tinand cont de varsta frageda a elevilor, aceasta va constitui un factor favorizant in indeplinirea obiectivului propus si anume de a educa/dezvolta componentele psihomotricitatii. Am pornit de la ideea ca acest lucru ar favoriza toate aspectele implicate, legate de motricitate la ciclul primar si pentru ciclul gimnazial ca efect ulterior. I.2. MOTIVATIA ALEGERII TEMEI Motivatia este stimulul fundamental al activita... vezi detalii

doc

Determinarea Continutului Jocului de Volei, pe Postul de Jucator de Zona 2 - Fals, in Seturi de 25 de Puncte la Nivelul Echipelor de Seniori – Divizia A

Capitolul I Introducere 1.1 Volei – joc sportive 1.1.1 Scurt istoric al jocului de volei 1.1.2 Caracteristicile jocului de volei 1.2 Noutati privind conceptia de joc in voleiul de performanta 1.3 Motivarea alegerii lucrarii 1.1 Volei – joc sportiv Jocul de volei si-a castigat de-a lungul anilor, datorita particularitatilor sale, o apreciere unanima atat din partea copiilor cat si din partea adultilor. Cu posibilitatile de practicare la toate varstele, voleiul este un frumos joc sportive cu o mare raspandire in marea performanta si in acelesi timp, un important mijloc al educatiei fi... vezi detalii

docx

Comunicarea eficientă între antrenor și sportiv

ARGUMENT Comunicarea face parte integrantă din viaţa noastră de zi cu zi. Viaţa noastră este plină de comunicare -vorbim, citim, gesticulăm, ascultăm, încurajăm, convingem, demonstrăm, observăm etc.; în meseria de antrenor, profesor de sport, sau instructor sportiv, comunicarea este un element decisiv. Pentru a-i influenţa pe ceilalţi şi a te lăsa la rândul tău influenţat de ei - pentru a fi lider, antrenor sau profesor - trebuie să stăpâneşti tehnicile de comunicare verbale şi nonverbale. Orice comunicare prin care o persoană trimite un mesaj altei persoane conţine cinci elemente de b... vezi detalii

doc, ppt

Experimentarea Folosirii unor Metode și Procedee Metodice pentru Dezvoltarea Vitezei la Elevii de Ciclu Gimnazial

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE Educaţia fizica si sportul scolar reprezintă activităţi de interes major, prin practicarea cărora se urmareste întărirea capacităţii de sănătate, formarea si dezvoltarea unor trasaturi pozitive de caracter. Educatia fizica si sportiva scolara constituie in conceptia actuala una din verigile cele mai importante ale educatiei fizice si sportului in tara noastra. Aceasta se datoreaza faptul ca invatamantul si implicit educatia fizica si sportiva scolara cuprinde intreg tineretul nostru aflat la varsta scolarizarii sub aspectul biologic, aceasta reprezentand totodata ... vezi detalii

doc

Plan de afaceri sală de fitness

CAPITOLUL 1 PREZENTAREA S.C. BICING S.R.L. Cluj-Napoca 1.1. Scurtă prezentare Denumirea societății Denumirea societății este S.C BICING S.R.L, aceasta având în prezent un unic asociat, Iulia Andone. Pe toate actele şi înscrisurile societăţii se va menţiona denumirea, sediul, urmate de menţiunea “Societate cu răspundere limitată” sau prescurtat S.R.L., capitalul social, numărul de înregistrare la Registrul Comerţului şi codul fiscal. Forma juridică a societăţii Societatea este persoană juridică română având formă juridică de societate cu răspundere limitată. Aceasta îşi desfăşoară act... vezi detalii

doc

Modelul Somatic, Tehnico – Tactic al Jucatorului Specializat pe Postul de Inter Dreapta

CAPITOLUL I INTRODUCERE 1.1 Caracteristicile jocului de handbal Handbalul este un joc colectiv, care se desfasoara în alergare, uneori în cea mai mare viteza, ceea ce imprima jocului un caracter dinamic. El poate fi considerat ca o sinteza fericita a deprinderilor motrice de baza ale omului, ca alergarea, saritura, prinderea si aruncarea ceea ce confera handbalului, pe lânga atributele sale de joc de echipa, acela de educatie fizica si de sport complementar cu influente pozitive asupra pregatirii fizice a sportivilor din celelalte ramuri. Mijloacele tehnico – tactice de baza fiind execu... vezi detalii

doc

Rolul antrenorului și importanța în modelarea conduitei sportivilor din Taekwondo

CE ESTE TAEKWONDO ? Taekwondo reprezintã calea, metoda de luptã (fãrã arme) utilizând tehnici defensive şi offensive. Taekwondo practicat de peste 2000 de ani în peninsula coreanã reprezintã una dintre cele mai cele mai vechi arte marţiale,în prezent fiind foarte popular în lume ca disciplinã sportive, recent intrând in familia sporturilor olimpice. Semnificaţia celor trei silabe este urmãtoarea : TAE- tehnica , lovitura executatã cu membrele inferioare KWON - semnificã tehnica executatã cu pumnul închis DO- reprezintã calea spre adevãrata artã Taekwondo reprezintã calea, metoda de... vezi detalii

doc

Organizarea și Desfășurarea Competițiilor la Jocurile Sportive

Capitolul 1. CONSIDERAŢII GENERALE 1.1 Istoria competiţiei sportive Dezvoltarea psihică a omului nu poate fi înţeleasă în plenitudinea ei dacă nu se i-a în consideraţie una din dimensiunile fundamentale psiho-comportamentale ale personalităţii – jocul. Jocul a fost considerat de majoritatea psihologilor ca o activitate caracteristică vârstei de creştere, copilăriei. Jocurile, însă, însoţesc întreaga evoluţie a omului, până la bătrâneţe; chiar dacă formele lor de manifestare se modifică, principalele caracteristici se păstrează dând fiecărei vârste o savoare particulară, răspunzând unor... vezi detalii

docx

Particularitățile refacerii organismului după efort

Particularitatile refacerii organismului dupa efort 1. Refacerea specifica sportului În timpul antrenamentelor si competitiei, sistemele se pot uya atât de mult încât sa compromita capacitatea de efort si performanta sportiva ulterioara. Daca organismul nu se reface repede, s-ar putea ca sportivul sa nu mai fie capabil sa se antreneze cum trebuie, sa execute sarcina de lucru planificata sau sa atinga performanta asteptata. In consecinta, trebuie luate masuri preventive. Dragan (1978) si Bucur (1979) propun ca sportivii sa aplice urmatoarele tehnici de refacere ca pe un ritual: - Pentru s... vezi detalii

doc

Evaluarea progresului școlar în Europa

Evaluarea elevilor in Europa prezinta un tablou complex care cuprinde o varietate de instrumente si metode de evaluare care pot fi interne sau externe, formative sau sumative, si li se atribuie diferite niveluri de importanta. In ciuda acestor diferente in abordarea evaluarii elevilor, procesul de evaluare a rezultatelor invatarii face parte din structura generala a sistemelor de invatamant. In toate tarile, evaluarea elevilor este parte integranta a procesului de predare-invatare si de aceea, in final, reprezinta un factor util in imbunatatirea calitatii educatiei. Cel mai frecvent tip de ... vezi detalii

doc

The Subject of Study of The Tourism Resource Management

„Human beings are innately curious concerning the world in which they live” [2,p 3]. They always wanted to learn the secret of their existence , they are interested to know how their ancestors have lived , also want to know how other places look like – what kind of people live all over the world, to learn about their culture , to visit some exotic places , to see some animals and plant life elsewhere . The developments in technology , higher levels of education , influence of television and communication media has lead to higher curiosity while material prosperity and higher standards of li... vezi detalii

doc

Jocurile de mișcare, metodă și mijloace de educare a capacităților condiționale în lecțiile de educație fizică din ciclul gimnazial

CAPITOLUL I. ACTUALITATEA, MOTIVAŢIA ALEGERII TEMEI, IPOTEZĂ ŞI OBIECTIVE 1.1 Actualitatea temei Exerciţiul fizic a cunoscut în lunga sa evoluţie o dezvoltare continuă, chiar dacă în anumite etape ale dezvoltării societăţii modul de înţelegere a efectelor sale asupra organismului, ca un tot unitar, nu s-a manifestat pregnant. Totuşi, exerciţiul fizic s-a răspândit şi îl regăsim în arii variate de manifestare a activităţii umane. El este prezent în cultura fizică medicală, ca şi în gimnastica de producţie, în educaţia fizică desfăşurată în cadrul instituţiei şcolare, ca şi în pregătirea m... vezi detalii

Hopa sus!